Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sorry....igazad van!
Nem olvastam az előzményt!/ figyelmesen/
Széles utat!
Az üzemanyagtankod levegőztetője lehet eldugúlva és a benne keletkező vákum miatt nem tud kifolyni belőle a benya.
Deny!
Emlékezetem szerint a tanknál két cső van van az egyik a karbihoz a másik a földre irányul ha mellétankolnál a tanksapkától elfolyhasson a benya. Ennek a szuszogója, ha jó emlékezem a tanksapkán keresztül van. Viszont a vákumcsapon is van egy vékonyka cső, de az az egyik henger szívócsonkjához csatlakozik ha beindul a moci nyissa a szívócső vácumm a tank csapját (ha ez a 2005-2007 ig gyártott modell).
De holnapra utánanézek pontosan....
sziasztok, műszaki kérdés. Olyan problémám van hogy megyek a mocival, és leáll, de csak akkor indul hibátlanul újra, ha kinyitom a tankot, vagyis levegő megy a tankba. Van a benzin cső melletti "sziszegő" cső(én így hívom), az a benzincsapba megy de honnan? Mert valószínűleg az van megtörve valahol, vagy valakinek valami ötlet?
Kedves Barátom!
Ha megengeded így szólítalak.
És figyelmedbe ajánlom mi üres hűtőrendszernél tárgyaltuk a feltöltést. S amennyiben a gépkönyv szerint jársz el ebben esetben akkor megsül a motor, mire tele lesz a rendszered hűtővízzel. Mert a gépkönyv ha figyelmesen elolvasod nem azt mondja, hogy üres a rendszered hanem NEM MEGFELELŐ a szint a tartályban!
( 22 év tapasztalattal a hátam mögött javallottam a márkatársnak a feltöltés módját és nem figyelmetlenül elolvasva egy kezelési könyvet....)
Üdv. és széles utat olcsóbb benzint
simán, ott a szerkesztő, használd
Hűtőfolyadék HELYES utántöltése : " ha a hűtőfolyadék szintje az alsó szintjelzés alatt van, vegye le az ülést és a tartály sapkáját, és töltsön be hűtőfolyadékot a felső szintjelzésig. A hűtőfolyadékot MINDIG A KIEGYENLÍTŐ TARTÁLYBA TÖLTSE BE , SOHA NE VEGYE LE A HŰTŐSAPKÁT! " Az idézet a hornet kezelési könyvéből való! Inkább így járjatok el! Üdv , és széles utat mindenkinek! :-)
A felhasznált anyagok, alkatrészek milyenségéből adódik, hogy a CBR a legdrágább, a CBF a legolcsóbb a CB meg középtájt. Alapvetően CB egy kicsit drágább, sportosabb, "igényesebb" konstrukció. A CBF egyszerűbb szerkezet és hiányzik belőle a "sportosság" Hornetből (CB) már rég nincs is fejidomos változat, csak CBF-ből, ergo túrázásra inkább való. Bár én Hornet párti vagyok. :-D
Ilyet?
Hali.
Valaki közületek nem próbálkozott még gyári kipufogó átalakítással?
Olyanra gondolok,hogy valahogy kinyitni a végét.A videóim közt megnézhetitek,hogy mire gondolok,mert a 900-asét már kitaláltam,de most egy 600-ast kellene valahogy így megoldani.Egyébként 2001-es.
Mondjuk egy kipufogó metszet kép segítene a legtöbbet,hogy lássam mi van benne.
Előre is kösz.
Helló.-Árban mire gondoltál?kösz
Nagyságrendileg ez a sorrend kényelemben, minőségben, anyaghasználatban, árban: CBR - CB - CBF
Hali!
Lenne pár kérdésem VTN ügyben. Most vettem egy start csomagot, és szívesen meghallgatnám egy gyakorlott szaki útmutatóját:))

a mélem: retaeht@gmail.com

Köszi
Egy tapasztalt motoros megmondaná nekem, hogy cbf és a cb 600 (pl2003as model) között mi a különbség? Azt tudom hogy pár lóerő meg a kipufogó helyzete de ezen kívül...? Neten látott fotók alapján nem igazán tudom felmérni, hogy nagyobb e, magasabban van e az ülés, ugyanúgy állítható e minden a cb-n mint a cbf-en. Én első "A" kategóriás motornak szeretném venni de mintha a cb szebb lenne, csak nem tudom miért. A cbf-ről sok jót olvastam de nem igazán tetszik az ára, 100-200e-el drágább mint egy hornett.
egyébként ilyen lett egyelőre.
Sziasztok!
Véletlenül valaki nem tud egy honlapcímet ahol service manualt lehetne letölteni 2007 Hornethez?
Előre is köszönöm!
sziasztok, ti milyen matricákat ajánlotok a mocira? Beragadt a tank benzin szűrőcsövébe egy gumitömítés, és leáll a moci a pályán, majd megint beindult, megint és így ment hazáig, de ma megcsináltuk, és már hibátlan(remélem). Pedig már féltem hogy karbi tisztítás, meg ilyesmik lesznek a gondok.
Sziasztok fájó szívvl megválnék 1999-es hornettemtöl. Színe sárga megbízható. Ha valakit érdekel várom a jelentkezését a 06-20-456-3516-on.
Hali!
2005 6. havi hornetemhez kellene alsó villahíd. Valaki tud-e segíteni?
Előre is köszi!
köszönöm szépen
A Honda logó a tankon: 12,5 cm széles és 10 cm magas, a Hornet felirat pedig 24 cm hosszú és 6 cm magas.
Sziasztok!
Ismeri valaki ezt a motort? Esetleg valakinek valami info róla?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_
600_hornet-3708902
Válaszokat előre is köszi
sziasztok, mekkora a 2004-es horneten a tankon a matrica a honda logo-s? Illetve a farkán lévő hornet felirat? Ha valaki tud valami infót írni, az írja meg légyszi. Elég kihalt mostanában a topik.
sziasztok, ma kiderült hogy vagy az alsó villahid vagy az egész váz a balesetnél elmozdult, így még mindig nem készül el a motor. A VTN viszont kutya jó lett meg is mutatom.
Hát akkor ebben az esetben valóban így kell eljárni...Köszönöm a választ és a segítséget.Az gyanús is volt, hogy maga a hűtő kupak van a legmagasabban a rendszerben, és nem a kiegyenlítő tartály.
De ha meg azt néztem, hogy ott van a tartályon a minimum és a maximum szint, akkor ebből egyértelmű a következtetés, hogy oda töltöm utána.Meg ha azt nézzük, az autóban is a tartályba önti az ember( bár ott az van legmagasabban )...
Na mind 1, én hiszek neked (remélem nem gond a tegezés), így is csináltam amúgy, csak valahogy ez nem fért a fejembe, de ha ezt Te is így tudod, akkor minden rendben
köszönöm