Nem hiszem hogy nem talalsz patentszemet. Ha kell kuldok neked de nezz korul jobban. 6 dollar itt. Mindenhol ahol arulnak lancot kell lenni patentszemnek is. Ne vegyel lancot ha nem egeto.
Na,ismét megjártuk Montengrót !Gyerekek hogy nekünk milyen motorjaink vannak,azt el sem lehet mondani!Amit ez a gép teljesített(újfent),az valami elképesztő!
DID 50VM patentszemet kellene valahonnan szereznem, de nem találok a neten sehol!
De gondolkodom hogy veszek inkább új láncot, nem biztos hogy biztonságos megoldás lenne a patentszem.
Köszi a gyors választ!
Nem olyan vészes a füst meg olajfogyasztás sem nőtt meg számotvetően, ugyhogy ha nem lesz roszabb akkor ezt a szezont még ki kell bírnia. De következő szezonra akkor belenézetek szerelővel! :)
Grat
Lehet csak le vannak ragadva a gyűrűk
lehet szelepszár szimering is, csak akkor gázelvételnél füstöl
ha nincs szerszámod,vagy nem nagyon csináltál ilyesmiket, akkor ne állj neki, mert azért nem annyira egyszerű
szelephézag az állitó csavaros
Üdv! Nemrég lettem büszke tulajdonosa egy 1987-es sc21-es modellnek! Jó állapotban jutottam hozzá, szépen megy. Egy másfél hetes állás után könnyen indult kis járatás után kékes füst tört elő majd egyre erősebben, még több járatás után megszünt ám magasabb fordulaton kis mértékben észlelhető volt kékes füst. Én szelepszárszimeringre gyanitok , meg szelepeket sem ártana átnézni, szelephézagolást is meglehetne akkor már ejteni. A kérdésem annyi hogy otthon belevághatok szelephézagolásba vagy bízzam szerelőre? Nem bontottam még meg, őő szelepk állítása itt milyen megoldással van kivitelzve, gondolom lapkás de azért megkérdem.
MCN tesztgyőztes volt, állítólag jobb, mint a scott
Emellett pénteken itt lesz a 36-os lánckerekem is, szóval lehet, hogy nekem is kell majd egy nittelés...
A kep szerint valaki fasza munkat vegzett. Szerencsed volt. Mi van ha 200-nal dobod el a vasat emiatt?
A lancfeszito kontranyat meg ne felejtsd el meghuzni!
Hát gyerekek pokoli meleg volt ma a motoron is..
szinte már kibírhatatlan. Perzselt a menetszél. de a technika jól tűrte a hőséget, élvezte a Baranyai kanyarokat!
Üdv. Hosszúhetényből!
Szép a lovad!
-BT-
DID 50VM patentszemet kellene valahonnan szereznem, de nem találok a neten sehol!
De gondolkodom hogy veszek inkább új láncot, nem biztos hogy biztonságos megoldás lenne a patentszem.
üdv
Idom hibák vannak meg festés hibák ezt nézzétek el mert majd szezon után lesz kipofozva ;)
Nem olyan vészes a füst meg olajfogyasztás sem nőtt meg számotvetően, ugyhogy ha nem lesz roszabb akkor ezt a szezont még ki kell bírnia. De következő szezonra akkor belenézetek szerelővel! :)
Lehet csak le vannak ragadva a gyűrűk
lehet szelepszár szimering is, csak akkor gázelvételnél füstöl
ha nincs szerszámod,vagy nem nagyon csináltál ilyesmiket, akkor ne állj neki, mert azért nem annyira egyszerű
szelephézag az állitó csavaros
Nem tudom kinek van rá szerszáma a környéken.
BTW: Én most ilyet vettem:
http://www.tutorochainoiler.co...
MCN tesztgyőztes volt, állítólag jobb, mint a scott
Emellett pénteken itt lesz a 36-os lánckerekem is, szóval lehet, hogy nekem is kell majd egy nittelés...
Új patentszem és "ha a láncnak nincs baja"
Tike ?
A lancfeszito kontranyat meg ne felejtsd el meghuzni!
Tegnap hazafelé elhagytam a patentszemet a láncról, még jó hogy nem lett nagyobb baj!
Ezt lehet javítani vagy láncot kell cserélni szerintetek?
üdv
Mi is most jöttünk haza a családdal Ausztriából, de sajnos (még) nem motorral voltunk
Megjöttünk Montenegróból. 9 nap, kb 2500km hiba nélkül...
Basi!
Köszönöm szépen!
Nem tudsz vkit, akit érdekelne két oldaltáska igen jutányos áron? :-)))
szinte már kibírhatatlan. Perzselt a menetszél. de a technika jól tűrte a hőséget, élvezte a Baranyai kanyarokat!
Üdv. Hosszúhetényből!