Úgy van ez biz'a nem igazán van jó megoldás plexire, mert az is előfordulhat, hogy pont a nagyobb a rosszabb, vagy ami az egyik harcosnak ideális az a másiknak maga a pokol. Testmagasság, ülés pozició, ill. a motor aerodinamikája is hozhat eltérő tapasztalatokat. A plexivel én is elkövettem mindent , dőlésszöggel variáltam, kivágtam egy kicsit a felfogatásból (így jobban "ráült" a lámpafejre) majd legvégül a puig mini tetejéből is levágtam közel 4centit úgy, hogy a közepét ívesre formáltam. Most jelen állás szerint nincsenek légörvények mögötte és a GPS-en is átbukik a levegő és szerencsére nem a sisak álá küldi a levegőt. Most az én magasságomhoz jó és mikor próbából levettem szélzajosabb volt a motor a gyári állapotában, a GPS meg úgy fütyült mint Haki Tamás. Egyébként plexi nélkül a legszebbek a naked motorok, de egy minimális kell a kényelem, vagy a technika (pl.GPS) megóvása érdekében. Azért is vettem víztisztát, hogy a lehető legkevesebbet takarjon a műszeregységből ami egyébként a motor díszét is képezi.
Első képen a forma látszik amilyenre átszabtam a plexit, a második és harmadik kinagyított képen egy kis képzelőerő segítségével elképzelhető a légáramlás útja ill. az is hogy éppen csak átemeli a levegőt a műszeregységen. Nekem így lett ideális és mentes a légörvényektől még nagyobb sebességnél is.
Uff!
Nekem azzal a qrva plexivel olyan a tapasztalatom, hogy ha fent van, akkor a légáram ott dübörög a sisakomon. Ha nincs akkor egyenletesen sokkal csendesebben suhog. Én inkább levenném a plexit, de akkor meg randa. Viszont szereztem egy rövidet tavasszal megpróbálom!
Pedro!
nincs véletlenül egy képed a plexidről amit eladtál mert nem volt jó?
vagy a motorról a plexivel együtt?
töprengek valami ilyesmin mert nagyon fú a szél...
csak ne csúfítaná el annyira...
Azért küldtem el a linket a gelériámra, mert szerintem megér egy párbeszédet ... A km szerintem valós, én 36e-rel vettem, vezetett szervízkönyvem is van róla. Na, majd dumálunk.
Ez igen. Le a kalappal. Kicsit elcsendesednek körülöttem a dolgok, beszélünk telefonon. A hornetből elsősorban 900-asra gondoltam. Másodsorban 2003 utánnira, ami már más faridom kialakítású. Viszont a tiéd olyan pöpec, hogy azért egy pár szót váltunk róla. Főleg, ha valós a km.
Laci! A fene nézte, hogy egy hengeres. Nálam sem előny, a lóerő meg ez elég is, hogy ne gondolkozzak rajta. Mondjad te is ami esszedbe jut, mert ez segít eldönteni a kérdést
Elkerülte a figyelmemet de kicsit utána olvastam, talán úgy jellemezném egy kicsit mindenre jó, persze ebből az is következhet, hogy nem igazán jó mindenre. Főleg egy Sevenfifty után karcsú! link
Itt egy eladó leírása:
"Ez a megnyugodott emberek túramotorja, nincs 1kerék, és nincs 3sec alatt 100km/h. Van helyette kényelem, BRUTÁL hang, alcsony rezsi, kicsi fogyasztás (5 l/100km fölé nálam nem ment)."
Ez pl tetsik, csak az ára nem
Itt a hirdetés: link
Első képen a forma látszik amilyenre átszabtam a plexit, a második és harmadik kinagyított képen egy kis képzelőerő segítségével elképzelhető a légáramlás útja ill. az is hogy éppen csak átemeli a levegőt a műszeregységen. Nekem így lett ideális és mentes a légörvényektől még nagyobb sebességnél is.
Uff!