Az első féket említettétek!
Az F3 már airboxos.
Az F3 vízhűtője íves és nagyobb.
Idomokban volt minimális változtatás.
Ha már faragni akarod, hogy belemenjen a 180-as gumi, szerintem érdemesebb F4-et venni. Jó párszor nekihasaltam ennek a témának és bringa csere lett a vége.
Én mindíg jobban elfáradtam mint a motor!
A lanc feszito annyira nem fetisem,kb 2db,ot es egy rugot csereltem mire beleszartam,ha kopog akkor kopog,es ez ido alatt megszunt,valszeg vegre ugrott egy fogat.
Amugy ja evvel mehanikus mehet bele.daytonan a gyar ad race feszitot ami olyan mint az ape.
Nos ha lathato a gep es aszondod megeri ranezni akkor szolhatnal.
Mivel pályamotor lesz, ebbe lehet érdemes beszerezni a mechanikus láncfeszítőt, mert ezen még olajnyomásos van. Mondjuk nekem van itt egy új (2 hetet ment), de már ezt gariban kell cserélni, mert zörgött vele a lánc.
Ha a 91-94-es akkor ez szerint mar nem rossz.
A 87-90 kozti az meg gyengebb.Na olyat azert nem kene.
Elvileg a fiatalabbakba berakhato az f4-es lengokarja kerekkel egyutt.
Akkor lehet ra lomizni sliccet 180-asban.
Ha esetleg megtudsz rola tobbet akkor eselyes lehet,minimal budget palyacucc kene,de nem annyira hogy sok szivas legyen,egyenlore 3 kilo koruli f3 asok vannak nezelodes szinten.Ami valojaban inkabb 350 lesz az alapveto csereket beszamitva es a keretosszeg fele vam meg,jelenleg.Ezen egy 200-ezres alap sokat segitene,nagyobb lenne a mozgaster javitasokra es modernizalasra,de ha csak 85 -lo meg nagyon oreg a tekknika akkor inkabb gyujtok meg.
Böngészd át itt. Én sem vagyok naprakész belőle. Asszem hátul csak 160-as a gumi, elöl kisebb a fék, de ha van 600RR eleje neked, akkor nem gond.
Szereltem egy F2 pályamotort, amire a gazdája azt mondta, hogy jobban szeretett menni vele, mint az 2004-es RR-rel. Mondjuk az hülye volt :D
-1 +2-vel is 243 lenne a vége tiltásnál 6.-ban már ha jól tudom ,hogy 13k a tiltás szerintem annyi elég lenne pályára is és le is forogna ilyen áttétel mellett.
Ezzel tényleg fickósabb lesz a gép, de a végsebességet rendesen befolyásolja (ami azért egy gyors pályán nem előny, szerintem). Ezt úgy mondom ,hogy eddig csak az euro ringen jártam, szóval lehet hülyeség :D
Amúgy egy ilyen áttételnél már ~15%-ot csalna az óra, ez engem hétköznapi használat mellett nagyon zavarna. Mondjuk a digitális órásnál már van erre is orvosság.
Változtass áttételt! Legolcsóbb teljesítmény tuning. -1+2 Elől/hátul.
Meglátod, egy új motornak fogod érezni.
Igaz akkor sem fogsz vele ezreseket böntetni, de nekem az F3 as cbr en
-1 fog volt elől, és érezhetően "idegesebb" lett.
Sokat segít egy rövidebb áttétel, no meg ha a fordulatszámmérő mutatója 8-10ezer között rezeg kanyarban, nem 4ezernél. Arról nem beszélve, hogy sokan azután kezdik húzni a gázt, hogy "túlélték" a kanyart. Erőből csak ezressel lehet menni, de az se nagy élmény, hogy egyenesben elhúz, ha aztán a kanyarokban körbemotorozzák, mert ott turistába vált át.
Az F3 már airboxos.
Az F3 vízhűtője íves és nagyobb.
Idomokban volt minimális változtatás.
Ha már faragni akarod, hogy belemenjen a 180-as gumi, szerintem érdemesebb F4-et venni. Jó párszor nekihasaltam ennek a témának és bringa csere lett a vége.
Én mindíg jobban elfáradtam mint a motor!