Sziasztok!
Szerencsére a föld nem nyelt el, de dolgozok ezerrel!
Szopok a hátsó féktárcsám miatt, (cserélni kellene) mert nem gyári méret van rajta, ha kész lesz leírom az esetet...
Dolgozok anyukámnak, apósomnak, magamnak, + munkahelyemen
Néha fel-fel nézek ide, de csak olvasás szinten és irigy vagyok azokra akik mennek motorozni!
Nekem a kis moci típusaként SPA van a forgalmiban, mert spanyolból hozták be. Egyébként tuareg, és ezért majd egy 100e-t fizetsz minden átíratáskor, mennyi lenne, ha el se rontanák?
az évjáratot valamelyik nagy tudású irta be az ocsmányirodában
biztos akkor érkezett be az országba
há180 paci az nem semmi biztos sutyiban van rajta turbó
Gyerekek 1 gyöngyszemet meg kell osztanom:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_f-6101
884
gyártási év 1995
Teljesítmény: 180 le!
A leírásból kiderül, hogy fingja sincs miaza kW de valszeg az évjárattal is baja lesz...:D a Szegedről nem is beszélnék
Nittelőszemet tudtam rendelni a http://www.bigbikeshop.hu oldalról!
Sajnos hétfőn már megrendeltem, még nem ért ide, 1400 ft+ 2000 ezer a futár. A Tatay motornál voltam bent, ők megcsinálják nekem csak valahogy be kell hoznom a motort hozzájuk ,ami nem lesz egyszerű! Nem lehet máshogy nittelni, vagy le kell szedni a villát is,ha előre összenitteled.
Egyenlőre nem tudom behozni, nincs rá időm, sajnos egyenlőre garázslakó a mozdony!
Ernő!
Ha még nem rendeltél szemet rendelhetnénk együtt, úgy kevesebb a posta. Plusz legalább összefutunk, ha már egymás mellett lakunk és ugyanazzal a problémával kell megküzdenünk...
Közben próbálok embert/szerszámot találni a láncösszerakásra. Neked már van ötleted?
Úgy látom itt nincs PÜ, se mélcím, szóval dobj egy mélt légyszi a cbjozsi kukca szocimotoros pont hura!
Honnan?
Érdekelne, mert újabb fejlemények vannak láckerék ügyben.
Feltettem hátra a 36-ost (mivel 34-es nincs a forgalmazónak sem) és igazából csak az változott, hogy jobban fúj a szél a motoron...
Vagyis sajnos az óra (nem néztem meg) a blokkból kapja a meghajtást, nem az első kerékről
Szóval majd utána fogok nyomozni ki írta, hogy neki 100-nál 3000-et forog, és megkérdezem azt hogyan csinálja
A nagyobb baj viszont, hogy így már túl hosszú a lánc, ki kell venni belőle egy szemet. Tehát nekem is kell egy új nittelőszem és valaki akinek van hozzá prése. Vagy veszek prést, ha megfizethető.
üdv ! én így oldottam meg, csak nekem givi van.
3 hónap elvonás után ma voltam egy kellemes 300 km-t, igen finom volt, bár mikor visszavittem a anyámékhoz a motort és mondta , hogy ülj le fiam hát nem volt őszinte a mosolyom.
Kicsit több volt az
A barátom 2714 km-t ment. Úgy értem ő is ott volt ezen a túrán, csak "kisebb" mozdonnyal...
Csomagtartót hogyan oldottátok meg?
Nekem van egy Nonfango dobozom, meg valami tartó is, de nem ehhez a géphez.
Fúrni faragni, acélt hegeszteni stb. tudok
Ha jól látom Kestejannak mintha csak a kapaszkodóhoz lenne
rögzítve.
Szerencsére a föld nem nyelt el, de dolgozok ezerrel!
Szopok a hátsó féktárcsám miatt, (cserélni kellene) mert nem gyári méret van rajta, ha kész lesz leírom az esetet...
Dolgozok anyukámnak, apósomnak, magamnak, + munkahelyemen
Néha fel-fel nézek ide, de csak olvasás szinten és irigy vagyok azokra akik mennek motorozni!
Figyelek ám nagyon, olvasok rendszeresen csak ritkán írok.
(2 napot motorral mentem dolgozni, ismét konstatáltam hogy tökéleteset alkottak Hondáék:-)
az évjáratot valamelyik nagy tudású irta be az ocsmányirodában
biztos akkor érkezett be az országba
há180 paci az nem semmi biztos sutyiban van rajta turbó
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_f-6101
884
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_f-6101
884
gyártási év 1995
Teljesítmény: 180 le!
A leírásból kiderül, hogy fingja sincs miaza kW de valszeg az évjárattal is baja lesz...:D a Szegedről nem is beszélnék
Nittelőszemet tudtam rendelni a http://www.bigbikeshop.hu oldalról!
Sajnos hétfőn már megrendeltem, még nem ért ide, 1400 ft+ 2000 ezer a futár. A Tatay motornál voltam bent, ők megcsinálják nekem csak valahogy be kell hoznom a motort hozzájuk ,ami nem lesz egyszerű! Nem lehet máshogy nittelni, vagy le kell szedni a villát is,ha előre összenitteled.
Egyenlőre nem tudom behozni, nincs rá időm, sajnos egyenlőre garázslakó a mozdony!
Valami ilyesmit majd én is összerakok a télen - ha lesz egy szabad éjszakám
Ha még nem rendeltél szemet rendelhetnénk együtt, úgy kevesebb a posta. Plusz legalább összefutunk, ha már egymás mellett lakunk és ugyanazzal a problémával kell megküzdenünk...
Közben próbálok embert/szerszámot találni a láncösszerakásra. Neked már van ötleted?
Úgy látom itt nincs PÜ, se mélcím, szóval dobj egy mélt légyszi a cbjozsi kukca szocimotoros pont hura!
Érdekelne, mert újabb fejlemények vannak láckerék ügyben.
Feltettem hátra a 36-ost (mivel 34-es nincs a forgalmazónak sem) és igazából csak az változott, hogy jobban fúj a szél a motoron...
Vagyis sajnos az óra (nem néztem meg) a blokkból kapja a meghajtást, nem az első kerékről
Szóval majd utána fogok nyomozni ki írta, hogy neki 100-nál 3000-et forog, és megkérdezem azt hogyan csinálja
A nagyobb baj viszont, hogy így már túl hosszú a lánc, ki kell venni belőle egy szemet. Tehát nekem is kell egy új nittelőszem és valaki akinek van hozzá prése. Vagy veszek prést, ha megfizethető.
-BT_
3 hónap elvonás után ma voltam egy kellemes 300 km-t, igen finom volt, bár mikor visszavittem a anyámékhoz a motort és mondta , hogy ülj le fiam hát nem volt őszinte a mosolyom.
Tudtommal még mindig ők az importőrök, más is tőlük veszi...
A barátom 2714 km-t ment. Úgy értem ő is ott volt ezen a túrán, csak "kisebb" mozdonnyal...
Csomagtartót hogyan oldottátok meg?
Nekem van egy Nonfango dobozom, meg valami tartó is, de nem ehhez a géphez.
Fúrni faragni, acélt hegeszteni stb. tudok
Ha jól látom Kestejannak mintha csak a kapaszkodóhoz lenne
rögzítve.
-BT-