Azt Te csak hiszed.
Majd ez a sok tetű politikus elintézi Neked, meg nekünk, hogy "jó" legyen!
Ugyanis már most is úgy van, hogy dolgozunk mint a gép, a lóvé meg semmire nem elég. Még pár áremelés...... gondolj csak bele.
Szerintem ez ennél sokkal bonyolultabb, de nem folyok bele hiszen műkedvelő szinten...
A lényeg, hogy túl vagyunk egy hosszú télen ami már eleve kedélyjavítóként hat rám, remélhetőleg a két kezem után ezentúl is boldogulok. Majd igyekszem úgy csinálni, hogy jó legyen
Nem akarok kekeckedni, de egyáltalán nem úgy működik mint egy prizma, rávilágítok, és semmi extra csillogás. No mindegy, majd holnap motorral arra fordulok, és lehet hogy hülyének néznek, mert megkérdezem. Vagy ne égessem magam?
. Ezek nem hülyék! Nem igaz, hogy Józsi Te nem látod. Mert hogy Laci nem látja, az rendben van, Ő csak "műkedvelő" szinten űzi a politikát, de Te X évvel a hátad mögött, látnod kell, hogy mire megy ki a "játék" !
Vagy látod, de nem hangoztatod.
Ugyanis ezek nem véletlenül történnek, mindennek oka van, és ezek nem hülyék, - persze azok is akadnak köztük - hanem haza - és nemzetárulók! Idegen érdekek kiszolgálói!
Mind a 11 a 12-ből , amelyiket megszüntettek ! Ennyi hülyét egy kupacon?! Valami belga uniós irodakukac vén qrva , akinek nem volt jó az európai cukor. Neki Brazil kellett ! A Rosseb egye ki a belét neki ott ahol van!
Vagy lásd kabai cukorgyár! Több száz ember került az utcára, de több ezer cukorrépa termelő sorsa is bizonytalánná válik.
A fuvarozók szintén, de a helyi önkormányzat is elesett a közel 200millás iparűzési adótól. A cukrot meg megveszed 360-ért
Na jó, megyek dolgozni, bár most kicsit ráérősebb...
Az Ajka-Csinger völgyi szénbányák például 100 éve működött . Egy csomó ember ott kereste a kenyerét . Majd egyik pillanatról a másikra bezárták , elvéve legalább 3000 ember, munkáját. Inkább fizetve a munkanélküli segélyt ! Megérte? Miért lesz majd mindenki hülye , akiből politikus lesz !?
Erről én is olvastam valahol Az USA a huszas évektől foglalkozik ezzel, a németek pedig a II.világháborúban a repülőgépeiket javarészt ilyen műbenzinnel itatták. Állítólag dúrván verné a kőolaj árát (ha jól emlékszem 1/3-a) ráadásul kevésbé környezetszennyező és nagyon jó hatásfokú, viszont nem tudom hány évre oldaná meg helyzetet a föld még meglévő készlete , ill. milyen geológiai hatással lenne az amúgy is kirabolt földre.
Szép reggelt ! Jó pár éve bezárták a szénbányákat , pedig már akkor is ismert volt, hogy a szénből is lehet üzemanyagot készíteni. És bezárták, ahelyett ,hogy működtették volna , a szenet okosan felhasználva.Csináltak egy csomó munkanélkülit. Ennyi eszük volt.
Azért a kulcskészletet még ebben a "hájtek" világban sem kell elfelejteni, hiszen a mechanizmus ugyanaz, csak az anyagok változtak (nem minden esetben jó irányba). A komputerizált agyonbonyolítás miatt kell a laptop, de az is csak a baját keresi meg és csak akkor "javít" ha esetleg szoftver baj van, amúgy az is kevés.
Viszont 40-év múlva meg kőolaj nem lesz, kell majd az alternatív megoldás és a fejlődés nem állhat meg. Bár szerintem vagyunk már olyan szinten technikailag... csak amíg még van "fekete arany" addig azt kell erőltetni, abban van az üzlet
Tudom, h nem sok közöm van ehhez meg minden.
De szerintem a nagyon luxus prémium verdák (Ferrari, Porsche) menni fognak 40év múlva is ha törődnek velük.
A normál autok pedig azért nem, mert nem csinálhatnak olyan autokat a mérnökök. A Land Rover gyár azért állt csőd szélén mert nem vették meg az emberek az úját. Az ezer éves régi gyártmányok még mindig mennek (nyilván közre játszik az, h az újaknak brutális az ára).
Hírlik olyan, h kikerült hallgató az iskolánkból és a legnevesebb német gyárnál azt mondták, h max 5 évet bírhat az auto.
Ha belegondlunk valahol ésszerű is mivel évről évre változtatják a normákat, illetve kerülnek be a biztonságtechnikai fejlesztések. Csak hát az autok árába elfelejtik belekalkulálni, h nem egy életre szól a vásárlónak (nyilván ezt elfelejtették azok is akik 10évre vettek végül 3szoros áron autot).
De ez a tendencia megfigyelhető a szerszámgépeknél is. Van most olyan cég amely felső és luxus kategóriás autokhoz gyárt egyéb alkatrészeket 2.világháborús gépsorokon. Egy mai fröccsöntő gép pedig ha legyártotta pl. az 1 millió darabot aztán megy a méhbe, vagy a gyár vissza veszi vas áron (h utánna mit csinál vele az már más kérdés ). És az pedig felszerszámozva több száz millió píz.
Hát undorító dolog ez amúgy szerintem ami megy, mert átvágják a kisembereket szokás szerint nagyon, a szervizek nagy részének pedig tudjuk milyen jó híre van, ha már javítani kell a járműcsodát.
ui: apa 1000éves benzin nélkül álló romet tankja nem rozsdás, az én féltve örzött cb500-am tankja pedig nem kicsit rozsdás . Állítólag az olaszban gyártottaké rozsdásodik, de akkor is milyen má. Jó nem tudom, h mit művelt vele az előző tulaj, de az említett tankban sincs évek óta benya. Apa csak azt szokta mondani, h ebből is lásztik melik a jobb
Józsival? Lacival? Esetleg velem?
ÉS miben?
Majd ez a sok tetű politikus elintézi Neked, meg nekünk, hogy "jó" legyen!
Ugyanis már most is úgy van, hogy dolgozunk mint a gép, a lóvé meg semmire nem elég. Még pár áremelés...... gondolj csak bele.
A lényeg, hogy túl vagyunk egy hosszú télen ami már eleve kedélyjavítóként hat rám, remélhetőleg a két kezem után ezentúl is boldogulok. Majd igyekszem úgy csinálni, hogy jó legyen
Vagy látod, de nem hangoztatod.
Ugyanis ezek nem véletlenül történnek, mindennek oka van, és ezek nem hülyék, - persze azok is akadnak köztük - hanem haza - és nemzetárulók! Idegen érdekek kiszolgálói!
A fuvarozók szintén, de a helyi önkormányzat is elesett a közel 200millás iparűzési adótól. A cukrot meg megveszed 360-ért
Na jó, megyek dolgozni, bár most kicsit ráérősebb...
Viszont 40-év múlva meg kőolaj nem lesz, kell majd az alternatív megoldás és a fejlődés nem állhat meg. Bár szerintem vagyunk már olyan szinten technikailag... csak amíg még van "fekete arany" addig azt kell erőltetni, abban van az üzlet
Tudom, h nem sok közöm van ehhez meg minden.
De szerintem a nagyon luxus prémium verdák (Ferrari, Porsche) menni fognak 40év múlva is ha törődnek velük.
A normál autok pedig azért nem, mert nem csinálhatnak olyan autokat a mérnökök. A Land Rover gyár azért állt csőd szélén mert nem vették meg az emberek az úját. Az ezer éves régi gyártmányok még mindig mennek (nyilván közre játszik az, h az újaknak brutális az ára).
Hírlik olyan, h kikerült hallgató az iskolánkból és a legnevesebb német gyárnál azt mondták, h max 5 évet bírhat az auto.
Ha belegondlunk valahol ésszerű is mivel évről évre változtatják a normákat, illetve kerülnek be a biztonságtechnikai fejlesztések. Csak hát az autok árába elfelejtik belekalkulálni, h nem egy életre szól a vásárlónak (nyilván ezt elfelejtették azok is akik 10évre vettek végül 3szoros áron autot).
De ez a tendencia megfigyelhető a szerszámgépeknél is. Van most olyan cég amely felső és luxus kategóriás autokhoz gyárt egyéb alkatrészeket 2.világháborús gépsorokon. Egy mai fröccsöntő gép pedig ha legyártotta pl. az 1 millió darabot aztán megy a méhbe, vagy a gyár vissza veszi vas áron (h utánna mit csinál vele az már más kérdés ). És az pedig felszerszámozva több száz millió píz.
Hát undorító dolog ez amúgy szerintem ami megy, mert átvágják a kisembereket szokás szerint nagyon, a szervizek nagy részének pedig tudjuk milyen jó híre van, ha már javítani kell a járműcsodát.
ui: apa 1000éves benzin nélkül álló romet tankja nem rozsdás, az én féltve örzött cb500-am tankja pedig nem kicsit rozsdás . Állítólag az olaszban gyártottaké rozsdásodik, de akkor is milyen má. Jó nem tudom, h mit művelt vele az előző tulaj, de az említett tankban sincs évek óta benya. Apa csak azt szokta mondani, h ebből is lásztik melik a jobb