Nekem pld nincs ilyen gondom, - más jellegű azért akad - de mivel nem tudtam ma motorozni feléd, - asszonynak szülinap - jégerrel és sörrel kenegettem ( belülről), nehogy úgy járjak mint Te!
"kifázott a nyakam a szerelőkosárban és balra nem fordul a toronycsapágy..."
Nagy fokú kenetlenségre, valamint karbantartási hiányosságokra vezetném vissza!
Üdv Lajos!
Már teljesen lemondtam rólad , viszont valamikor én is építkeztem így van fogalmam róla mivel jár, sőt a hétvégén én is rászántam magam és építettem egy fatárolót, el is ment a kis mellékes amiből azt reméltem marad majd azért egy kevés. Elképesztő anyagárak vannak, a 6m-es 10x10es fenyőgerenda darabja 3700Ft, a hullámpala 2500Ft/db.. és még a csavarok, lécek.. ha mot kellene felhúzni egy házat rosszul leszek ha belegondolok
Motorozós idő van errefelé , befejeztem az itthoni melót és akár mehetnék is de sajnos hétközben kifázott a nyakam a szerelőkosárban és balra nem fordul a toronycsapágy... így aztán nem reckírozom. Talán majd jövőhéten valamelyik este
Sziasztok régi arcok és újak! Visszaolvastam néhány száz bejegyzést, és látom, hogy gyarapodott a csapat. Szomorúan olvasom, hogy Péter megvált a vastól, de örülök, hogy legalább nem vitték ki az országból. Az életem még mindig kesze-kusza, de kezdem látni az alagutat a fény végén. A motorok pihennek, a ház belsőleg lassan kialakul, december elején költözünk, minden föld bevetve, munkahelyem még van, bár nem tudom meddig.
Ha beáll a csendes ősz ígérem gyakrabban jövök!
Használd egészséggel viszont fingom nincs róla, hogy mi az a "gumibugyi" amit adtak vele, én semmi ilyesmire nem emlékszem
Így aztán nem tudom van-e rá szükség
ÁÁÁ BMW k75 az is 3 henger meg kardános is... én igazából nézegettem azokat is de moslék drágák
pedig abból is van naked változat és az nem is annyira randa! (mint a többi)
Tennap megrendeltem a plexit mára meg is jött ahhoz képest hogy öt munkanapot írtak... Köszönet érte a sasszeműeknek!
Fel is raktam kíváncsi vagyok milyen lesz...
Mindkét "csupasz" motor nagyon szép.
Aki nem elvetemült sor4 mániás (mint amilyen én is vagyok ) és emellett a gazdaságosság a legfőbb szempontja az biztosan a Bulldogot választaná a fogyasztása miatt, arról nem is beszélve, hogy további költségkímélő pozitívuma az "örökéletű" kardán így nem kell láncszettre és láncspray-re sem költeni A műszaki tartalom alapján az elsőbbséget egyértelműen a Hornet nyeri el (vízhűtés, hengerenként 4szelep) és mellesleg könnyebb is 30 kilóval mint a "nagykutya" Viszont a Bulldog a V2-es jellegéből és cseppet sem szerény lökettérfogatából adódóan egy rendkívűl nyomatékos alacsony fordulatú motor ami lehet kevesebb adrenalint csikar ki a mellékvese velőállományából, viszont túrázás szempontjából sokkal előnyösebb motorkarakterisztikával rendelkezik
Részemről a Hornet a befutó a magasra húzott kipufogójaival együtt, persze nekem nagyon erős sor4 beütésem van.
Nagy fokú kenetlenségre, valamint karbantartási hiányosságokra vezetném vissza!
Már teljesen lemondtam rólad , viszont valamikor én is építkeztem így van fogalmam róla mivel jár, sőt a hétvégén én is rászántam magam és építettem egy fatárolót, el is ment a kis mellékes amiből azt reméltem marad majd azért egy kevés. Elképesztő anyagárak vannak, a 6m-es 10x10es fenyőgerenda darabja 3700Ft, a hullámpala 2500Ft/db.. és még a csavarok, lécek.. ha mot kellene felhúzni egy házat rosszul leszek ha belegondolok
Motorozós idő van errefelé , befejeztem az itthoni melót és akár mehetnék is de sajnos hétközben kifázott a nyakam a szerelőkosárban és balra nem fordul a toronycsapágy... így aztán nem reckírozom. Talán majd jövőhéten valamelyik este
Ha beáll a csendes ősz ígérem gyakrabban jövök!
Üdv!
Na maj lefényképezem(eccer )
Így aztán nem tudom van-e rá szükség
Küldtek hozzá gumibugyit a szélére de lehet azt leszedem. Kell az rá?
Jó majd leképezem.
Remélem hétvégén rekkenő hőség lesz!
Reggelente kezd egy kicsit zima lenni motorozni...
pedig abból is van naked változat és az nem is annyira randa! (mint a többi)
Tennap megrendeltem a plexit mára meg is jött ahhoz képest hogy öt munkanapot írtak... Köszönet érte a sasszeműeknek!
Fel is raktam kíváncsi vagyok milyen lesz...
Ja, azt mondtam tegnap, hogy ma felhívlak, de olyan mosladék napom volt, hogy holnap hívlak fel.
Aki nem elvetemült sor4 mániás (mint amilyen én is vagyok ) és emellett a gazdaságosság a legfőbb szempontja az biztosan a Bulldogot választaná a fogyasztása miatt, arról nem is beszélve, hogy további költségkímélő pozitívuma az "örökéletű" kardán így nem kell láncszettre és láncspray-re sem költeni A műszaki tartalom alapján az elsőbbséget egyértelműen a Hornet nyeri el (vízhűtés, hengerenként 4szelep) és mellesleg könnyebb is 30 kilóval mint a "nagykutya" Viszont a Bulldog a V2-es jellegéből és cseppet sem szerény lökettérfogatából adódóan egy rendkívűl nyomatékos alacsony fordulatú motor ami lehet kevesebb adrenalint csikar ki a mellékvese velőállományából, viszont túrázás szempontjából sokkal előnyösebb motorkarakterisztikával rendelkezik
Részemről a Hornet a befutó a magasra húzott kipufogójaival együtt, persze nekem nagyon erős sor4 beütésem van.
Csak a Wartburg sokkal jobb! Nyomatékban még a 900-ast is veri!
Pedro! Szerintem vegyél egy Wartburgot!
http://youtu.be/trqI4yB1ttk