Ebayen szokott lenni uj olcsoert. En is onnan vettem. Tiszta uj a hatso, teljesen mas erzes. Ennek nem csak a dizajnja rossz, hanem valoszinuleg mar a csillapitasa is elment.
tapasztaltabbaktól kérdezném: a fotón látható rugós taggal tudok valamit kezdeni? az alsó felén le van róla pattogva a festék, elég ronda. Illetbe a benzincsapot érdemes-e cserélni? Hol tudom beszerezni? Le van róla kopva az állapotjelző fólia, és a tartalék üzen sem működik rajta.
2hónapot állt a krosszom nyáron, el sem akart indulni. Karbi szétszed, zselés trutyi a fúvókákban, kitisztítottam mindent, és megy mint a doxa. Fontos hogy ez molos benzin volt, azóta omw vagy shel benzint tankolok amikor csak lehet :)
Bármelyik kisgépünk állt 1-2 hónapot a molos benzinenl, undoritó büdös lett a benzin és döcögősen jártak, friss benzintől mindegyik megjavult
Csak saját tapasztalat.
2012-ben olaszban letámasztott F3-as cbr.2016-ban megvéve.Szerintem '12 után soha nem indították be.Csak én.
A tank alapból felejtős és kuka.Félig tankolva benzinnel,szint felett a pára szint alatt a benzinben lévő víz olyan szinten rágta el hogy nem volt értelme felújítani,pedig szétvágtam hogy kipucoljam,sörcsapnak még jó mert a külső része tökéletes.
A furcsa az volt hogy ezután egy autóakkuról és egy kannából AC-ba juttatott friss benzinnel simán beindult mind a négy henger,majd motorozható volt a régi tankban lévő eleggyel is,aminek a maradványa itt látható.
A fék be volt állva mint a szög.
Én a hagyományos téli tárolást alkalmazom teletankolva eltesz majd időjárástól függően párhónap után elővesz 2-3 kulcsráfordítással "megitat" majd pöccintésre indul és tiszta a tank belseje rozsda sincs. Most meg már nem is lesz mert műanyag a tank.
a robogomban 10 honapot allt semmi szemmel lathato valtozas nem volt rajta. A 2 honap allastol "betaknyosodik" ilyen urban legend, vagy van mas szutyok is a tankban.
Felpörgetem kicsit a topikot
Ez egy 5 hónapos 95-ös benzin, azóta áll ebben a flakonban. Ahogyan látszik, semmi nem vált ki belőle, pedig levegő is van fölötte bőven.
Beraktam ma a xenont a Hornet tompítottjába. Hát nem volt egyszerű, mert az izzó pipás volt a xenon fej meg hátrafelé nyúlt ki. Rohadtul nem lehetett a xenonnal összerakni a nyűves lámpát, ezért a xenon fejet szét kellett vágnom, hogy rövidebb legyen. Végül sikerült szerencsére jóra megcsinálni. A vészmadaraknak üzenem, hogy semmit nem romlott a vetített képe, sőt mintha még élesebb lenne középen a vágása. Természetesen jobban vakít, mert erősebb, de talán így jobban is látok majd, illetve engem is észrevesznek időben.
A xenonnal együtt rendeltem egy LED lámpát is: 6INCH 40W CREE Led Flood+Spot Combo. Ez eddig nagyon tetszik, mert komoly és minőségi alumínium háza van, a fénye pedig kiváló. Pár LED pontba visz, a többi pedig szétdobja a fényt. Nah, mondom, berakom az első lámpa alá. De számoltam, hogy 10,5 centit ül maxon össze a villa, a lámpa meg 9,5 centire lenne a sárvédőtől - szóval beleverne. Végül függőlegesen a hűtő oldalára csavaroztam fel, aztán ott nincsen útban, meg nem is lóg kis sokat oldalra. Az az érdekessége, hogy mindegy, hogy hogyan áll, mert a vetített képe körszerű, jó erős középponttal.
A LED-et párhuzamosan rákötöttem a refire, aztán ha ég a refi, akkor ég a LED-es kiegészítő lámpa is. A garázsban néztem eddig, de úgy tűnik, hogy szépen kiegészíti a LED a gyári refit. Mkor felkapcsoltam eddig a refit, eddig is lement a műszerfal fényereje. De most még határozottabban látszik ez. Szerintem 2db kiegészítő lámpa már sok lenne ennek a motornak. Mondjuk a két kiegészítő lámpát már relézve kötném be az akkuról táplálva, de akkor is sok lenne szerintem. Amúgy 2 db ilyen LED-es lámpa lenne az igazi... :)
Szia!
Asszem a tiedre ez való:
http://motorinfo.hu/shop/visszapillanto-tukor/vicma/honda-tukor-eh456-d-jobb-oldali_4334
De bármi más felmegy rá amin a száron M10x1.25 jobbos menet van.
A te tankod hermetikusan zár ? akkor ott baj van.
Bármelyik kisgépünk állt 1-2 hónapot a molos benzinenl, undoritó büdös lett a benzin és döcögősen jártak, friss benzintől mindegyik megjavult
2012-ben olaszban letámasztott F3-as cbr.2016-ban megvéve.Szerintem '12 után soha nem indították be.Csak én.
A tank alapból felejtős és kuka.Félig tankolva benzinnel,szint felett a pára szint alatt a benzinben lévő víz olyan szinten rágta el hogy nem volt értelme felújítani,pedig szétvágtam hogy kipucoljam,sörcsapnak még jó mert a külső része tökéletes.
A furcsa az volt hogy ezután egy autóakkuról és egy kannából AC-ba juttatott friss benzinnel simán beindult mind a négy henger,majd motorozható volt a régi tankban lévő eleggyel is,aminek a maradványa itt látható.
A fék be volt állva mint a szög.
Ez egy 5 hónapos 95-ös benzin, azóta áll ebben a flakonban. Ahogyan látszik, semmi nem vált ki belőle, pedig levegő is van fölötte bőven.
A xenonnal együtt rendeltem egy LED lámpát is: 6INCH 40W CREE Led Flood+Spot Combo. Ez eddig nagyon tetszik, mert komoly és minőségi alumínium háza van, a fénye pedig kiváló. Pár LED pontba visz, a többi pedig szétdobja a fényt. Nah, mondom, berakom az első lámpa alá. De számoltam, hogy 10,5 centit ül maxon össze a villa, a lámpa meg 9,5 centire lenne a sárvédőtől - szóval beleverne. Végül függőlegesen a hűtő oldalára csavaroztam fel, aztán ott nincsen útban, meg nem is lóg kis sokat oldalra. Az az érdekessége, hogy mindegy, hogy hogyan áll, mert a vetített képe körszerű, jó erős középponttal.
A LED-et párhuzamosan rákötöttem a refire, aztán ha ég a refi, akkor ég a LED-es kiegészítő lámpa is. A garázsban néztem eddig, de úgy tűnik, hogy szépen kiegészíti a LED a gyári refit. Mkor felkapcsoltam eddig a refit, eddig is lement a műszerfal fényereje. De most még határozottabban látszik ez. Szerintem 2db kiegészítő lámpa már sok lenne ennek a motornak. Mondjuk a két kiegészítő lámpát már relézve kötném be az akkuról táplálva, de akkor is sok lenne szerintem. Amúgy 2 db ilyen LED-es lámpa lenne az igazi... :)
Valóban, köszönöm!
Asszem a tiedre ez való:
http://motorinfo.hu/shop/visszapillanto-tukor/vicma/honda-tukor-eh456-d-jobb-oldali_4334
De bármi más felmegy rá amin a száron M10x1.25 jobbos menet van.