Ha 130- nál 4100, akkor 3000 95-96 körül kell hogy legyen. Lineáris...
Gondolom nem tudod milyen lánckerék van fennt?
Jó lenne tudni milyen a gyári 17/42-vel.
Tike:
Szerintem az enyém még a tiédnél is rövidebb, mert 80 az már 3500 körül van. Ez azért félelmetes - mint az a Gaun már írtam is - mert a CB 500-am 80-nál 3000-et pörgött (úgy volt jól áttételezve), a kifejezetten nyomatékszegény CBR600F szintén!
Ehhez a géphez szerintem ez totál fölösleges.
Viszont!
Úgy érzem 2500 alatt csak rángat a motor (ami furcsa egy négyhengerestől ), tehát mindenképpen e fölött kell tartani az utazót.
Hát kiváncsi lettem, le fogom fényképezni, hogy mennyi az annyi nekem igy evett 130km/h pályán,(néha 2 essel kezdödőtt a személyi szám) 5,3L
Szilvásvárad után mértem 5,5öt 1200km re átlagolva
Más: Rengeteg kérdésem lesz mostanában, még be kell laknom a motort. Vezérműlánc, plexi, gumi, csomagtartó - nagyjából ezek vannak ebben a pillanatban terítéken.
Megigérem, előbb megpróbálok visszaolvasni, hátha már volt a téma.
Ma jön új lánckerék, mert most nem tudom mi van fennt, de 70 körül forog 3e-et, ami azért eléggé durva. A gyárival mekkora a sebesség 3e-en? Ez 34-es lesz, majd készítek egy táblázatot hozzá, de biztosan elbírja - nem vagyok egy állat...
Sziasztok, én is új vagyok a listán.
A vicc, hogy én is veszprémi vagyok, mint Ernő, csak még nem láttuk egymást.
No igen, és azt hittem elsőre az én motoromat tette fel...
Én mondjuk sportdobokkal jártam meg,meg is állítottak a rendőrök,de nem szóltak semmit a dobokért.A gyorshajtásért azért fizettem...bár minimálisat,25 Eu-t.Igaz,motorosrendőr volt..
A Grosglocknert,Nockalmot ki ne hagyd!Feledhetetlen!
Jó túrát,sok kanyart!
Nem tudom mekkora túrát tervezel, de javaslom, hogy a grosglocknert ki ne hagyd mert az a legszebb tája ausztriának! a 107-es és 108-as út oltári! googlizd meg:D
Jó utat
Hát pedig jobban jársz ha a gyárit visszateszed! Ellenkező esetben ha megállítanak akkor vékonyabb lesz a pénztárcád minimum 100 €-val! De lehet jóval több is!
Holnap reggel indulok Murau-ba egy jó kis túrára. Azt hallottam hogy Ausztriába nem szeretik a hangos kipufogót, van valakinek erről tapasztalata vagy ez baromság?
Megvan hozzá a gyári dobok is, de nem sok kedvem van felrakni!
Ohhh szegényke:( kiváncsi lennék hogy történt, mert nem 1 tollpihe:) ami biztos, hogy az enyémen is van dőlésnyom, de akitől vettem annak olyan hegyoldalba volt a háza, garázsa ... Azt csodálom hogy csak ennyi van rajta
Gondolom nem tudod milyen lánckerék van fennt?
Jó lenne tudni milyen a gyári 17/42-vel.
Tike:
Szerintem az enyém még a tiédnél is rövidebb, mert 80 az már 3500 körül van. Ez azért félelmetes - mint az a Gaun már írtam is - mert a CB 500-am 80-nál 3000-et pörgött (úgy volt jól áttételezve), a kifejezetten nyomatékszegény CBR600F szintén!
Ehhez a géphez szerintem ez totál fölösleges.
Viszont!
Úgy érzem 2500 alatt csak rángat a motor (ami furcsa egy négyhengerestől ), tehát mindenképpen e fölött kell tartani az utazót.
Szilvásvárad után mértem 5,5öt 1200km re átlagolva
Basi! Akkor a tiéd azért eszek kevesebbet... nekem most először a hétvégén evett 6 alatt (5.5) de nagyrész sötétben mentem max90-nel.
3000 az szerintem 90km/h, DE lehet Tévedek
Te azonos vagy a Gaus Basival?
Más: Rengeteg kérdésem lesz mostanában, még be kell laknom a motort. Vezérműlánc, plexi, gumi, csomagtartó - nagyjából ezek vannak ebben a pillanatban terítéken.
Megigérem, előbb megpróbálok visszaolvasni, hátha már volt a téma.
Ma jön új lánckerék, mert most nem tudom mi van fennt, de 70 körül forog 3e-et, ami azért eléggé durva. A gyárival mekkora a sebesség 3e-en? Ez 34-es lesz, majd készítek egy táblázatot hozzá, de biztosan elbírja - nem vagyok egy állat...
A vicc, hogy én is veszprémi vagyok, mint Ernő, csak még nem láttuk egymást.
No igen, és azt hittem elsőre az én motoromat tette fel...
üdv
A Grosglocknert,Nockalmot ki ne hagyd!Feledhetetlen!
Jó túrát,sok kanyart!
Jó utat
Holnap reggel indulok Murau-ba egy jó kis túrára. Azt hallottam hogy Ausztriába nem szeretik a hangos kipufogót, van valakinek erről tapasztalata vagy ez baromság?
Megvan hozzá a gyári dobok is, de nem sok kedvem van felrakni!
üdv
üdv
Ismerem ezt a mocit! Nagyon szépen megcsinálta az Attila!
üdv
A BAL?Akkor ezek szerint a sztenderről sikerült ledönteni?Azért ilyen erősen nem kell polírozni...
Motorozás kimarad a hétvégére ,de legalább szép tiszta!
üdv mindenkinek!
Májusra KELL a II. Találkozó