Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nem ér ez ennyit,,10x éves..
Igazából az az érzésem hogy igy is túl vannak árazva a varák
Jujj ez jó nagy vas... nem ijed meg 1 járdától sem... A bking blokkja jöhetne ebbe:D
Hamisítatlanul szárnyas gép az mán biztos!
Ez piszok jó áron volt!
Amikor a kis Nsr-re kerestem plexit ,sehol nem volt.Ebay.hu,uk,de,com....stb.No akkor találtam meg ezt az oldalt,ez a tesz-vesz Lengyel társoldala.Fényszórót,meg a plexit is innen vettem.
Hát ez elmebeteg fel kéne hívnom,ennyiért ott rohad meg rajta!
Te férfi én ezeknek a zseleznyi oldalon semmit nem értek legközelebb az ilyen hieroglifák mellé linkelj egy fordító programot is!
Ja meg van rajta mra plekó is!Tiszta fasza vétel volt
Amit mentem vele édes kevés de meggyőző most megy majd műszakira a gép mert első forgalomba helyezés lesz!Ha kipróbálom utána rendesen majd megírom milyen volt hirdetésből néztük ki és itt volt 20 km re tőlünk így elmentük megnézni és le is foglalóztuk mert jó volt árban és állapotban hiába közel 70000 van benne!Egyből bele szerelmesedett a cimborám mert van vagy 210 magas és vagy 130 kiló igazi hús ember és ez volt az a gép amin a térde elfér a kormánytól! Annyi hibája volt hogy kell bele akksi meg valamivel betörték a lámpa búrát azt kell cserélni de még kopó cuccokat se kell hozzá venni ,de olajcserét természetesen jöv hét végén nyomunk neki!6 kilóért 99-es gyári fényezés és adták vele a bukókeretet meg egy csomitartó platnit!
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de Neked volt ilyened is: SUZUKI DL 1000, ugye?
Ezért szeretnél Vará-t?
Hogy kerültél Te erre az oldalra?
Csak kíváncsiságból: hirdetésből v. ismerőstől vettétek?
Ár? Km?
http://allegro.pl/listing.php/... Ezt kuksizd meg,én is a lengyeleknél vettem az nsr-hez..
A motoros találkozónkon volt egy, nagyon megtetszett!
Te már mentél Varával?
Eddig jókat hallottam róla, de még nem próbáltam, ha Sakto vesz egyet tuti elmegyek Hozzá kipróbálni!
Öööö,én nem emléxem,hogy a Cbr-t szerelgetni kellett volna..De a Suzuki-ról rémlik valami lánclógás,meg elment világítás..stb-stb.No a Honda mindezt nem csinálja.
Akkor ez a tuti:
1100000
Helyes válasz de a lámpa elé rakni kell valami gallytörő rácsot mert a gyári 116800 ft bontott meg az egész országban egy db volt 50000 ft ért és e bayon sincs hozzá és európa szerte hiánycikk szóval jobban kell vigyázni rá mint a szemünk fényére amúgy nagyon jó gép de a givi féle bukókeret hasznos rá mert az egész idomot megvédi és még a blokkot is,h meg van rajta középállvány az meg egyenesen főnyeremény mert az extra hozzá és van vagy 40 ropi mellékesen.
Igen,elvileg 2003-tól kapott csak injektort
hát igen, nem voltam egyértelmű...
Ezek a gépek még karburátorosak, ha jól tudom!
Éppen ma délelőtt vettünk egy első szériás varát a haveromnak! Szép gondolat.A keverékképzés meg nagyon egyszerű a benzint (vagy sört)valahogy be kell juttatni a gépezetbe levegő meg ugyibár kell az égéshez.ha meg ez a kettő megvan akkor az már egy dual elegy tehát keveréknek vehetjük. Tehát ennek a nemes elegynek a bejuttatása a szervezetbe(az emberi test avagy a motor szíve)megtörténik az vagy injektálás keretein belül,vagy porlasztás formájában(irány a kocsma)kerül a helyére csakis a mi céljainkat szolgálja ezentúl.
"keverékképzés: injektor"
Ezt nem nagyon értem
Meg kellene nézni mind a kettőt!
Bár a "keverékképzés: injektor" az érdekes...
Bár jobban belegondolva úgy is te szívod meg ha szart veszek!
Tudod irigyellek benneteket hogy mindig van elfoglaltságotok..

Szerelni,javítani,..gondoltam megnézem milyen lehet az amikor a szabadidőmbe nem csak motorozok hanem szerelek..
Na,végre megveszed életed első MOTORját..