Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, előtte le is takarítottam - ezt is én (!) - mintha az enyém lenne. De most látta hogy kell, innentől 1edül!
Megyünk mindjárt mi is, csak megfujtam Zoli fosta....... akarom mondani GSXF láncát, - ezt is én (!) - és most a napon szárad!
Ma motorozni fogok, így a pia kilőve!
Amit mondtam mögmöndtam, a lú a Sanyigyeröké!
Azt tudod, hogy a Suzuki először pedálhajtású szövőgépeket gyártott az 1900-as évek elején? Aztán annyira jól sikerültek a gépek, hogy nem romlottak el és így telítődött velük a piac, ekkor próbáltak szerencsét a járműparban. Angliából hoztak egy Austint ami alapján csináltak egy prototipust, de sajnos a II.világháború áthúzta a számításaikat.
A háború után a történet egy 30ccm-es biciklire szerelhető motorral kezdődött innen nem volt megállás. Az 50-es évek közepén megépítette az első négyütemű 125-ös nagymotorját, de csónakmotorkat is gyártott mellette. Aztán a nagyobb teljesítményű 2T-jöttek egészen 76-ig amikor a 4T-k feljlesztése következett GS400 (GS 500 őse) és a GS750 (GSX750F őse) ami a négy hengerével és dupla vezérműtengelyével egészen a "vizesbandit" gyártásáig tette a dolgát különböző típusokban (elején a GSX-R ben, GSX-F ben, Banditokban, Inazumákban). Legtovább a Banditokba építették, azt hiszem 2006-ig.
30-évet szolgált ez a morgós motorblokk ami az ős Gixxikben 100ló fölé volt hegyezve és mégis generációkat szolgált ki.

Amúgy jó reggelt kívánok!
Gyorsan körbejárom a családot, aztán irány motorozni!
Már látjuk, hogy letértél a száraz oldalról, és a nedvesség erői elragadtak! Pedig mit dolgoztunk a Miklóssal, hogy nehogy letérj ! A Jagermeister legyen veled!
Igen, emlékszem rá, mikor a GSXF még enyém volt, és vittem vizsgázni a kpm-hez. Visszaraktam a gyári dobot, és így tökéletesen lehetett hallani a motor erőtől duzzadó hangját!
Míg haza nem értem, mert akkor gyorsan visszatettem a nyitottat.
Használd nyugodtan, csak a Penge nehogy sérelmezze rá jobban illene a Szélvész, Szilaj, Táltos.. stb, de lehetne akár Toruk Makto is.
Az én Csühösöm az olaj-lég hűtésű blokkja után kapta ezt a nevet, mert a vízhűtéses Honda után szokatlan volt a nyersesége
Ma meg már imádom ahogy muzsikálnak a szelepek, főleg a gyári kipufogóval
Boldog Húsvétos estét kívánok Mindenkinek! Holnap reggel megyek a - Laci szóhasználatával élve - Csühösért! Tehát jól indul a nap!
Igaz, Lacival még nem egyeztettem, hogy használhatom a Pengére ezt a nevet.
Na na a kettő üti egymást...
Most ne igyak? Vagy vegyet példát rólatok?
Kicsi a mi falunk és a város is messze van, mindenki ismer mindenkit és ha egy ilyen motorral meglátnának... néhány napig beszédtéma lennék a kocsmába
Meg aztán soha nem csinálnék maskarát a Csühösből még megmakacsolná magát
Így van a biz'a
Boldog Húsvétot!
A motort el ne felejetsétek a locsolkodáshoz feldíszíteni! Mutatok egy példát
Holnap se igyál mértéktelenül! Vegyél példát rólam meg a Miklósról!
Szép jó reggelt motorozósok! Miklós , nagyon alaposan nézzétek át, mert egy jobbra ívelő kanyarban ha alárántott volna ez a tárcsa a szembe jövő kamionnak, az nem lett volna egészséges dolog.
Boldog nyulat Nektek!
Boldog húsvétot Urak!
Ma nem iszom (ügyelet), de holnap berugom, vagyis mivel nem berugós betekertetem a lényeg: húsvét ide, húsvét oda az egyik nap legalább szóljon az a 16 szelep!
A nyuszi is megmondta!
A multkor, amikor a szerelőnél volt akkor lett megtakarítva, mert előtte nem volt az igazi a fék működése, mert egy darabig húzva a fékkart lájtosan fogott, aztán hirtelen rámarkolt a tárcsára. De amikor megcsinálta, onnan király volt, ahogy kell, úgy működött, egészen a tiszafüredi benzinkútig.
Nem kell ahhoz akkora fékerő, ráadásul a 130 ló észre se veszi ha az egyik fékbetét nyomja a tárcsát és bizony egy folyamatos surlódás komoly hőre képes, nem tudom nem e berohadt a munkahengered ami az egész bajság okozója. A fék elpuhulása abból is adódhatott, hogy felforrt az olaj és beindult a gázképződés, a gázbuborék meg összenyomható, ellentétben az olajjal.
Igen, ide nagy hő kell, ahhoz viszont fogni kell a féknek, mégpedig érezhetően, és nem lájtosan. Az viszont már érzékelhető, arra fel kellett volna figyelnem. Tehát még mindig nem értem.....
Szivesen!
Na elgondolkodom a dolgokon, köszönöm a szemléltetést
A "világít" egy kis költői túlzás volt de ahhoz, hogy ilyen mértékű alakváltozást szenvedjen a tárcsa szerintem köze van a hőnek
Sima 4mm vastag laposvasból készült, a felszáló rész három darabból van azért van egy kicsit íves formája. Hegesztés után a kifelé néző oldalt síkra csiszoltam, a többi méret látszik a képen.
A platni is jobban látszik ezen a képen
Én se tudom....
A világítást Nektek is kellett volna látni, ugyanis ez túra közben történt, ott meg nem száguldottunk, hazafele meg nem volt olyan nagy távolság, így csak "értelmes" arccal nézek ki a fejemből......
Akkor elsőként egy dobozt kellene beszereznem, hogy lássam milyenre kell kialakítani a fogadószerkezetet. Mége egy kérdés: Milyen anyagból gyártottad? Sima fekete horganyzott, vagy KO?
A dobozhoz kapsz platnit amit felcsavarozol a tartókonzolra, a platniból tudod oldani a dobozt a doboztetőt nyitó kulcs ellenkező oldalra fordításával.
Kezdem kapisgálni a logikáját a dolognak. Még annyi nem tiszta, hogy a dobozt hogyan lehet rögzíteni a tartószerkezetre, hogy könnyen eltávolítható legyen, ne kelljen csavarozni.