Viiktor az ujabb gépezeteknél valoban nem xükséges de ártani se ártax vele ha használod a kulungot,azért az egy mozdulatért nem kell kockáztatni egy esetleges malört .Xtem))
Én még nagyon kezdő motoros vagyok, és most halottam egy olyat, hogy 1es után a felfelé váltogatáshoz nem kell kuplungot használni, csak a lefelé váltogatáshoz!
Az már feltűnt, h mind 2 irányba lehet kapcsolni kuplung nélkül, de ez mennyire egészséges a gépezetnek?
Esetleg valaki aki ért ehez?
Sziasztok!
H4 bi-xenon,és idom között gondolkoztam én is,csak állitólag xenonra most nagyon rá fognak szállni...
Enyém most ilyen idom lesz,totál felújitva,(műanyagos-fényező),szép fekete fényezéssel,dupla h4-es foglalattal.Mintha teljesen új lenne....
Meg amugy gondoljatok bele hogy titeket is mennyire zavar(vakít) ha egy autos vagy motoros ien xarral jön veled xembe.Én ki nem állhatom ezt a technikát semmi értelme a hagyományossal is uanoan jol lehet látni ck be kell állítani a fényxóró magasságát normálisan,de sok ember xarik rá.De sokat xitkozodok mikor este jön velem xembe 1 ien technika és nemlátok semmit;mert arra már nemvexik a fáradtságot h beállítassák.Részemtöl ennyi
Hát én tavaly (azt hiszem a sportmotorban) olvastam róla ,de nagyon lebeszéltek róla mindenkit,többek közt mível a mi kis gépünkben kicsi az aksi hozzá,ill. mível minden egyes gázadásnál emelkedik -csöken a motor elejének a magossága így bekéne építeni valami szintállító autómatikát (állítólag).
Bár az én véleményem szerint ez hülyeség mert a már meglévőhőz nem kéne?
Szerintetek jó lenne a mociba beletenni egy bi-xenon szettet? Rendőr vajon mennyire cseszegetne érte?!
Esetleg ha valakinek van tapasztalata,akkor ossza meg velem.
Hát igen a kuplung a szerelőm szerint sose lessz jóbb mivel igy van le gyártva tudnak rajta állitani de ha meg figyelitek csak addig jó még megint be nem áll,aztán megint olyan mint volt:(
Nekem gyertya csere olaj gyere szülö hozzá,lég szürö,első hátsó gumi ,kormány csere,egy jóbra:)Hátsó fék dob csere,szinte minden ja és csak gyári mivel után gyártott semi sincs hozzá:(!Ha van az mind ...... szerintem,én legalább is nem kisérletezek!Ja meg szelep hézag cserém volt mivel el volt mennve a kifelé bocsájtó levegős hézegolom.ha nincs szép hangja nézetek rá a szelepek hézagolására,na meg volt még henger fej tőmitésem a (gumis) leg fölül.ez volt olyan sok
Én még nemjártam így sose,pedig ck most cseréltem le a gyertyát 20e km után de még jolett volna.Légszüröt meg nem is tom honnan le7ne venni mert katalogusban nem találok ehhez.Ti?
srácok nem tudom ti jártatok-e már így ,de sajnos valami nem kósser a kedvesemmel...
beindítom szívatóval és valamikor nem pörög fel....nincs alapjárat(ha ráálítok akkor meg túl magassá válik egy idő után..
új a levegőszűrő ,gyertya stb..
Sziasztok! Eladóvá vált Honda CB900F motorom! 2004-es, 27 000 km, 919 ccm, a többit tudjátok, de ha mégsem, akkor: pescito@gmail.com vagy 06 20 428 93 70-es telefonszámon elérhető vagyok. Az ár: 1 200 000
Szilárd mit cseréltél rajta annyiért?Nekem kuplungot kellene cserélni eléggé roxx hangja van már sajnos.meg xelepállítás is.Aztán meg müxakiztatni.Te jó ég mi péz lesz ez
Sziasztok.Sajnos elég rossz ez a széria akár mit is akarunk venni hozzá nehezen kapni,mivel keveset is gyártottak belőle na meg mert így legalább drágább ha a gyárit vesszük meg (alkatrészekből).Nekem mos 70000ft ba került,hogy tavasszal gond nélkül mehessek vele de én nem sajnálom csutkáig húzom állandóan:)
Azért írtam ide is, hogy hátha kell közületek valakinek, vagy ismertek olyat akinek kellene.
Vfr hez nem próbáltam, nekem a mocin rajta van, így nem kell.
üdv
Az már feltűnt, h mind 2 irányba lehet kapcsolni kuplung nélkül, de ez mennyire egészséges a gépezetnek?
Esetleg valaki aki ért ehez?
viiktor.varga@gmail.com
Előre is nagyon köszönöm!
-műanyag felek tökéletesek
-szép,karcmentes fekete fényezés
-új 2db.h4-es izzóval
(bármilyen naked mocira feltehető)
Érd:.06-30-913-3965
H4 bi-xenon,és idom között gondolkoztam én is,csak állitólag xenonra most nagyon rá fognak szállni...
Enyém most ilyen idom lesz,totál felújitva,(műanyagos-fényező),szép fekete fényezéssel,dupla h4-es foglalattal.Mintha teljesen új lenne....
Bár az én véleményem szerint ez hülyeség mert a már meglévőhőz nem kéne?
Szerintetek jó lenne a mociba beletenni egy bi-xenon szettet? Rendőr vajon mennyire cseszegetne érte?!
Esetleg ha valakinek van tapasztalata,akkor ossza meg velem.
Nekem gyertya csere olaj gyere szülö hozzá,lég szürö,első hátsó gumi ,kormány csere,egy jóbra:)Hátsó fék dob csere,szinte minden ja és csak gyári mivel után gyártott semi sincs hozzá:(!Ha van az mind ...... szerintem,én legalább is nem kisérletezek!Ja meg szelep hézag cserém volt mivel el volt mennve a kifelé bocsájtó levegős hézegolom.ha nincs szép hangja nézetek rá a szelepek hézagolására,na meg volt még henger fej tőmitésem a (gumis) leg fölül.ez volt olyan sok
beindítom szívatóval és valamikor nem pörög fel....nincs alapjárat(ha ráálítok akkor meg túl magassá válik egy idő után..
új a levegőszűrő ,gyertya stb..
Előre is köszönöm Norman!
500/ 600/ 1000-reshez van.
Azért írtam ide is, hogy hátha kell közületek valakinek, vagy ismertek olyat akinek kellene.
Vfr hez nem próbáltam, nekem a mocin rajta van, így nem kell.
üdv
Fénymásolat is érdekel!
kihajtotta magát:)nem birta az iramot.Blokk érdekelne hozzá de nagyon