Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha mégis kell valakinek valami data adat holnap este meg tudom nézni!JÓCCAKÁT MÁRA mejek sörözni!
Na kkor már nem is kell törnöm magam!Ne,m hülye gyerek ez a basi és naprakész valamint sokat lóg a fórumon.Nagy pozitívum.
Karbik
21es 87H-88Jmodel
UK model Föfuvoka 120 alapjárati 38
US model Föfuvoka 120 alapjárati 35
keverékcsavar kifelé
UK model 2
US model 2

24es 90K 91L 92M 93N model
UK model Föfuvoka 128 alapjárati 40
US model Föfuvoka 122 alapjárati 40
keverékcsavar kifelé
UK model 2,1/2
US model 3

californiai modelt nem irtam de ha kell jelezzetek
Ha minden igaz holnap este megyek a haverhoz neki van a műhelyben data kiírok mindent aztán írom ide!
Max néhány LE-t vesztesz,de ha elégedett vagy vele akkor felesleges.
Ezen már én is gondolkodtam,hogy lecserélem a vigyorgót:)))
Nekem eddig a max 1300km volt 24.5 óra alatt. Na az szép volt...

Akkor ha az enyémen 21-es karbisor van és 24-esé a blokk, ki kellene cserélnem a főfúvókákat? Mekkorára?
Ha tavasszal valakinek nem indul a vas (ami gondolom mindenkinek fűtött garázsban van) akkor elég hogyha negyed órára bedugtok egy elektromos hősugárzót a karter alá hogy híguljon az olaj főleg ha az használt és nem volt előtte ősszel cserélve,garantálom hogy indulni fognak persze csak feltöltött szobatiszta akkumulátorral.
Hogyha nem zavarja az embert hogy utána kell töltögetni az olaj szintet akkor 10000 km-enként írja a gyár az olajcseréket!
Én 7000 -7500km -ként cserélek olajat mindig 10 w 40 van benne az jobb a kuplungnak mint a 20w50,azt csak akkor tettem már bele mikor szarok voltak a szelepszár szimeringjeim!Viszont ősszel már hamarabb kezdett dermedni a 20w50 5foknál már alég akarta forgatni az új akksi az meg elég gáz mert forgatja az sokáig csak ha nincs meg az elektronikának a kellő fordulat akkor biza nem ad szikrát! tavasszal is ez szokott történni első indulásoknál de ha kikap az ember egy gyertyát (nincs komresszió annyi)máris meg forgatja annyira hogy legyen szikra.EZ A DOLOG NAGYON MEG TUDJA VICCELNI AZ EMBERT
Ha nem kiskőrösi sisakban motoroznál nem lenne beteg a füled tőle Vegyél füldugót a gyógyszertárban én is szoktam néha.
Kezdésnek felraktam a komplett sort,de nagyon fos volt.Viszont a membránok+a rugók jobbak voltak a tiedben.Úgy lettek összepárosítva a tolattyúk,hogy ne lógjon.A súber maradt,mert a 24 főfuvokája nagyobb,nem akartam,hogy leegye a hajam:).Megvan a friss vizsga,így szépen visszapakoltam minden illegális cuccot rá:)) Természetesen a killer kivehető lesz,csak van olyan nap hogy 500km belemegy a vasba,nincs annyi algoflex hogy kibírjam:))
Egy gyenge gázfröccs felér egy szirénával a motorodon meg egy kék villogóval a bukódon.
Az jó,az nagyon jó ha hangos úgy vesznek észre az úton! Ráadásul a vénemberek és öregasszonyok is csak úgy fognak neked integetni szeretetből
Majd meghallgatnám ám ilyen hangosan is! a DBkiller-t kivehetőre csinálod?
Örülök! Ma már akartalak hívni h mizu... melyik karbikkal volt gond? Tipp: 4-es hengeré?
Castrol actevo 10w-40 csere az 8000-10000km között lesz
5000km alatt talán 1dl evett minden olajcserénél cserélek szüröt is 1500ft nem vág földhöz
direktszürővel többet fog enni és nem biztos,hogy észre veszed a teljesitmény növekedést(lehet rosszabb is,ha nincs rendesen beállitva)
... de szívesen meghallgatnám a yoshit a cbr-eden. Remélem fent lesz még majd ha egyszer összefutunk
Castrol R4 10W-50-es olajat használok, kicsit több mint 10.000-t megyek, a motor csak minimálisan eszi az olajat, max 1x kell 1-1,5 dl-t utántöltenem ez alatt. Minden második cserénél az olajszűröt is cserélem, a motorból kijövő olajban nincsenek fémszilánkok vagy fémsár (mindig megnézem), relatíve még tiszta mikor leengedem.

Engem meg a levegőszűrő csere érdekel ki mennyi időközönként cserél? Valaki használ-e direkt levegőszűrőt a karbikon?... és mi a tapasztalata, hogy viselkedik a motor velük?
Tike!nagyon patent lett a karbi!Köszi Igaz a kettőből lett egy,de az fasza:) Viszont a yoshimura marha hangos.Holnap db killer gyártás lessz:)))
nekem ettől lelkiismeretesebb vagy kekecebb eredetvizsgáztatóhoz volt szerencsém szétkapta az egész idomszettet azért a fényképért, de lenne egy kérdésem is ti milyen olajat használtok bele ( az előző tulaj 10-50-el járt)a könyvében 10-40-t, vagy 20-50 -t ír. Ja és mennyi km után cserélitek?
Tamás
Tanusitom, tényleg működhet a dolog,volt rá nem egy példa nálunk is a vizsgabázison ahol gumiztam!Főleg a belpiacos kis 250 400 as gépeknél van utólag plakettes motorszám amit a forgalmiban hordanak nagyoknál meg nincs az a fényképező meg objektív amit be tudnának dugni a számhoz (pl zxr 750 blokk középen az idomok és az önindító mögött )vagy akár a mozdonyokon nekünk a könyöksor mögött.Tényleg nem szoktak szarozni mert sok idő meg szarakodás a vizsgabiztosoknak is.Pénzük meg nagyon kevés van egy motor vizsgáztatáson.
180/55/17 Bridgestone battlax 002 ,pirelli diablo corsa 190/50/17 több darab vadi uj eladó 25000/darab tel: 06309492804
Húh de rég jártam itt ,született egy nagy csomó alváz meg motorszám ami nekem stimmel(sc24230alváz és sc09e 230motorral)hála istennek semmi öszvérség nincs benne meg megy a műszakis részleg is ezerrel jól van !
SEMMI különös nincs benne ,műszakin nem tudják elolvasni a motorszámot(nekem le van törve a felöntés, úgye ennél a tipusnál a könyöksor mögött van egy felöntés,azt mondták az eredetin:haver:,hogy valószinüleg balesetes volt a moci,) akkor természetes elhasználodás miatt kapja meg a kódot SEEEMMMIIIIT nem ragasztanak,ütnek a blockba azaz onnantól kezdve legálisan NINCS motorszám csak a forgalmiban a kód BÁRMIKOR lehet blockot cserélni!
Úgyanez megy Műszakin is ,ha nem tudják elolvasni (mert20 éves tehát nem fiatal)korrózióra ráfogják aztán kapja a kódot