Nem kevés csak az enyém egyszerűen kívánja,venni ia fogok bele 135 ös fúvókákat .Áttételezni semmi esetre sem szeretném mert ugyan úgy megnőne a fogyasztás és csak többet kéne váltogatni ,így viszont mindenhol nagyobbat kéne majd tolnia és 260 fölött is sokkal intenzívebben kell majd forognia.gisser 1100 ba van 135 ös fúvóka de menetre nem egyezik a keihinével pedig az ma lett volna így majd a nyáron kajtatok bele de most jelenleg így marad.Meg lóvé is kifogyott és olajat kell cserélnem meg festéket venni!
Nekem is olyan a tankom pedig volt rajta lakk bőven még elfolyva is. Ma neki álltam karburálni ha már úgy is szét vagyok bontódva de nem lettem előrébb egy kis keverék és szinkron állítással .Annyira nyitott vagyok hogy a k&n légszűrővel és 130 főfúvókával is inkább fehér a gyertyám mint barna tehát még benzint kéne tolnom de annyira a fogyasztás rovására menne hogy hagyom a fenébe .A túlságosan nagyvérű teljesítménytől meg féltem a főtengelyem is.(széthajtanám )SZÓVAL ÍGY MARAD
S.O.S keresek honda varadero 1000 első szériás első lámpát!Minden megoldás érdekelne. ha valakinek van bontós ismerőse aki nem hirdet rákérdezhetnétek mert ami létezik az országban bontó már mindet hívtuk.
A fejidom tartó konzolt hegeszd meg és fesd le az idomot hozd el a kis oldalsó vasdarab az meg csak a bukókeret kalapáld ki satuba ahogy tudod fesd le és mehet vissza semmi jelentősége!
Időközben nekiláttam a gépezetnek Én is, lassan ideje volt már. Feltűnt az idény végén, hogy minden egyes döccenőnél mozog a mozdony feje. Most hogy szétbontottam ez a látvány fogadott.
De mivel tudom, hogy egy darabig nem lesz az idomzat rárakva így elmostam alaposan, majd némi karcolódás védelem után elraktam az idomokat téli pihenőre. Remélem, hogy a poc nem rágalmazza meg, mert akkor megkeresem, s feltűzöm a slusszkulcsra kulcstartónak! Viszont van valakinek sejtése, hogy az első képen a kis vázelem vajon sérült-e? Elfelejtettem megsasolni a túloldalt, holnap megnézem. Ha pedig holnap korán végzek a melóhelyen, akkor nekiesek, szedem ki a hátsó kereket, meg bontom szét a fékeke. Végre megsasolom, hogy Attisk tárcsája jó-e, valamint, hogy milyen fékbetét kell a masinériába vajon..
Nekem a másik jobb állapotúnak tűnik.