Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, én is jártam pont így, de nem Hornet-el! Ugyan ez volt, kiöntöttem az olajszűrőből a régi olajat és mintha valami lenyalt menetnek a darabjai lettek volna benne! Azóta sem tudom mi volt az!
Igen.
A fekbetet cserenel az ujak ala is kellenek azok a hezagolok?
a gepem szaraz karteres, tartalyba kell tolteni az olajat, es be kell inditani par masodpercre hogy kiszivja onnan hogy ratolthesd a masik felet, de mikor beinditom 3-4 masodpercre, az a hang.... a hideg kiraz tole, amig rendes kenes nelkul megy.
Te ugye azt mondtad, hogy értesz a szereléshez?
Bar senkinek sem javaslom

Semmi pénzért nem vállalnám azt a 20 mp-et!
Szerintem nincs az a szőrvíz manual ami azt írná olaj nélkül járasd a motort kis terhelésen. Kabaré!
Most mi a bajotok. A csavar vagy a 20 masodperc?

A csavart megenni nem tudja, a hengerig el sem tud jutni es felszivni sem tudja.

A 20 sec alapjarat meg nem csinal semmi kart, mert minden tiszta olajos meg es van akkora kenes, ami kell itt.

Csinaltak amugy tesztet automotorokkal, rohadt sokat elmentek olaj nelkul is prolong hozzaadasa nelkul is. 20 sec alapjarat terheles nelkul semmi kart nem okoz. Bar senkinek sem javaslom.
Szerintem ez kamu. Nem lehet valaki ennyire kuka.
*nem mer megszolalni*
Komolyan beszelt es most nem megszolalni...
Ez meg a szurt hutofolyadeknal is durvabb...
Gratula, jár a keksz
tőled sem veszünk motort
Ugye csak szívatsz mindenkit!
Ülj le! Egyes!
Ez komoly vagy szivatsz?
A szűrő aljában van ilyen csavar. Lehet az szabadult el. Egyébként olajleeresztés után mindig elindítom a motort kb 20 másodperc, még fél liter kifolyik.
És mostantól ejszakankent nem fogsz tudni aludni mert azon agyalsz honnan a faszbol jött az a femdarab.
Es sok lett a viszont :)))
olaj cserélve, beletoltam a 4 litert, pálcán semmi nyoma a túltöltésnek :D A leeresztő csavarnál viszont alu alátét volt, visszacsavartam, nem csöpög. viszont a régi olajszűrőből kiöntöttem egy fémdarabot, mint valami kiszakadt menet féle lehetett, m8 körüli. Viszont a szűrő környékén nem találtam semmi ilyet, és a motornál sem tapasztaltam eddig semmi abnormálisat
Ami nem romlott el azt nem cseréljük... Nekem 68e km óta a gyári kerékcsapágyak vannak a hornetben és még mindig jók...
Pár hete ledobattam a pacskerokat a motorról, hogy porfestessem és políroztassam a felniket. Gondoltam egy nagyot, bár a motorban csak 30e km van és a csapágyak állapota is ezt tükrözi, mégis arra jutottam, hogy cserélem őket ha már úgy is kiszedtem. Ma csörögtek a csapágyboltból, hogy mind megvan mehetek. Előtte már utánanéztem, de akkor is sírva adtam át a 30 mátyást az 5 szimmeringért és csapágyért. Most már csak azért fáj a szívem, hogy kidobjam a régieket. Így utólag már én sem cserélném, de így talán nyugottabb vagyok. Érzésre és vizuálisan sem találtam különbséget az újak és a régiek között, így ha van valaki akinek kell, akkor odaadom. Egy ideig pihentetem a polcon, van pár Hornetes ismerős.