Skacok mivel kevés a jelentkező+nem érek rá szervezésre(családi gondok) nem lenne jobb ötlet tavaszra leszervezni "teljes"létszámra, a CBR1000F II. találkozót? gyors válaszokat kérnék( a héten még van időm foglalkozni vele,max köv hétig )
Köszönöm a gyors választ, csak most jutottam gépközelbe. Ha tudnál küldeni képeket, azt nagyon megköszönném.
email: csiki.gabor@compuserver.hu
Előre is köszi!
Nyugodtan málházd fel,akár többnapos túrára is,akár többezer kilóméterre is elvisz(most jöttem haza egy ilyenről),a gyors kanyarváltáshoz kell egy kis fizikai erő,dehát nem egy mai konstrukció a futóműve meg ott a súlya is,de ha egyszer íven van nem téríti el onnan semmi!A kevésbé szű kanyarokat bombabiztossan veszi,a hátsó gumi élén lehet fordulni(ha jó a gumi minősége és az aszfalt is),szélvédelem,menetkomfort kategóriájában szerintem az egyik legjobb!
Hát a SC24 DUAL logikus.
Lehet, hogy csak azért hiányolom az egyértelműbb meghatározást, mert küllemre a dual nagyon másként néz ki. Elhiszem, hogy akkora különbség nincs a két változat között műszakilag, ami indokolná a más számozást, de mint laikus külsőre ítélek.
De ezt túlragoztuk. Azért köszönöm. Így tanul az ember. :)
Más... Tudom, hogy nehézsúlyú motorok közé tartozik. Mozdony.
Közületek utazott e már úgy valaki, hogy hátul három nagy tele csomag, utas, nagy tanktáska, full tank és pizzériából éppen kijövet, hogy a has is tele legyen? Mennyire kanyarbarát akkor? Én mindenképpen a hosszú, többnapos, messzi túrákat preferálom. És azt csak így lehet.
Nem kezdőnek ajánlható kombo az biztos... :)
A wikipédiát azért küldtem, mert ad egy kis általános tipus ismertetőt. Igaz, itt nincs szó serial code-ról, de ettől még van és használják. Németországban és egyéb németajkú területen, a forgalmikban a 89 utániaknál SCS24 van beírva, nem CBR1000F. Gondolom ez azért van, mert minden új motortípus a megjelenésekor átmegy típusvizsgálaton, kap egy ún. typenscheint, és ebbe nem a fantázianevet írják be, hanem a gyári típuskódot. Az SC24-esek megkülönböztetésére pedig létezik az SC24 és SC24 DUAL megnevezés is.
A wikipedián szó sincs sc-ről. A másik linken 90-től látható a 24-es végig.
Tehát akkor 21 és 24. Akkor majdhogynem értelmetlen használni, mivel ezzel a második és harmadik generációt nem lehet megkülönböztetni.
Ha valakiinek 21-ese van, akkor van értelme használni.
Még annyit, hogy az SC24 csak a tipust jelöli. 89ben az SC21hez képest sokat változtattak: elsö/hátsó futómü-igy szélesebb gumik, vezérmülánc-feszitõ, más lett a külsõ, erõsebb lett a blokk, stb. Aztán 93tól jött a dual fék és az újabb külsõ...
Szia! Tudomásom szerint 87-88 között gyártották az elsõ szériás cbr1000f-eket, ezek tipuskódja az SC21. Utána 89-92 között volt az SC24 elsõ generációja, majd 93tól 99ig az SC24 második generációját-ezek duál fékesek, és a külsejük is (for)másabb. Üdv. Robi
Legyetek szívesek megírni, hogy mit is takar az SC24...
Kerestem infókat, de nem áll össze a kép. Azt tudom, hogy három átalakításon ment át a típus. De ezek, évszámoktól való eltérő jelöléséről nem találtam infót. Akkor hányféle SC is van?
Köszi.
Persze,bemelegítésnek mindjárt ott van(még szerbiában)a Sabac-Valjevo közötti lankás kanyargó útszakasz,Uzice után már rendesen lehet dönteni a motrot,a Zlatibor mellett elhaladva nagyon jó uton,időnként három(felfele kettő)sávon haladósra lehet fogni,átérve a határon a Lima,a Moraca kanyonjai jönnek változó,de jónak mondható utminőséggel.Mi letértünk a Tara kanyonjába is Zabljak felé,kissé rosszabb uton,de a látvány kárpótol!Tulajdonképpen rossznak mondható utra nem leltünk,bár mindenkinél más a határ.Talán a legjobb szerpentin a Zabljaktól Niksic felé haladó vadonatuj utszakasz volt,de hasonlóan versenypályaminőségű a Kotori öbölből felfeléa Risan-Grahovo-Niksic szakasz is,de kiválló a Podgorica-Kotor is...szóval sokfelé lehet menni sokszor még a kissebb utak is meglepően jók!
Szuper túránk volt a hétvégén,1600km került a kicsikébe,nagyszerű helyeken jártunk,csodásan viselkedett a motor és az új gumi is(köszi Cube),felfedeztünk néhány hihetetlen jó minőségű és végelláthatatlanul kanyargó szerpentint is,még most sem jön le a vigyor a képemről ,kétszer zuhogott az eső is(egyszer jég),de mindezzel együtt szuper volt!
Remélem tavasszal többen eljönnek!