Tényleg! fizikailag mekkora első fogaskerék fér be? mert ha kell lánckereket vennem tuti hogy a leghosszabb áttételt venném... én azt terveztem hogy 400-nál forogjon 1300-at:D:D:D
Ez így rendben. kb. annyinak kell lenni a gyárinak.
Szerintem ettől hoszabbat is el fog bírni. Én nem versenyezni vettem, autópályán pedig előny a kis fordulat...
OK, elővettem a manuált, és 1000-nek kellene lennie.
Jövő hétre már beszéltem is randit az egyik szerelő haverral.
Megnéztem végre az áttételt is:
Basi, szerintem a tiéd nem gyári!
A gyári 78-at megy 3000-nél, 170/60-as gyári gumival. Elvileg
Én most első körben biztosan a 34-es hátsóra voksolok, mert azzal ott leszek, mintha gyári 4-es váltóm lenne.
Pont így voltam az 500-ason, nagyon tuti volt!
Ez nagyszerű hír, mert ezek szerint lehet ettől jobb is!
Hát, kicsit nehezen is indul, meg egyenlőtlenül jár, de nem akartam az első héten kötözködni vele. Szerintem az alapjáratom is közel van a 2000-hez, és még ott sem egyenletes.
Csetényben van egy motorszerelő barátom, majd megmutatom neki, hátha csinál vele valamit
http://www.autoalkatresz.hu/mo...
Remélem egyszer összefutunk!
Megjártam a nagy Ausztriát, hamarosan beszámolok róla!
üdv
Szerintem ettől hoszabbat is el fog bírni. Én nem versenyezni vettem, autópályán pedig előny a kis fordulat...
Jövő hétre már beszéltem is randit az egyik szerelő haverral.
Megnéztem végre az áttételt is:
Basi, szerintem a tiéd nem gyári!
A gyári 78-at megy 3000-nél, 170/60-as gyári gumival. Elvileg
Én most első körben biztosan a 34-es hátsóra voksolok, mert azzal ott leszek, mintha gyári 4-es váltóm lenne.
Pont így voltam az 500-ason, nagyon tuti volt!
Vazz, nem ezt a szmájlit akartam, a fölötte lévő mosolygósat!
Hát, kicsit nehezen is indul, meg egyenlőtlenül jár, de nem akartam az első héten kötözködni vele. Szerintem az alapjáratom is közel van a 2000-hez, és még ott sem egyenletes.
Csetényben van egy motorszerelő barátom, majd megmutatom neki, hátha csinál vele valamit