Nekem fűtetlen "garázsban" van tető alatt, de így is indul!
Finoman 3-4-szer indítózok és ötödikre picit tovább és már megy is!
Ezt mínusz 5-10 fokban próbáltam az alatt nem tudom!
Ja és persze ezek is csak akkor ha jól fel van töltve az akksid.Ez egy ilyen konstrukció ha fűtetlen garázsban van akkor még az olajad is le lehet dermedve és az is elég már ahhoz hogy lassabban forgasson!
Szia végig kell zongorázni sok mindent,a fő ok az mindig ugyan az,nincs elég impulzus a szikrához és hiába forgat a végtelenségig nem bírja azt elég gyorsan tenni.Először is karbi takarítás amit nem bízunk másra aztán benzincsap vákumcső cseréje gyertyák ellenőrzése önindító takarítás nagyon hasznos segítség ,indító relé kontakt ellenőrzése szétszedése pólusok takarítása belülről,legvégül karbi szinkron és mennie kell!Nincs mese!
Szép és jó amit irtál de oszloposon nem tudod visszamunkálni csak marógépen
nálunk adott minden egy ilyen feladat megoldásához
viszont meg kell nézni lenne -e akkora "husa", hogy perselyezni lehet a munkahengert
Én is biztosra tudom sajnos hogy a nyergem szar mert a betétre fogóval már úgy ráhajlítottam a rezgéscsillapító lemezt mint a csoda. Az a gáz hogy ha átzsírozom a csúszkát meg a gumit is már legutóbb megtömtem gyári brembo zsírral és kb 2 hétig volt csak elég. Főleg nyáron amikor meleg van akkor szárad ki baszott gyorsan vissza és kiveri.Az acél stifttet meg amúgy sem tudod cserélni aszt hiszem mert spec alakja van nagyon ráadásul egyb van öntve szerintem az alu konzollal.Ki lesz ez találva részemről csak neki kell feküdnöm majd a dolognak.
Nálam nem a betét csattog hanem a féknyereg. De ha lassan megyek lehet látni menet közben ahogy mozog a nyereg ide-oda. Mondjuk 24 éves a drága, nem is csodálkozom hogy megkopott...
Amiatt, hogy kikopik a nyeregben a fészek, elvileg még nem kéne csattognia a betéteknek szerintem (mert ugye van egy rezgéscsillapító benne), de lehet, hogy tévedek. Egyébként még két alternatíva: 1 - nagyobb stiftet tenni bele és a fészket feldörzsárazni 2 - felheggeszttetni a furatot és újramunkálni, akkor mardhat az eredeti stift és minden gyári méretű.
Hát én azt hiszem majd valamikor leszedem és megnézem hogy mi újság ezzel mert egy sima pászos réz perselyt még én is megcsinálok de az tengelyirányban mozoghat tehát úgy kéne megoldani mint mondjuk a menetjavító szálnál hogy bemenetelni menetes perselyt csinálni bele pont akkorát mint amekkora a zsákfurat hossza aztán síkba reszelni a tetejét pici ráhagyás miatt a perselynek persze ezt a munkadarabot be csapágy rögzítőzni aztán pontosan akorára fórni oszloposon amekkora az acélstift.Ez mind így szép gondolat de szinte a fele cuccom nincs meg hozzá perpillanat A legszebb ebben a napban viszont az hogy feltöltöttem az akksimat és gurultam egyet földutakon sisak nélkül délután a mozdonnyal
"Öreg" vagyok már ahhoz, hogy ez zavarjon!
Finoman 3-4-szer indítózok és ötödikre picit tovább és már megy is!
Ezt mínusz 5-10 fokban próbáltam az alatt nem tudom!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek, hidegen nagyon nehezen indul a motorom, szerelő is látta már de nem lett jobb.
Szereléshez se értek, inni se szoktam, mehetek a kispadra!
Köszi!
nálunk adott minden egy ilyen feladat megoldásához
viszont meg kell nézni lenne -e akkora "husa", hogy perselyezni lehet a munkahengert
de fémfékcső nekem is kőőőőőő!