Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én sajnálattal hallom!
Remélem tavasszal többen eljönnek!
Részemről jó ötletnek tartom,az idén már kiköltekeztem magam rendesen
ha meleg van akkor van jó tapadás is
Skacok mivel kevés a jelentkező+nem érek rá szervezésre(családi gondok) nem lenne jobb ötlet tavaszra leszervezni "teljes"létszámra, a CBR1000F II. találkozót? gyors válaszokat kérnék( a héten még van időm foglalkozni vele,max köv hétig )
Neked nincs klímád a motoron? Igaz én is alergiás vagyok rá, ezért inkább lehúzom az ablakot.
Az éjszakai motorozás az egyetlen megoldás erre a dög melegre:D
Köszönöm a gyors választ, csak most jutottam gépközelbe. Ha tudnál küldeni képeket, azt nagyon megköszönném.
email: csiki.gabor@compuserver.hu
Előre is köszi!
Nálunk ez úgy van, hogy "100kg alatt még falvédőnek se jó" :-D
Átlag 75 kg?Mifelénk úgy mondják a férfi 90kg alatt csak karácsonyfadísz...
Hát igen, a szerpentinek jobbos visszafordítói nem a kedvence...nekem se :-)

Apropó, nincs valakinek csőkormány a mozdonyon?
Üdv!

Mi így szoktuk ha egy motorral megyünk. 3doboz, nagy tanktáska, sátor+polifoam a hátsó dobozon. Plusz még én bőven több vagyok mint az átlag 75kg.

ILyenkor azért már oda kell figyelni (főleg ha lassan gurulsz, megfordulsz), de normál tempóban igen jókat lehet így is kanyarogni.
Nyugodtan málházd fel,akár többnapos túrára is,akár többezer kilóméterre is elvisz(most jöttem haza egy ilyenről),a gyors kanyarváltáshoz kell egy kis fizikai erő,dehát nem egy mai konstrukció a futóműve meg ott a súlya is,de ha egyszer íven van nem téríti el onnan semmi!A kevésbé szű kanyarokat bombabiztossan veszi,a hátsó gumi élén lehet fordulni(ha jó a gumi minősége és az aszfalt is),szélvédelem,menetkomfort kategóriájában szerintem az egyik legjobb!
Hát a SC24 DUAL logikus.
Lehet, hogy csak azért hiányolom az egyértelműbb meghatározást, mert küllemre a dual nagyon másként néz ki. Elhiszem, hogy akkora különbség nincs a két változat között műszakilag, ami indokolná a más számozást, de mint laikus külsőre ítélek.
De ezt túlragoztuk. Azért köszönöm. Így tanul az ember. :)

Más... Tudom, hogy nehézsúlyú motorok közé tartozik. Mozdony.
Közületek utazott e már úgy valaki, hogy hátul három nagy tele csomag, utas, nagy tanktáska, full tank és pizzériából éppen kijövet, hogy a has is tele legyen? Mennyire kanyarbarát akkor? Én mindenképpen a hosszú, többnapos, messzi túrákat preferálom. És azt csak így lehet.
Nem kezdőnek ajánlható kombo az biztos... :)

Szép napot
A wikipédiát azért küldtem, mert ad egy kis általános tipus ismertetőt. Igaz, itt nincs szó serial code-ról, de ettől még van és használják. Németországban és egyéb németajkú területen, a forgalmikban a 89 utániaknál SCS24 van beírva, nem CBR1000F. Gondolom ez azért van, mert minden új motortípus a megjelenésekor átmegy típusvizsgálaton, kap egy ún. typenscheint, és ebbe nem a fantázianevet írják be, hanem a gyári típuskódot. Az SC24-esek megkülönböztetésére pedig létezik az SC24 és SC24 DUAL megnevezés is.
A wikipedián szó sincs sc-ről. A másik linken 90-től látható a 24-es végig.
Tehát akkor 21 és 24. Akkor majdhogynem értelmetlen használni, mivel ezzel a második és harmadik generációt nem lehet megkülönböztetni.
Ha valakiinek 21-ese van, akkor van értelme használni.
Még annyit, hogy az SC24 csak a tipust jelöli. 89ben az SC21hez képest sokat változtattak: elsö/hátsó futómü-igy szélesebb gumik, vezérmülánc-feszitõ, más lett a külsõ, erõsebb lett a blokk, stb. Aztán 93tól jött a dual fék és az újabb külsõ...
Szia! Tudomásom szerint 87-88 között gyártották az elsõ szériás cbr1000f-eket, ezek tipuskódja az SC21. Utána 89-92 között volt az SC24 elsõ generációja, majd 93tól 99ig az SC24 második generációját-ezek duál fékesek, és a külsejük is (for)másabb. Üdv. Robi
Legyetek szívesek megírni, hogy mit is takar az SC24...
Kerestem infókat, de nem áll össze a kép. Azt tudom, hogy három átalakításon ment át a típus. De ezek, évszámoktól való eltérő jelöléséről nem találtam infót. Akkor hányféle SC is van?
Köszi.
Huu,az bátor döntés,én láttam HOL megy az a vonat...
:-)

Még nagy a káosz, az is lehet hogy Szabadkáról vonattal megyünk Bar-ig. Meglátjuk. Ha úgy alakul, mindenképp meglátogatunk benneteket.
Ja és persze ha betértek hozzánk egy térkép fölé hajolva meg tudjuk beszélni részletesebben is!
Persze,bemelegítésnek mindjárt ott van(még szerbiában)a Sabac-Valjevo közötti lankás kanyargó útszakasz,Uzice után már rendesen lehet dönteni a motrot,a Zlatibor mellett elhaladva nagyon jó uton,időnként három(felfele kettő)sávon haladósra lehet fogni,átérve a határon a Lima,a Moraca kanyonjai jönnek változó,de jónak mondható utminőséggel.Mi letértünk a Tara kanyonjába is Zabljak felé,kissé rosszabb uton,de a látvány kárpótol!Tulajdonképpen rossznak mondható utra nem leltünk,bár mindenkinél más a határ.Talán a legjobb szerpentin a Zabljaktól Niksic felé haladó vadonatuj utszakasz volt,de hasonlóan versenypályaminőségű a Kotori öbölből felfeléa Risan-Grahovo-Niksic szakasz is,de kiválló a Podgorica-Kotor is...szóval sokfelé lehet menni sokszor még a kissebb utak is meglepően jók!
Grat, jó lehetett!

Esetleg lehet tudni pontosan merre is vannak azok a szerpentinek?
Szuper túránk volt a hétvégén,1600km került a kicsikébe,nagyszerű helyeken jártunk,csodásan viselkedett a motor és az új gumi is(köszi Cube),felfedeztünk néhány hihetetlen jó minőségű és végelláthatatlanul kanyargó szerpentint is,még most sem jön le a vigyor a képemről ,kétszer zuhogott az eső is(egyszer jég),de mindezzel együtt szuper volt!