Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kész a második Horni is ;)
Hello!
Nem esik vissza a fordulat váltásokkor annyira, így úgy érzed, hogy jobban húz, 5.ben rendesen kipörög szabályzásig (gyári lánckerékkel nem pörgött ki) meg 6.ban 100-nál 4500 helyett 4800at pörög, de rugalmasabb lett cserébe, szóval abszolút belefér, mivel gyárilag 6-ban sztem túl van áttételezve, abszolút megéri feltenni a kisebb lánckereket
Hali! Akkor nagyjából ugyan abba a fordulatszám tartományba, csak nálad az áttételből adódik ez a különbség. Amúgy mennyire venni észre hogy elől kisebb fogaskerék van? jobban gyorsul? vagy mi változik?
Hello!
Enyém 99'-es, elöl eggyel kisebb lánckerék van, így 6.ban 4800-5000 körül van 100-on, 110-120 as tempónál van a kérdéses fordulat, ezért 140 körül szoktam utazni ha messze megyek, vagy maradok a 100-nál.
Hali! én kb. egy hétig kerestem mire találtam használt gyári doboztatót+dobozt. Az enyémre az eladó használt motorok között (a hasznaltmotor.hu-n) találtam az egyik hortnethez plusszba, és azt vettem meg :) Nézz körül ott hátha szerencséd lesz neked is.
Én 130-al tartósan nem is tudok menni, mert kb. ott ráz a legjobban. 110-nél még nem ráz, azt tudom tartani, de onnantől kezd kb. 150-ig :S Sokallom, hogy ekkora tartományba rázzon...
A tied milyen évjáratú?
Hello! Nekem is rezonál picit 5500-6000 körül, nekem olyankor zavaró picit, ha tartósan 110-120 körül megyek, ilyenkor vagy gyorsítok és megyek inkább 130-cal vagy visszaveszek és megyek 100-al, de túrán engem is zavar néha picikét.
Sziasztok tudnátok nekem segíteni 2002-es hornethez szeretnék doboztartót, A 900-as horneté jó hozzá mert azt találtam eladót.
Vagy esetleg nem tud valaki 600-ashoz valót?
Köszi
sziasztok!

Honda Hornet 600 hoz Új, Gyári hűtők eladók!
Ára: 65000ft
Nem utángyártott. 1998-2006os évjáratokra.
érd: 06-20-2307010
Kösz Gomez! Akkor teszek rá 1-et!
Bár közben lemaradtam arrol a Viper dobról, de most annyira belázadtam miatta hogy keresek másikat!
Sportlégszűrőm nincs, úgyhogy egyszerű lesz a történet!
Még egyszer köszi a segítséget!
Üdv.
egy kicsit rázott nekem is a 2000res Hornetem.. de a mostani 2007 es is van hogy ici picit rázkódik...
az lemaradt az előbb, hogy álló helybe is ugyan úgy ráz 5 és 6,5e között.
Hali! Egy olyan kérdésem lenne, hogy nekem 600-as 98-as Hornetem van és kb. 5 és 6,5e-s fordulat között elég szépen ráz(110 és 150 km/h között), ez természetes rezonancia vagy valami probléma lehet?
a vasadra tökéletes lesz a Viper..3 Horneten is ezt használjuk .. ...a Te Hornetedre sem kell semmit csinálni vele..felrakod és kész...max ha sportlégszűrőd van, akkor egy kis karbi állítás kézzel, de az sem a vlág vége..
Hello! Élőszőr is köszi a gyors választ! Csak dob lenne, és szintén Viper! Bár nem ugyanaz a verzió mint a Tied, hanem egy sima kerek,karbon dob! Nyitott, szép a hangja nagyon! 954RR-en volt eddig, 1-éves karcmentes. Sajnálnám ott hagyni...! Hát megadtad a lendületet! Köszi még egyszer! jah...nagyon szép a géped! Gratulálok hozzá! Üdv.
sztem ez függ, hogy milyen dobot raksz is fel..mennyire nyitott stb...

csak dobról van szó vagy komplett rendzserről?...nem mindegy..sokan keverik ezt is... ..például Akránál..

én személy szerint ..magam tettem fel egy Viper dobot( csak!) és nem kellett semmi karbit állítani hozzá
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Szeretnék a kis darázsra sportdobot rakni, de ellentétes véleményekbe ütköztem a tapasztalatokkal!
-Van, aki egyszerűen felteszi a dobot, és kész!
-Van aki felteszi a dobot, kicsit állít a karbin az alapjárat miatt, és kész!
-Van aki ki is cseréli a fúvókákat, és fékpados méréssel állíttatja be a motort!
Az utóbbi a legjobb megoldás, ezt tudom. De ha valaki használja az előző két megoldás bármelyikét írja meg légyszi hogy mi a tapasztalata! Bedadog valamely fordulatszám tartományban, nyomatékszegényebb lett e...stb...stb....
Mindenki válaszát előre is köszi!
Széles utat mindenkinek! Üdv :
Én is így jártam....nemrég vettem a darazsat....de majdnem elsírtam magam mikor nekiálltam láncot takarítani...na meg persze a környékét!
Igazán nincs mit...Örülök, hogy megoldódott a baj.
A motort én már ezzel a kipuffal vettem, azt mondta az előző tulaj, hogy külön csináltatta rá egy öreg fószerral, aki ezzel foglalkozik már fene tudja mióta
De jól szól annyi szent
valvolinnal szoktam.... az előző tulaj meg sztem gépzsirral kente
Köszi Ambrus!
Végül is megtaláltuk közben a hibát:a ventilátor kapcsoló gomba a hibás.Egyenlőre sufni tuning kapcsolósra megoldottuk amíg nem lesz meg az alkatrész.(mert hát ugye motor nélkül nem lehet maradni).
Nagyon kafa a kidörgőd,milyen type?
évente 1x pucolom, télen ...ha jól fújod és jó anyaggal(pld.motul road +..) akkor nem genyásodik fel ..max kicsit, de az semmi..
igy vettem ..

de sztem nézz alá te is... mert hiába sterimózod meg akármicsinálod hátul elől lerakódik
Hali!
Nem rég hasonló módon jártam...
Szóval a ventilátor azért nem kapcsolt be, mert nem volt víz a hűtőben, és ugye ezért forralta a vizet is. Aztán rájötte, hogy a szintet nem az ülés alatt kell nézni ebben az esetben, hanem legelőször tele kell önteni magát a hűtőt hűtőfolyadékkal.
Ez rögtön meg is oldotta a problémát.
Szóval, ha hasonló képpen jártál el mint én, akkor sztem 100% ez a gond, ha teleöntötted előtte a hűtőt, akkor még lehet találgatni.
Ha kicsit visszalapozol megtalálod a beszélgetést a fórumon ez ügyben.Remélem tudtam segíteni.