Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A minőség engem is meglepett. Nem gondoltam, hogy egy auto fokusz nélküli telefon ilyen korrekt képeket tud csinálni Így megmarad egy darabig. Nagyon gondolkodom, hogy az autós tartójához vennék egy motoros felfogatásra alkalmas konzolt és úgy lehetne vele videozni is

Ilyen az autós tartó:

tartó

Csak attól félek, el ne hagyjam, mert annyit nem ér. Viszont elég stabilnak látszik és ha jól láttam a tiéd is autós tartóval volt felerősítve...
A minőség engem is meglepett. Nem gondoltam, hogy egy auto fokusz nélküli telefon ilyen korrekt képeket tud csinálni Így megmarad egy darabig. Nagyon gondolkodom, hogy az autós tartójához vennék egy motoros felfogatásra alkalmas konzolt és úgy lehetne vele videozni is

Ilyen az autós tartó:

tartó

Csak attól félek, el ne hagyjam, mert annyit nem ér. Viszont elég stabilnak látszik és ha jól láttam a tiéd is autós tartóval volt felerősítve...
Én a sajátomat is így hívtam, igaz az meg is érdemelte Úttartás terén is olyan volt, mint a rodeo bika, élmény volt rajta maradni. Szar úton kiszámíthatatlanná vált. Bezzeg a sevenfifty szinte meg sem érzi hol megyek
Mindenképpen szép fogyasztás, tekintve, hogy két személlyel sikerült elérni. Majd beszámolok, nálam mikor lesz tartalékon.
Nagyon művészi pillanatkép!
Laci fékez, és farol!
Szép, nagy malac gép.
Majd - reményeim szerint - holnap kiderül. Annyit mondott, hogy a múltkor kitakarította, onnan király volt, ezidáig. A szivató is igencsak szétjöhetett, meg a generátor fedél alatt némi kis olaj látható, ez is ki fog derülni. Amint tudok valamit, közzé teszem.
Ja, ahogy jöttem be Debrecenbe -lájtosan mert sz@r az út - egy motoros gyerek úgy elment mellettem, mintha álltam volna. Őt, meg a motorját biztos nem dobálja, amin igen csodálkozom, mert a Penge igen csak mozgolódik alattam.
Szívesen megnéznék én is egyet élőben!
Én viszont gyakorlatilag többet mentem egy húszassal
Ja, láttam a szerelőnél 1 CBX 1000-es őskövületet. 6 (!) hengerest! Állat volt! De mondta a srác, hogy nincs hozzá már egy csomó minden.
Ez én fogyasztásom elméleti. Mind mondtam, még nincs tartalékon
Arra mit mondott miért puhult fel a fékerő? Van köze a betét beragadásához? Régebben rohadt már be fékem nekem is, még a 250-es Hondánál, de nem puhult fel, szerintem nincs összefüggés
Nekem simán átjött a gugli krómmal.
Mék amelyik szutyukizik? Mindjárt hátrakötöm a sarkát!
A büdös életbe!
Ja, az én "csühösöm" mint most kiderült a szerelőnél, valószínű, hogy Tiszafürdtől az egyik első fékbetéttel lájtosan fékezett, és ez meg is látszik a fogyasztásán.
Így most a szerelőnél vendégeskedik.
Akkor a tiéd vagy többet eszik, vagy nálunk csalt az asszony és leért lába Én egy hete tankoltam teli ott az OMV-n, majd haza papira. Vasárnap reggel 17 km volt az indulóm, hazaérve 337 azaz 320 km-t gurultunk, igaz a szeméttelepnél ami papitól max. 2-km-re van kérte a tartalékot
Na tessék! Ahogy magatokra hagylak benneteket mindjárt rombolni akartok
Legközelebb viszek egy termosz kávét, mert az én vérnyomásom is 3kávéval áll be a normálisra
Folyamatosan munstráltam a gépeket, Ti észre sem vettétek levontam a konzekvenciákat alattomos módon A hangja alapján biztos vagyok benne, hogy tudja még simán a gyári paramétereket és mivel árulkodó füstnek még a jelét sem láttam mikor előttem haladtál, ill. kigyorsításkor se, így nem hiszem, hogy aggódnod kéne még egy jó darabig. Bármennyire is bicskanyitogató amikor ódákat zengenek a Hondákról (főleg ha még szutyukiznak is ) azért azt én is elismerem, hogy minőség szempontjából nincs párjuk. Nagyon sokat bírnak azok a motorok még elhanyagolt állapotban is, ha meg megkapják amit meg kell kapniuk akkor szinte elnyűhetetlenek.
Fogyasztás tekintetében a Csühös is ennyit kér ha nem üldözöm és miért is tenném, hiszen imádom. Egy darabig nem tervezem a cserét, ha egyszer mégis akkorra talán már beöregszenek annyira a CB 1300-asok, hogy egy megkíméltebb darabot kifogjak.
Addig meg még sokat tudok menni a csatalóval is
Azt a kanyarodó főútvonalat valóban benéztem, a halovány útburkolati jeleknek, meg a kávéhiánynak köszönhetően. Egy pillanatra azt hittem átülök az opelbe, de miután közelről volt szerencsém megnézni a pilóta halálra rémült ábrázatát meggondoltam magam
Azért mire rádöbbentem, hogy nem az egyenes nyerő, és az a marha nem elakar ütni, hanem épp én akarom tudat alatt elhagyni főútvonalat, hadd ne mondjam, hogy sok szűz leánynál jobb volt a szorításom
Te csak ne diszkrimináljál meg különböztetgessél hol ide, hol oda , mert mindegyik szép, főleg amikor egymás után voltak leállítva. Kifejezetten jó hatással voltak a bioritmusomra
Köszönöm! Sikerült így már nekem is , csak közben szólított az ügyelet és javítani voltam. Jók a képek, minőség és beállítás szempontjából is. Itthon szembesültem vele, hogy csinálhattam volna többet is de így már több anyagom lesz a videóhoz
Az előző postom alapján el fog gondolkodni
Ja igen. Van egy technikai paraméter, amit mindenképpen megosztanék. A motort 302 km óraálással tettem le tegnap. 002-vel indult a nap lévén előző este tankoltam az 1 km re lévő kúton, ahol másnap Lajosékkal találkoztunk. Tehát a túra kerek 300 km volt számomra. És most jön a lényeg: A benzincsap végig nyitva volt, nem kellett tartalékra áttekerni Jelzem tartalék után cirka 50 km van benne. Tehát, ha most rögtön kellene tartalékra váltanom, az a 16 l tankkapacitás mellett 4,5 l átlagfogyasztásra jönne ki. Nem is rossz egy 19 éves 750-estől
Most már csak Laci beleegyezése szükségeltetik.
Szép volt ott mindegyik A Lacié láttán nehezen válaszoltam volna arra a kérdésre, hogy odaadnám-e a Suzukiért a Hondát Vagy talán nem is annyira nehezen