Helló!
Egy kis segítség kellene:2006-os 600-as,melegíti a vizet.A szint o.k. a ventilátor sem kapcsol be.Előzmény annyi,hogy bontva volt egy vízcső.Lehet,hogy nem jól lett feltöltve a rendszer?(bár a ventinek attól még mennie kellene szerintem).
Előre is köszi a segítséget!
tehát ez okés.. találtam viszont mást.. mikor teszem be az akksit és kötöm rá a sarut gyujtás és minden nélkül szikrázgat.... tehát vmi áramot fogyszat gyújtás nélkül... és elég sokat mert szikrázik... vagy vhol zárlat van mert az akksira is rámértem mikor betettem és másnap reggel úgy hogy nem lett semmi hozzányúlva csak bele volt rakva és lemeritette... tehát vagy fogyszaszt vmi kúrva sokat vagy zárlat ... ötlet mi lehet?
ma kiszedegetem az összes biztositékot megnézem melyiknél nem ver szikrát és akkor talán kiderül melyik áramkörrel van gond... jobb nekem nem jutott eszembe de várok véleményeket mert ez igy elég szar ügy
Nem tudja véletlenül valaki, hogy a 2005 cbr 600 alsó villahídja megeggyezik-e a 2005-s Hornetéval? Fordított telós változatról van szó! Nem tudja valaki valamilyen ábrán megnézni? Ennyi hiányzik a motorból csak:(
Köszi
viszont iszonyat hamar lemerül.. és mintha nem is töltené.. ?!?! egy jó negyed órányi motorozás után legalábbis ugyanúgy nem forgatta az önindítót... vagy ennyitől nem is kéne várni hogy feltöltse?
Neten vette egy barátom aki reklám ragsztással foglalkozik és 5800 ft volt. Egy hőlégfúvóval meg némi kézügyességgel könnyen feltehető, mivel nem egy bonyolult felület, de azért kézügyesség kell hozzá ezért is csináltattam vele. Azt hiszem ő innen veszi az alapanyagot. (http://www.foliavagas.hu/karbo...)
Már, ha tényleg kevés a 600-as Hornet. Amúgy egy karbiszinkron nem árthat. Sokat tud fickósodni tőle a motor. Futómű, fék karbantartás megvolt? Gumik jók?
Egy kis segítség kellene:2006-os 600-as,melegíti a vizet.A szint o.k. a ventilátor sem kapcsol be.Előzmény annyi,hogy bontva volt egy vízcső.Lehet,hogy nem jól lett feltöltve a rendszer?(bár a ventinek attól még mennie kellene szerintem).
Előre is köszi a segítséget!
tehát ez okés.. találtam viszont mást.. mikor teszem be az akksit és kötöm rá a sarut gyujtás és minden nélkül szikrázgat.... tehát vmi áramot fogyszat gyújtás nélkül... és elég sokat mert szikrázik... vagy vhol zárlat van mert az akksira is rámértem mikor betettem és másnap reggel úgy hogy nem lett semmi hozzányúlva csak bele volt rakva és lemeritette... tehát vagy fogyszaszt vmi kúrva sokat vagy zárlat ... ötlet mi lehet?
ma kiszedegetem az összes biztositékot megnézem melyiknél nem ver szikrát és akkor talán kiderül melyik áramkörrel van gond... jobb nekem nem jutott eszembe de várok véleményeket mert ez igy elég szar ügy
küöld már el a számod sms-ben és felhívlak
30/3930531
Köszi
azért nem igy akartam mert igy párhuzamosan van az akksival és gondoltam az bezavar na holnap ránézek.. remélem semmi baja a fesszabnak...
megméred a kapocsfeszt a két sarun gyújtás föl és indít műszeren már látod, hogy mennyit tölt a motor
kb 13,8 14,2 kell világítással
úgy próbáltam hogy beinditottam lehúztam az akksiról a + vezetéket és igy az akksi kivételével az árámkörből akartam megnézni.. na de igy leáll..
ha csak simán az akksin a két vezeték és ott mérem akkor meg nem a töltést hanem a töltést+az akksifesz.t mérem
vagy hülyeséget beszélek ?
viszont iszonyat hamar lemerül.. és mintha nem is töltené.. ?!?! egy jó negyed órányi motorozás után legalábbis ugyanúgy nem forgatta az önindítót... vagy ennyitől nem is kéne várni hogy feltöltse?
2005 06. havi Hornethez kellene nekem alsó villahíd sűrgősen!
Valaki segítsen! Köszi!