Az is vicces, hogy minden, 8-10 év körüli motorban rendre 32-36 ezer km van. Kevéssé hihető. Annak, aki ennek az óráját visszatekerte, legalább volt humorérzéke!
A DOT számból látod a gumi gyártási idejét. Ha tényleg 2005-ös, azt AZONNAL le kell cserélni! Még ha nem is kopott, az anyag (már régen) elfáradt, nem melegszik, nem tapad, a defekt rizikója is sokkal nagyobb, satöbbi.
Ha meg gumicsere, akkor máris számolhatsz 70-80 ezer pluszköltséggel.
Ez az a kereskedés ahol a sz@rból is várat építenek!Ismerem a tulajt,és a hozzá állását.Nagyon meg kell nézni mit szeretnél és egy kemény próbaút sem árt!(tapasztalat)
Ki az aki a 2005 os gumikkal maszkalna barmennyit is megy egy evben ? 6200 km ujfekcso uj kormany, erdekes. Nezd meg, sehol egy karc n3m szabad rajta legyen, de enyiert mar nem biztos hogy ezt a szeriat vennem ha mindenaron a hornet. Ott az fz6 enyiert s2-es mar
2005-ös gép és 6200 km? Az kb 700 km-es futás évente. Ez azt jelenti, hogy nem is használta a gazdája, ahhoz képest meg egy csomó minden változott rajta. Inkább 62000-et mondanék.
én nem motorozom sokat, de egy év alatt beleszalad a 6000....
Ne a km-t nézd, hanem az állapotot. Én is kevés km-mel vettem (külföldi), de tuti nem annyi volt benne, viszont az állapota szép volt. A km állást csak kiindulási alapnak használom, hogy hol van szerzviz intervallum :)
Ha valami csoda folytán valós a km (kicsi rá az esély), és ezek a gyári gumik, én cserélném őket, mert ennyi idő alatt azért megöregenek kissé.
A tavasszal vásárolt visszapillantó tükrömből menet közben elhagytam a tükör lapot (VICEMA). Vagy veszek egy újat itthon vagy esetleg eBay-ről (Kínából). A kérdésem az lenne, hogy a kínain van E jel, illetve szokott lenni? Mert az itthon vásároltan se találok...
Az én tapasztalatom, nem fog tetszeni! Csak a gyári ami igazán jó! Volt nekem gagyi olcsó, volt "jó nevű" 2,5 évig bírta! A gyári meg 7 évet ment el úgy, hogy nincs csepptöltőm. Esetleg kompromisszumos megoldásnak az Unibat-ot tudnám elképzelni !
1éve vettem az enyémbe, egyenlőre hibátlan, de ha tudsz Vartát venni akkor inkább azt, én nekem hirtelen kellett olcsón . Unixnál 6 hónap garit adnak rá (és a többire is).
Sziasztok,
JP moto akkukkal van valakinek tapasztalata?
Feladta a harcot az akku amivel a hornetet vettem és most keresem az utódját, viszont úgy látom, hogy ez kb fele annyiba kerül mint a márkásabb akksik... valóban fele annyit is ér? :)
A DOT számból látod a gumi gyártási idejét. Ha tényleg 2005-ös, azt AZONNAL le kell cserélni! Még ha nem is kopott, az anyag (már régen) elfáradt, nem melegszik, nem tapad, a defekt rizikója is sokkal nagyobb, satöbbi.
Ha meg gumicsere, akkor máris számolhatsz 70-80 ezer pluszköltséggel.
én nem motorozom sokat, de egy év alatt beleszalad a 6000....
Ne a km-t nézd, hanem az állapotot. Én is kevés km-mel vettem (külföldi), de tuti nem annyi volt benne, viszont az állapota szép volt. A km állást csak kiindulási alapnak használom, hogy hol van szerzviz intervallum :)
Ha valami csoda folytán valós a km (kicsi rá az esély), és ezek a gyári gumik, én cserélném őket, mert ennyi idő alatt azért megöregenek kissé.
Olyan kérdésem lenne hogy milyen gumival szerelték a Hornettet 2005-ben? link Ezért kérdem,hátha valós a km állás....
Üdv
Ha nem fagyálló, akkor mi?
1ébként egyszerű a csere
Egy gyors kérdés, felmerült bennem, hogy nem fagyálló van a mociban, mennyire bonyolult lecserélni a hűtőfolyadékot benne, és milyen kell bele?
Köszönöm!
Szempi
http://www.akkutop.hu/motor_ak...
JP moto akkukkal van valakinek tapasztalata?
Feladta a harcot az akku amivel a hornetet vettem és most keresem az utódját, viszont úgy látom, hogy ez kb fele annyiba kerül mint a márkásabb akksik... valóban fele annyit is ér? :)
Köszi!