Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy felujitas is 25.
30 ezer neked ocso?
Ebayen szokott lenni uj olcsoert. En is onnan vettem. Tiszta uj a hatso, teljesen mas erzes. Ennek nem csak a dizajnja rossz, hanem valoszinuleg mar a csillapitasa is elment.
ha f3 csao ugyan az ,ekem van
Tyíííí hát ilyet még nem láttam. Kapott szegény rendesen. Dömsödön van egy jó futómű szervíz.
ahol foglalkoznak felujitassal ott megcsinaljak, szinterezessel, kerdes meger neked annyit. Benzincsapot bontoban vennek.
tapasztaltabbaktól kérdezném: a fotón látható rugós taggal tudok valamit kezdeni? az alsó felén le van róla pattogva a festék, elég ronda. Illetbe a benzincsapot érdemes-e cserélni? Hol tudom beszerezni? Le van róla kopva az állapotjelző fólia, és a tartalék üzen sem működik rajta.
És ugyanolyan adalékkal ugye ?
az erdekes az hogy a kutak 90%-a Mol benzint arul...
Injektorosnál nem is probléma ez, karbisnál már sokkal inkább.

A te tankod hermetikusan zár ? akkor ott baj van.
Mellesleg ez MOL benzin. Most töltöttem fel vele a tankot, elsőre indult.
Te nyitvahagyod a tankot télire?
2hónapot állt a krosszom nyáron, el sem akart indulni. Karbi szétszed, zselés trutyi a fúvókákban, kitisztítottam mindent, és megy mint a doxa. Fontos hogy ez molos benzin volt, azóta omw vagy shel benzint tankolok amikor csak lehet :)

Bármelyik kisgépünk állt 1-2 hónapot a molos benzinenl, undoritó büdös lett a benzin és döcögősen jártak, friss benzintől mindegyik megjavult
Enyém ment eredetvizsga stb miatt de nem sokat 12km.
Az mostis áll már vagy 3 hónapja,kiváncsi vagyok hogy mit csinál.De majd csak ha melegebb lesz,mert el vannak fagyva a kezeim.
Azért 4 év állás egész más mint 4 hónap. Gondolom a "fehérneműd" nem áll többet mint az én macskaevőm.
Csak saját tapasztalat.
2012-ben olaszban letámasztott F3-as cbr.2016-ban megvéve.Szerintem '12 után soha nem indították be.Csak én.
A tank alapból felejtős és kuka.Félig tankolva benzinnel,szint felett a pára szint alatt a benzinben lévő víz olyan szinten rágta el hogy nem volt értelme felújítani,pedig szétvágtam hogy kipucoljam,sörcsapnak még jó mert a külső része tökéletes.
A furcsa az volt hogy ezután egy autóakkuról és egy kannából AC-ba juttatott friss benzinnel simán beindult mind a négy henger,majd motorozható volt a régi tankban lévő eleggyel is,aminek a maradványa itt látható.
A fék be volt állva mint a szög.
Én a hagyományos téli tárolást alkalmazom teletankolva eltesz majd időjárástól függően párhónap után elővesz 2-3 kulcsráfordítással "megitat" majd pöccintésre indul és tiszta a tank belseje rozsda sincs. Most meg már nem is lesz mert műanyag a tank.
a robogomban 10 honapot allt semmi szemmel lathato valtozas nem volt rajta. A 2 honap allastol "betaknyosodik" ilyen urban legend, vagy van mas szutyok is a tankban.
Nyisd ki a flakont hogy párologhasson :D
Felpörgetem kicsit a topikot
Ez egy 5 hónapos 95-ös benzin, azóta áll ebben a flakonban. Ahogyan látszik, semmi nem vált ki belőle, pedig levegő is van fölötte bőven.
Beraktam ma a xenont a Hornet tompítottjába. Hát nem volt egyszerű, mert az izzó pipás volt a xenon fej meg hátrafelé nyúlt ki. Rohadtul nem lehetett a xenonnal összerakni a nyűves lámpát, ezért a xenon fejet szét kellett vágnom, hogy rövidebb legyen. Végül sikerült szerencsére jóra megcsinálni. A vészmadaraknak üzenem, hogy semmit nem romlott a vetített képe, sőt mintha még élesebb lenne középen a vágása. Természetesen jobban vakít, mert erősebb, de talán így jobban is látok majd, illetve engem is észrevesznek időben.

A xenonnal együtt rendeltem egy LED lámpát is: 6INCH 40W CREE Led Flood+Spot Combo. Ez eddig nagyon tetszik, mert komoly és minőségi alumínium háza van, a fénye pedig kiváló. Pár LED pontba visz, a többi pedig szétdobja a fényt. Nah, mondom, berakom az első lámpa alá. De számoltam, hogy 10,5 centit ül maxon össze a villa, a lámpa meg 9,5 centire lenne a sárvédőtől - szóval beleverne. Végül függőlegesen a hűtő oldalára csavaroztam fel, aztán ott nincsen útban, meg nem is lóg kis sokat oldalra. Az az érdekessége, hogy mindegy, hogy hogyan áll, mert a vetített képe körszerű, jó erős középponttal.

A LED-et párhuzamosan rákötöttem a refire, aztán ha ég a refi, akkor ég a LED-es kiegészítő lámpa is. A garázsban néztem eddig, de úgy tűnik, hogy szépen kiegészíti a LED a gyári refit. Mkor felkapcsoltam eddig a refit, eddig is lement a műszerfal fényereje. De most még határozottabban látszik ez. Szerintem 2db kiegészítő lámpa már sok lenne ennek a motornak. Mondjuk a két kiegészítő lámpát már relézve kötném be az akkuról táplálva, de akkor is sok lenne szerintem. Amúgy 2 db ilyen LED-es lámpa lenne az igazi... :)
Szia!
Valóban, köszönöm!
Szia!
Asszem a tiedre ez való:
http://motorinfo.hu/shop/visszapillanto-tukor/vicma/honda-tukor-eh456-d-jobb-oldali_4334
De bármi más felmegy rá amin a száron M10x1.25 jobbos menet van.