Zárlatos lesz az a cella! Aztán megnyekkenti a feszültségszabályzódat! Aztán vehetsz azt is,pedig azt a pénzt a nyáron Badacsonyban el is sörözhetnénk! hallgass az öregebbre!
Javaslom, hogy az akkunál picivel nagyobb méretű flakonból alakits ki egy kis dobozt és állítsd bele az akksit, majd úgy rögzitsd a motorban (teteje nyitott legyen a flakonnak). Ha beindulna nyáron a nagy melegben az intenzívebb forralás nehogy megmarjon valamit a kifolyó sav. Apriliás cimborámnak csúnyán elintézte a vázat, ahogy végigfolyt rajta.
A vizsgához gratula!
A szomszéd üzlet a munkahelyem mellett akkumlátoros, nem kell messzire menni. Mégis, amíg két hét állás után nem indítja csak be a motort, nem igazán fogok újat venni. inkább nézem gyakrabban. Ja és a műszaki kipipálva.
Na holnap műszaki vizsga. Kivettem az akut tölteni, meg ne vicceljen, mikor indulni kell. Meglepődve láttam, hogy az egyes cella kb félig volt csak, pedig tavaly tavasszal töltöttem maxig mindet. Most a töltőn lóg, de mindjárt megyek összerakni, holnapra menetkésznek kell lennie.
Tiszteletem az Uraknak!
Túl vagyunk 1 igen nehéz hétvégén, mondhatjuk, hogy sikeres volt, talán túlontúl is. Annyira nehéz volt, hogy motorozni is csak kicsit motoroztunk! Születésnapos hétvége volt, de olyan nehéz, hogy nem is emlékszem minden részletére, úgy elfáradtam!
Így csak azt tudom mondani, hogyha buliztok, jól nézzétek meg mit esztek, és mennyit!
De azért csak felteszek 1 képet. Zolinak is kiszabadult a gépsárkánya!
Szia Dani!
A szokásos Wery Well lakk, csak az a titka, hogy ne hagyj sok időt a szórások között. A festés végeztével várj egy napot, majd portalanítsd a felületet és 15-20 perc szünetekkel 3x fújd át a lakkal.
Legalább két irányból szoktam megvilágítani a festendő tárgyat és akkor látom ahogy a rétegek takarnak, éppen csak annyit fújok amikor nem látszik a "narancsbőr".
A Motip lakk is jó, de egy alkalommal szinváltozást tapasztaltam amikor sötét szinre fújtam rá, opálosabb lett mint korábban a Wery Well-el. Világos szinekre mint pl. az ezüst metál simán lehet használni azt is.
Tapasztalataim szerint a Wery Vell "fényes" az igazi, ez alufelninél is bebizonyosodott, főleg mikor felkerült az autóra
Van jóval drágább lakk is, egyik helyen ahol javító spray-ket töltenek akadtam rá de nem annyival jobb és tartósabb mint amennyivel drágább
Hajajj! Nem egyszerű ügy!
A hugom néhány éve a Golfot vágta haza egy kátyú miatt, sérült az alufelni és a futómű is durván Mivel profi fotós, nála volt a gép és több irányból is csinált fotókat. Szemléltetésnek beletett egy gyufáskatulyát is ami arányait tekintve mintha egy lavorba rakta volna úgy festett Nem hívott rendőrt így a közút magasról leszarta az egészet és önköltséges lett a kaland. A kátyú még 2 hét múlva is ott volt, de raktak ki 50-es táblát!
Üdv Urak!
Ma a Rabócsi Ringen töltöttem a napot a családommal és igen jól szórakoztunk. Csináltam videókat minden induló kategória versenyéről, majd ha időm engedi csokorba szedem és megmutatom. A supersport-tól az öreg MZ-ig mindegyik kategóriában komoly verseny folyt a helyezésekért, sajnos bukások is voltak és egyszer még a mentőnek is be kellett jönni a pályára. Pont videóztam és arra lettem figyelmes, hogy a sárga zászlóval vadul integetnek majd ráfókuszálva az eseményekre azt láttam ahogy nehezen feláll, majd összeesik az egyik versenyző. Szerencsére nem lett komoly baja a később megszólaló hangosbemondó szerint és a versenyek is folytatódtak, de azért elég ijesztő volt.
Ahogy ott bámészkodtunk az Asszonnyal egyszer csak egy olyan fekete 750-esen akadt meg a szemem mint amilyen az enyém, mellette állt egy nagydarab srác akit megszólítottam mert azt hittem, hogy az övé a motor. Nem az övé volt, de már mutatta is a boldog tulajdonost egy idősebb úrat aki, mint kiderült nem csak tagja a Keresztesi Lovagoknak (motoros klub, egy másik régióban dolgozó áramszolgáltatós kolléga az alapító tagja) hanem sokat jár Földesre a Strandra, már több ízben is láttam ezt a motort, de nem tudtam kié (Keresztes kb.40km-re van tőlünk). Jól elbeszélgettünk, megnézegettem a motorját, ráültem, meghallgattam a hangját és telefonszámot cseréltünk. Olyan jó 60-as lehet az öreg, a fiával volt ott akinek egy 1200-as Banditja van. A fogyasztásról érdeklődtem amikor jóval többet mondott az öreg, mint amit én szoktam mérni. Mondtam neki 100-110-es tempóval járok általában és utassal is kevesebbet eszik mint az övé. Erre Ő: "nem azért vettem ekkora motort, hogy 100-al járjak vele, most is jöttünk a fiúkkal még 150-el is ahol engedte"
Néhány képet mutatok, majd később a videót
Szép napot! Legalább is szebbet mint nekem Egy kispályás focimeccsre motorozván, egy előttem haladó autótól későn észleltem egy hatalmas kátyút, és telibevágtam. Az asszonyt majdnem elhagytam, és mindkét felnim szépen felütődött. Ereszteni nem ereszt, rázni nem ráz, legalább is idáig. Lehet, hogy a túrát így fogom teljesíteni, és csak utána szedem szét. Remélem a két gumit nem kell eldobnom, mert az ősszel rakattam fel.
A vizsgához gratula!
Erre mondta a kollégám: Vízbűűűl én is csak addig!
Túl vagyunk 1 igen nehéz hétvégén, mondhatjuk, hogy sikeres volt, talán túlontúl is. Annyira nehéz volt, hogy motorozni is csak kicsit motoroztunk! Születésnapos hétvége volt, de olyan nehéz, hogy nem is emlékszem minden részletére, úgy elfáradtam!
Így csak azt tudom mondani, hogyha buliztok, jól nézzétek meg mit esztek, és mennyit!
De azért csak felteszek 1 képet. Zolinak is kiszabadult a gépsárkánya!
A képeket pedig kíváncsian várom
Hamarosan mutatok képeket, hogy milyen lett és hogy miért nem tudtam a mocival foglalkozni...:)
Üdv,
D.
A szokásos Wery Well lakk, csak az a titka, hogy ne hagyj sok időt a szórások között. A festés végeztével várj egy napot, majd portalanítsd a felületet és 15-20 perc szünetekkel 3x fújd át a lakkal.
Legalább két irányból szoktam megvilágítani a festendő tárgyat és akkor látom ahogy a rétegek takarnak, éppen csak annyit fújok amikor nem látszik a "narancsbőr".
A Motip lakk is jó, de egy alkalommal szinváltozást tapasztaltam amikor sötét szinre fújtam rá, opálosabb lett mint korábban a Wery Well-el. Világos szinekre mint pl. az ezüst metál simán lehet használni azt is.
Tapasztalataim szerint a Wery Vell "fényes" az igazi, ez alufelninél is bebizonyosodott, főleg mikor felkerült az autóra
Van jóval drágább lakk is, egyik helyen ahol javító spray-ket töltenek akadtam rá de nem annyival jobb és tartósabb mint amennyivel drágább
Bocs, hogy nem témába vág, de...
Laci - Te ezt mivel lakkoztad? Vmi spéci kemény lakk?
Üdv, D.
A hugom néhány éve a Golfot vágta haza egy kátyú miatt, sérült az alufelni és a futómű is durván Mivel profi fotós, nála volt a gép és több irányból is csinált fotókat. Szemléltetésnek beletett egy gyufáskatulyát is ami arányait tekintve mintha egy lavorba rakta volna úgy festett Nem hívott rendőrt így a közút magasról leszarta az egészet és önköltséges lett a kaland. A kátyú még 2 hét múlva is ott volt, de raktak ki 50-es táblát!
Ma a Rabócsi Ringen töltöttem a napot a családommal és igen jól szórakoztunk. Csináltam videókat minden induló kategória versenyéről, majd ha időm engedi csokorba szedem és megmutatom. A supersport-tól az öreg MZ-ig mindegyik kategóriában komoly verseny folyt a helyezésekért, sajnos bukások is voltak és egyszer még a mentőnek is be kellett jönni a pályára. Pont videóztam és arra lettem figyelmes, hogy a sárga zászlóval vadul integetnek majd ráfókuszálva az eseményekre azt láttam ahogy nehezen feláll, majd összeesik az egyik versenyző. Szerencsére nem lett komoly baja a később megszólaló hangosbemondó szerint és a versenyek is folytatódtak, de azért elég ijesztő volt.
Ahogy ott bámészkodtunk az Asszonnyal egyszer csak egy olyan fekete 750-esen akadt meg a szemem mint amilyen az enyém, mellette állt egy nagydarab srác akit megszólítottam mert azt hittem, hogy az övé a motor. Nem az övé volt, de már mutatta is a boldog tulajdonost egy idősebb úrat aki, mint kiderült nem csak tagja a Keresztesi Lovagoknak (motoros klub, egy másik régióban dolgozó áramszolgáltatós kolléga az alapító tagja) hanem sokat jár Földesre a Strandra, már több ízben is láttam ezt a motort, de nem tudtam kié (Keresztes kb.40km-re van tőlünk). Jól elbeszélgettünk, megnézegettem a motorját, ráültem, meghallgattam a hangját és telefonszámot cseréltünk. Olyan jó 60-as lehet az öreg, a fiával volt ott akinek egy 1200-as Banditja van. A fogyasztásról érdeklődtem amikor jóval többet mondott az öreg, mint amit én szoktam mérni. Mondtam neki 100-110-es tempóval járok általában és utassal is kevesebbet eszik mint az övé. Erre Ő: "nem azért vettem ekkora motort, hogy 100-al járjak vele, most is jöttünk a fiúkkal még 150-el is ahol engedte"
Néhány képet mutatok, majd később a videót
Joszefnek igaza van, de mindenesetre ha nem ráz, az már jó jel. Én is kaptam párat Miskolc Harsány között, de az enyém is megmaradt.
Fogalmazzunk úgy, hogy túléltük a tegnapi napot!
Nehéz volt, de újra itt vagyunk, a csúnya részleteket most hagyjuk!