Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

telen megkereslek vez.fesz ügyben
megen elkezdett szolni
2000km bir ha felontom olajjal nem akarom mindig leszedni a szelepfedelet
kekeckedunk,kekeckedunk
Lehet az a baj
ha iszom, sokszor kell egy basi= magyar szotär
a főzni az fűzni akart lenni pedig tényleg nem ittam semmit!SAJNOS
Nekem nagyszerűen bírja 250 fölött is és csak annyi a pláne hogy van egy szíj csattal az elején amit át kell főzni a felső villahíd alatt és így vem csúszik hátra . Nekem a mostani heldben sem erősebb a mágnes mint anno a louisosomban vagy a takaimban volt.az viszont nem mindegy hogy hány db mágnetó van benne.
...legalább eszembe jutott, hogy egy táska tartó keretet is össze kell dobnom a télen. Van nagyon pöpec oldal meg hátsó táskám (zsír új), 3 éve vettem de még soha nem raktam fel csak próbából, de ott rájöttem, hogy a hátsó idomot szét fogja drüszölni. Eddig csak a tanktáska részét használtam.... de az meg 170 felett elkezd hátra lecsúszni úgy kell kézzel rásegítenem. ... miket is beszélek... szóval azt hallottam, hogy vannak olyan galád motorosok, akiknek 170 felett a mágnes már nem elég erős a tanktáskájukban és szépen elkezd a szütyő lemászni a tankról. Persze találkoztam olyan nem kevésbé galád motorossal aki azt mondta, hogy neki az autobahnon 200-nál még nem mozdult. ... Gondolom nekem az "óccsóbbik" fajta mágnes jutott bele.
Nagy dilemma,hogy a télapótól vagy a nyuszitól kérjek
Csatlakozom basi-hoz....
Ej de jó lenne
csak nincs mani
Na még egyszer:

link
Ha vki túrásítana:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000
_f_dobozgarniura-5111853
Légyszi dobj egy mail címet.
Az enyémet megtalálod a névjegyemnél, aztán beszélgethetünk.
Jó estét!Mivel nincs szükségem három motorra(egy fenékkel úgy is csak egyet lehet megülni) szóval talán érdekelne a műküdőképes gép,persze csak ha külön is eladó,és számomra is elfogadható az ára.
Köszi, de én nem nézegetni szeretném, hanem benzint szeretnék égetni veleak!
Ha mindent betartva akarok gurigázni, akkor ott van a GoldWingem vagy a Majestym, esetleg a VF750, mert azért az is tud lépni, csak magas és nem szeretek olyan vassal döntögetni.

Azért köszönöm a hozzászólást!
Mindig a gyári légszürőház megtartásával 'érdemes?' tuningolgatni..Nem véletlenül gyártanak bele különböző betéteket..
Nekem pld le kellett vágni a kis füleket,mert összeszükült és a meghergelt karbival 8000 után erőssen kormolt és fulladt..Eltávolítva a fület azonnal jól müködött...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000f-5083881
Ezt jó, hogy mondod, mert pl. találtam a levegő beömlőkbe beragasztva egy kis darab szivacsot. Gondoltam minek ez ide, eltávolítottam, de olyan rágós lett a hangja gázadásnál, meg nem úgy pörgött ki ahogy kellene. Visszaragasztottam hát. Nem pontosan értem miért van benne (az biztos, hogy nem gyári), feltételezem így tudta valaki csak rendesen beállítani a karburátor levegőmennyiségét.
Ha egy kis szivacs darab ekkora menetbeli különbséget tud okozni, akkor a direkt szűrő hatalmasat.... ami nem törvényszerűen jobb.
Csak tapasztalatként leírtam, hátha hasznos lesz valakinek. ;)
nekem volt anno direkt szürő a karbikon és egy fos volt...
A gyári ház kell! abba tegyél sportszűröt...azzal megfutotta a 255-öt
elötte 220 nál megállt.. Ekkor mondta kawaszati motorszerviz alias Szatmári Laci,hogy kössek a direktszürőre spárgát és hajitsam jó messzire!Beleturt a karbiba és megtáltosodott a paripa SC21 87' mindez 2005ben
Üdvözlöm a CBR1000F-es csapatot!

Érdeklődni szeretnék, bár sajnos sejtem a választ.
Beszámított motorként kaptam 3db Honda VF750S motort, melyből
1db 1982-es V4,16V,82Le egy év műszaki, a nevemen van.
1db VF750 épített, ami kb.75%-os készültségben van, papírok nélkül
1db VF750 majdnem komplett alkatrész.

Ezért a 3db motorért kaphatnák egy CBR1000F-et?
Nekem azért nem tetszik a VF, mert magas az üléspozíciója a használatban lévő motorjaimhoz képest.
Minden véleményt ajánlatot szívesen meghallgatok!
Köszi és balesetmentes gurigázát!
Hát nem hiszem hogy kicsi lenne a világ ,én több mint négy éve vettem Nagyrábéról ami Kaba környékén van és az a fiatalember volt vagy 45 éves körül és tudtommal nem rendőr ráadásul működőképesen az enyém akkori gyári( rószaszínpiroszöldkékfekete)színében ami usa version azóta sem tudok az országban mozgó példányról csak egy szlovák fickónak van még egy ami sokat jár át kis hazánkba.A másik hogy én újfehértói vagyok eredetileg csak böszörményben élek 4 éve akinek meg itt kicsi városunkban van, vagy volt ilyen és motoros szellemű lélek azt ismerem.Ja és nem tudom hogy téged honnan ismerlek mert van sok miskolci ismerősöm de ők nem hasonló néven futnak mint ahogyan te ide be vagy regelve a sportmotorra
Nemtom ! Én már így vettem és sem az eredetvizsgán, sem az átíráskor nem szóltak semmit. minden flottul ment .
Mindenesetre csak az érdekesség kedvéért írtam ide ezt. ( meg mert azt hittem hogy vaksi vagyok )
Elképzelhető,hogy garanciális csere volt valamikor
kösz az infót. ali83 te nem egy rendőrtől vetted a gépet? mert a nyáron Tiszújban kőrbedongta a gépet egy erős ötvenes emberke, aki szintén böszörményi volt, és ő adta el egy rendőrnek a saját ugyanilyen gépét, ha igen akkor kicsi a világ, ha nem akkor nagy.
Sziasztok!
Csak a kíváncsiság miatt nézegettem a váz- és blokk-számokat. A vázszámomnak megfelelőt meg is találtam - UK CBR1000F - 1987 CBR1000F-H - eddig ok. De a motorszámomat nem tudom beilleszteni sehova : SC21E2104558. A 88-as sorozat alatt van, de a 87 fölött .
Vagy csak simán vaksi vagyok , vagy nem ismerem a számokat ?
Köszönöm!
Kösz b.meg
"azért vannak a jó barátok"
söröztem én is ám