Szia!Köszi!Olyan hangja van,mint egy 400-as suzuki drz-nek raptor dobbal ...hangtompitó nélkül nagyon durva,de jó is egyben ...Ha beteszem hangtompitot,olyan,mint gyári szinte,így hosszabb táv se gond zaj miatt...fogyasztás nem lett több,maradt a 2.8-3...hang-azt nem részletezném ...szal.nem bántam meg dobot.én cserekór gyári gyertyát tettem bele...vannak tuning gyertyák,de ezzel nem játszom ...Légyszürő meg annyi,mint autónál,ki a betét+cső...rá a sport légszürő...wd 40-el kell néha tisztitani,5000km-erenként kb....majd meglátjuk
Szép lett a motor! sima gyári gyertya van bent? Meg ezzel a kipuffal megy jobban, vagy esetleg megnőtt a fogyasztása?Meg majd ha bent lesz a levegőszűrő megírhatnád hogy mennyit megy így végre meg hogy más-e a fogyasztás meg a tapasztalatokat!
Zee ez tényleg szép lett,de drága is (nekem).
Nem tudja valaki,hogyhány wattos a gyári (első)index? Mert az enyémbe 23wattos van ...és egy kicsit túl erősnek találom.Smivel most kiégett (vizsga előtt) nem tudom ,hol szerzek be másikat mert tartalékom meg még nincs.
Szea!
Tankot le kell szedni,csak vigyázz vezetékre,el ne szakitsd!
Csináltam pár képet mociról ,még héten megkapja h4-es bi-xenont,meg egy sport légszüröt,és egyelőre nem alakitgatunk ..
(dob,tükrök,rácsok,szebb fényezés,indexek,matrica,itt-ott idom alakítás..stb...)
Fel lehet dobni ...(doboztartó+givi doboz leszerelve)-az csak túrához kell
Pár kép...
Ma mentem egy kisseb túrát és nem akart menni a vas edigi nálam töltött ideje alatt a legroszabb teljesítményét hozta! tiszta pánikba voltam hogy mi lehet vele mert max-ra húzva a gázt épp hogy elérte a 120-at.... nem akartam elhinnni, mert eddig ugye legrosszab esetbe is simán elérte a 130-at egyszeméllyel, és 110-nél volt pontosan 7500-as fordulaton, de ma 8000-re fordulaton érte el a 110-et és minél gyorsabban akartam menni annál lomhább volt és csak a fordulat ment fel nyögvenyelősen!Gyorsan haza értem és kitakaritottam a légszűrőjét, meg beálítottam a gáz holtjátékát! Aztán kiprobáltam és minden olyan volt mint rég, 110-es fordulat 7500-nél! Hihetetlen hogy ennyit számitott egy kis kompresszorral való tisztitás....! a másik meg hogy a gyertyát ha ki akarom venni akkor lekkell szedni a tankot vagy oldalról is kilehet szedni?és ha rakom vissza akkor mind1 hogy milyen szorosra húzom vagy megvan ennek az értéke?
Hát iggen, az előző tulaj nagyon trehány volt..kinézetre szép volt de elő jöttek problémák használat közben, amiknek igggen iggen elkérik az árát:S most jol megy nagyon, remélem nem lesz több gáz vele...
Én csak jót tudok róla mondani és mindenekelőtt: megbízható.
2005-ben újonnan vettem, munkába járásra használom (csak szép időben, mert azé' van autóm és izületem is... ) Azóta 19,000 Km. van benne, - minden tavasszal kap egy olajcserét (ha kell- ha nem) és megcsináltatom a kötelező szervizeket (vezetett szervízkönyv.) ezen kívül csak tankolok - átlagosan 3,0-3,5 lityit.
Nem ismerem a másik típust, de ha Neked ez tetszik - javasolni tudom - bár - azt hiszem újonnan már nem kapható, ha meg használtban gondolkodsz, nézd meg a tulajt is, mert ezt a kategóriát nagyon könnyű széthajtani.
Minden évben elkapott eddig a láz, hogy azé' egyöccccázas az jobb lenne.... , de végül is megmaradt a gépsasom és nem bántam meg.
Augusztusban vizsgázunk először', kicserélem a gumikat és az akksit, úgy tűnik más nem kell majd.
Ha akarsz - kérdezz még nyugodtan, amit tudok segítek!
egyedül a váltó, amiről nagyritkán rosszat hallani, leginkább azt teszteld. Sebességet könnyen veszi- e az összes fokozatban, nem dobálja ki, 1-esbe kihuzatod, aztán motorfék, stb. Mondjuk elég lenne 5 sebesség is ekkora teljesítményhez, így kicsit többet kell kapcsolgatni, de meg lehet szokni. Más téren eléggé felülméretezték a kis CBF- et: futómű, gumik, stb.
YBR 250 ugyanúgy dobfékes hátul, a különbség csak az injektor karbi helyett, ellenben sokkal többe kerül! (de nálunk legalább nem döglik meg az injektor). Teljesítményre ugyanaz a 2 motor, CBF strapabíró, de az YBR is biztosan az lesz. Menj egy próbakört mindkét típussal, és meglátod melyik jön be jobban.
Tisztelettel szeretnék tanácsot kérni, hogy van e valami típusra jellemző, amire érdemes odafigyelni használt cbf 250 es vásárlásakor.
A nagyon közeli jövőben tervezek beszerzést eszközölni, és mivel hirtelen haragú vagyok és mindennapi gályára járó eszköz lenne, ezért nem szeretném "megégetni" magam vele. Az ybr 250 jöhetett volna még szóba, de valahogy a honda jobban tetszik. Állítólag jobb is. Igaz? Elfogult vélemények is érdekelnek!
Köszi mindenkinek, sztem is designos lett. Én eddig úgy tudtam az összes 250-es CBF fekete kipuff csöves! Ez a krómozott dolog nekem új. Persze mindig tanul újat az ember. A következő amit szeretnék legyártani az az oldaltáska tartók, mert nekem nem merev műanyag oldaltáskáim vannak, hanem szövet.
Tényleg jól néz ki, sztem design- osabb, mint a gyári bukócső (nekem az van). Vettem ma Shox Nordkap kordura kabátot 20e- ért (bombaáras termék, ajánlom mindenkinek), és holnaptól már a CBF- fel tervezem a munkába járást, ha nem fog esni az eső
Ma összeraktam a mocim téli álmából, akksi vissza a helyére és a bukócső is elkészült. Be is indítottam, első indítózásra beröffent és szépen ketyegett is mit egy doxa Sajna menni már nem volt időm vele, mert az autóm kellett szerelgetnem kicsit. Holnap mindenképp meghajtom, még ha csak kicsit is. Bukócsőről képeket tettem fel.
Köszi.Én is évente alakitgatok csak,viszim a pénzt a moci...(autó)
Nem tudja valaki,hogyhány wattos a gyári (első)index? Mert az enyémbe 23wattos van ...és egy kicsit túl erősnek találom.Smivel most kiégett (vizsga előtt) nem tudom ,hol szerzek be másikat mert tartalékom meg még nincs.
Tankot le kell szedni,csak vigyázz vezetékre,el ne szakitsd!
Csináltam pár képet mociról ,még héten megkapja h4-es bi-xenont,meg egy sport légszüröt,és egyelőre nem alakitgatunk ..
(dob,tükrök,rácsok,szebb fényezés,indexek,matrica,itt-ott idom alakítás..stb...)
Fel lehet dobni ...(doboztartó+givi doboz leszerelve)-az csak túrához kell
Pár kép...
Remélem, sikerül döntésre jutnom és egy jó boltot kötnöm.
Köszi!
2005-ben újonnan vettem, munkába járásra használom (csak szép időben, mert azé' van autóm és izületem is... ) Azóta 19,000 Km. van benne, - minden tavasszal kap egy olajcserét (ha kell- ha nem) és megcsináltatom a kötelező szervizeket (vezetett szervízkönyv.) ezen kívül csak tankolok - átlagosan 3,0-3,5 lityit.
Nem ismerem a másik típust, de ha Neked ez tetszik - javasolni tudom - bár - azt hiszem újonnan már nem kapható, ha meg használtban gondolkodsz, nézd meg a tulajt is, mert ezt a kategóriát nagyon könnyű széthajtani.
Minden évben elkapott eddig a láz, hogy azé' egyöccccázas az jobb lenne.... , de végül is megmaradt a gépsasom és nem bántam meg.
Augusztusban vizsgázunk először', kicserélem a gumikat és az akksit, úgy tűnik más nem kell majd.
Ha akarsz - kérdezz még nyugodtan, amit tudok segítek!
egyedül a váltó, amiről nagyritkán rosszat hallani, leginkább azt teszteld. Sebességet könnyen veszi- e az összes fokozatban, nem dobálja ki, 1-esbe kihuzatod, aztán motorfék, stb. Mondjuk elég lenne 5 sebesség is ekkora teljesítményhez, így kicsit többet kell kapcsolgatni, de meg lehet szokni. Más téren eléggé felülméretezték a kis CBF- et: futómű, gumik, stb.
YBR 250 ugyanúgy dobfékes hátul, a különbség csak az injektor karbi helyett, ellenben sokkal többe kerül! (de nálunk legalább nem döglik meg az injektor). Teljesítményre ugyanaz a 2 motor, CBF strapabíró, de az YBR is biztosan az lesz. Menj egy próbakört mindkét típussal, és meglátod melyik jön be jobban.
Vagy esetleg használtan vetted, és az előző tulaj szétvágta
Furcsállom......
Tisztelettel szeretnék tanácsot kérni, hogy van e valami típusra jellemző, amire érdemes odafigyelni használt cbf 250 es vásárlásakor.
A nagyon közeli jövőben tervezek beszerzést eszközölni, és mivel hirtelen haragú vagyok és mindennapi gályára járó eszköz lenne, ezért nem szeretném "megégetni" magam vele. Az ybr 250 jöhetett volna még szóba, de valahogy a honda jobban tetszik. Állítólag jobb is. Igaz? Elfogult vélemények is érdekelnek!
A válaszokat előre is köszönöm!
Egy leendő tulaj.
Én sem láttam krómozottat még képen sem.
Givi E340N dobozt rendeltem végül is, a 30 literes túl picinek tűnt.
Ma összeraktam a mocim téli álmából, akksi vissza a helyére és a bukócső is elkészült. Be is indítottam, első indítózásra beröffent és szépen ketyegett is mit egy doxa Sajna menni már nem volt időm vele, mert az autóm kellett szerelgetnem kicsit. Holnap mindenképp meghajtom, még ha csak kicsit is. Bukócsőről képeket tettem fel.