Mi a tapasztalat az alábbi esetben:
2004-es hornet 600-as
Most volt az MK Bikes nál, beállították a szinkront, és tisztították a karbit.
Ma állt egész nap és csak szivató nélkül indul, eddig mindig kellett a szivató.
Ez normális?
50-80 euro ezeknek elgurult a gyogyszer.... siman vennek kinait, hamar kiderul hogy jo e, nem egy nagy tudomany egy ilyen vacak siman jo lehet 4 dollarert ingyen postaval. Ennyi a realis erteke kb....vagy bemesz bontoba azt veszel 3 ezerert....
Nem hülyeség csak őrültség. Aki szereti a kihívásokat és van gempa, azt csak bátorítom. Futómű geometria változik???
Én már belekóstoltam a motor építgetésbe, de nem kívánom megismételni. Király dolog, megnézik a hozzá értők, de én inkább elmotorozom az árát!
Multkor linkeltem, hogy van gyari Showa rugostag olcsoert az ebayen. En is vettem, kivaloan mukodik azota is. Ha a gyari rugozas a cel, akkor erdemes ilyet venni, mert 30 korul uj rugot es uj csillapitast kapsz.
Osztom a tobbiek velemenyet, hogy kokanyolni nincsen ertelme. Hegesztgetni meg plane nem, mert veszelyes is.
Tegyuk fel, hogy kiraly lesz a kozponti rugostag, az osszes tobbi alkatresz meg mindig kozepszeru marad. Szepen lassan, ki lehet cserelni az egesz motort masra. Meg lehet ezt profin csinalni persze Ohlins cuccokkal, CBR fekekkel, stb, de az millios tetel mar. Es a vaz akkor is a regi maradna.
Esszerubb egy rugostag csere ujra vagy felujitas. A kulonbozetet meg egy CBRre kell felre tenni, ami alapbol jobb, mint amit egy Hornetbol ki lehetne hozni.
ennel feleslegesebb penzkidobast ritkan latni, bocs. Inkabb meny el nyaralni vagy motorozni belole, rajtad kivul meg nehany sasszemun kivul a kutya nem veszi eszre, es gyakorlatilag csak veszit az ertekebol egy ilyen atalakitassal.
Vagány az ilyen, de amit rálocsoltak pénzt, veszek egy fiatalabb motort ami minimum tudja ezt ha nem jobb és még elmegyek motorozni több párnapos túrára.
Mindenkinek megvan a maga "hulyesege", nincs ezzel gond. Regen en is egy vagyon koltottem az autoimra, aztan a vegen csak gaboert tudtam eladni, pedig mind igenyesen moddolt gep volt. Megbantam? Nem... de ma mar nem esnek neki:-)
Amugy ez pont az egyik halara moddolt pc36(2003). Kukac szavait idezenem: sunazos :-)
Én a régebbi cbr 900 nak a rugóstagját néztem de nem találtam arról sem pontos méretbeli leírásokat.
Majd beszámolót és képeket fogok felrakni HA egyszer végzek.
Amúgy nem lesz egyszerű az átépítés. Van még pár buktató. Más a lengővilla tengely, fékrögzítő és tárcsa is más méret.
Szerintem felesleges,de ha mindenképp harcolni szeretnék az F3-as cbr-ek hátsó rugóstagja minden paraméterében állítható.
Vásárlás előtt mérnék egy hosszt hogy tényleg stimmeljen,ha igen elég kis pénz a beszerzése,fel kell újíttatni,gázt tölteni bele,érdemes összehasonlítani a rugók erejét is,majd simán beszerelni a helyére.
Kicsit bonyolult de nem lehetetlen átépítésbe kezdtem. Mindig is szúrta a szemem a hornet egyszerű hátsó lengővillája, ezért most a 900-as formásabb lengővilláját akarom beszerelni. Külföldi fórumokon láttam, hogy páran megcsinálták.
Ezzel kapcsolatban kérném a véleményeteket. Az eredeti rúgóstag villás véggel kapcsolódik a lengőkarhoz, viszont a nagy horneté nem.
Lehetőségek:
a) veszek egy 900-as rúgóstagot (használtan 150 euró környéke és kitudja milyen állapotba van)
b) az eredeti rúgóstag rögzítését levágom és szakival ráheggesztetem az „új” villára ( a heggesztés lesz-e olyan erős, hogy birni fogja a kiképzést?)
c) módosítom az eredeti rúgóstag végét
Szerintetek? Vagy ha van más ötleteket, akkor jöhet.
Autó hôgombája nem oasszol ? Egyébkènt nekem van egy hőgombàm pc36ból, összetörtem a hűtőt és a bontott amit vettem abban is volt. Mutassatok egy képet hogy néz ki és megkeresem.
Mi a tapasztalat az alábbi esetben:
2004-es hornet 600-as
Most volt az MK Bikes nál, beállították a szinkront, és tisztították a karbit.
Ma állt egész nap és csak szivató nélkül indul, eddig mindig kellett a szivató.
Ez normális?
Köszönöm!