Sziasztok!
Megakadt a szemem egy infón és a tapasztalatotokat szeretném kikérni!
Téli elrakás: Járasd ki a karbiból a benzint!
Na most ,hogy is van ez?
Nekem is ez az első telem lesz, hogy télire elrakom először a "nagy" mocit.
úgy rakjam téli pihenőre ,hogy teljesen üres a tank?
Okozna e valami gondot, hogy ha teli tankolva raknám el?
Az enyémen nincs tartalék állás (2005 digi müszerfalas), bár szerintem nincs sok köze hozzá.
A Robogómat mindig teli tankkal raktam el és az 5év alatt nem volt semmi problémám az üzemanyag miatt (2T)!
A Hornetba meg minőségibb üzemanyagot tankolok.
(tudom ilyen meg olyan vegyületek a benzinben kicsapódnak bla-bla-bla, én hasonlóval még nem találkoztam"tudomásom szerint nem 3-4hónap alatt kezd el az adalék szétválni a benzinben"
Oktattak már eleget ilyenekről, autóelektronikai műszerész a szakmám és szerelek eleget...
Csak kíváncsi vagyok a véleményetekre! Ja igen azt még hozzátenném ,hogy ha elrakom a mocit akkor kb. Márciusig nem is indítóm be, szóval 1-1 röffentés se lenne!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Én idén vettem, és pár tanácsot adhatok amire rájöttem időközben mit csinálnék másképp, vagy mit csináltam jól.
Ha nem értesz a járművekhez eleve ne a barátnőddel menj hanem hozzáértővel!
Pár apróság ami eszembe jut a fenti alapszabályon kívül, vagy azt támogatva.
- Eredeti dob, index....meglegyen a vizsga miatt.(na ezzen tuti fognak itt még vitatkozni)
- Ha van hozzá tuning (plexi, doboz!, ) cucc alkudd bele, egyesével megvéve tuti drágább lesz!
- Felnit, gumit körbenézni nincs-e leütve deformálódva! Ha van nincs gond de alkunak jó lesz:-D
- HIDEGEN INDULJON A SAJÁT AKSIJÁRÓL!
- MELEGEN NE FÜSTÖLJÖN (kéken se hidegen, se melegen mert akkor eszi az olajat).
- Egyenletesen járjon alapjáraton, kivéve ha sport dob van rajta, mert akkor nem szoktak úgymond szépen járni. (Ha nem akkor vendége lesz egy karbibeállításnak)
- Na most amibe legtöbbet beleszaladtam, ha a hornettel esnek és bukógomba van/volt rajta akkor törik a motortartó füle elől.....ebből több darabot is láttam, hogy hegesztve volt....ilyen gépet én tuti nem vennék meg még akkor se ha ku olcsó....mi van ha nem állította le időben és megfordult olaj nélkül?
- fék, kuplung behúz, lenyom, váltó végig vált 6-ig.
- kormány egyenesen áll mikor megy, nem akad....?
- minden cucca megvan (pl kapaszkodó, ülés alatt telóállító kulcs, ez nekem nem volt vehettem is egyet, de az meg nem tökéletes...ha van valakinek eladó szóljon:-D
- KULCSOK ÖSSZES EREDETI meglegyen!
- Láncfeszítő hol áll? ha körbe van forgatva mindig ugyanannyira lóg?
Ha nem csere!
- Fékbetét van-e még rajta "ferrodol", nem nagy összeg de jobb ha tudod..
Ha már megvetted:
Nekem így jött sorban, te lehet megúszol eztazt:
- Nem megyünk vele sehová.....míg nem cseréltük az olajat, szűrőt légszűrőt! Óvodás munka ha tudsz kicsit szerelni.
- Lánctakarítás, olajzás, fújás....jó sok koszt fogsz találni.
- Fékolaj. Óvodás munka ha tudsz kicsit szerelni. (Új olaj te nyisd ki 5.1-es legyen)
- Doboz + tartó......bnőm van:-D (ez drága lesz ha valamire valóan néz ki)
- Fékbetét. Leírás alapján cseréltem, nem hazudok 5 perc volt a csere, és 7000 rugi előre az első amit beraknék.
- A következő amit felszereltem a plexi volt.....na ez pont semmit nem ért...vagy megszoktam a fene tudja. Kínából rendeltem 4.500 volt. 2 rugi hozzá a rozsdamentes csavarok. (ezzel szívtam a legtöbbet, kb egy óra volt felszögelni)
Ja majdnem elfelejtettem. Még az elején vettem hozzá egy hátsó villaemelőt Bikelift márkájút 6000 rugi volt és párszor volt használva...azt tuti fogsz te is ha nem szeretsz tologatni.
Na most más.....
1
Minden motoros szereti a motorját...ha tiszta dzsuva, leharcoltan néz ki akkor Ő nem az a motoros akitől TE venni akarsz! Mert nem szerette. A normálisnak ez a második barátnője, a negyedik gyermeke.
Az ikertestvére, és eszerint bánik vele! Basszus két kilóval is megy és nem véd meg semmi rajta!
2
Van egy szép nagy autóm is mellette, azt is szeretem, de abba rühellek tankolni, ebbe meg imádok!
3
Sok Sikert a vásárláshoz! Széles utat
egy kis olvasni való.
http://totalbike.hu/magazin/2011/06/05/hogyan_vegyunk_hasznalt_
motort/
http://www.tesztmotor.hu/hirek/ne_nyulj_melle_hasznalt_motor_v
asarlas_tippek
http://motorszerelo.com/2011/02/08/hasznalt-motor-vasar
las-1-resz/
http://motorszerelo.com/2011/02/22/hasznalt-motor-vasarlas
-2-resz/
a legfontosabb hogy ne egyedül menj több okból sem, és hogy legyen valaki aki észheztérít ha belezúgsz az első motorba amit nem biztos hogy meg kéne venned.
A legjobb lenne egy szerelőt magaddal vinni ami nem éppen olcsó de ha úgy érzed megvan a kiválasztott lehet megéri azt a kiadást nehogy egy leharcolt sűrű olajjal tele.szott szétkopott motort kapjál.
helló a télen szeretnék egy 1999-2002 körüli hornetre beruházni (külföldi papiros a kiszemelt)mikre érdemes odafigyelni ill milyen típushibák vannak amikre oda kell figyelni? illetve miket érdemes nézni egy ilyen motor vásárlásakor mert ez lesz az első nagymotorom és nem vagyok túl tapasztalt a vásárlásban !
Várom válaszaitokat Köszönttel :Gábor
Én fel szoktam emelni motoremelővel. Ád egy így a hátsó kerékről lekerül a súly, másrészt nem oldalra dőlve terheli a gumit. Az első kerékkel meg vastag hungarocell-re szoktam állni. A gumik hajlamosak eldeformálódni a nyomási ponton ha hónapokig ugyan úgy áll a gép és aztán meg rázni fog menet közben.
Jarasd ki a karbibol a benzint mindenkepp, akksinak tarolasra az a legjobb ha hideg helyen van. Soha sem.szedtem ki az akksit egyikbol se es tolteni sem kellett tavasszal
sziasztok, lassan aktuális lesz és nekem az első telem lesz így motor tulajként. tippeket szívesen olvasok , pl: benzint kijáratni a karbiból, vagy nyakig feltankolva eltenni, akksit kivenni kiszoktátok-e. egy sima fűtetlen garázs lesz a továbbiakban is az otthona az biztos.
Köszi szépen!
Még annyit, hogy milyen olajat javasoltok hozzá utcai használatra?
Nézegettem és van jó pár viszkozitású olaj hozzá..
Kerestem már de nem találtam manuált a géphez amit le lehetne tölteni.
Nekem nem kell, mert polcon van egy pár gumi :)
Csak azért kérdeztem, mert 120-180 méretben van 56-ért Z6.
150-essel olcsóbb.
Az M3-at meg kell kérdeznem a szállítótól.
Az mire kell? Hornetre nagy a 190.
Ja, és van 17-es első kerekem is ha kell ;)
Megakadt a szemem egy infón és a tapasztalatotokat szeretném kikérni!
Téli elrakás: Járasd ki a karbiból a benzint!
Na most ,hogy is van ez?
Nekem is ez az első telem lesz, hogy télire elrakom először a "nagy" mocit.
úgy rakjam téli pihenőre ,hogy teljesen üres a tank?
Okozna e valami gondot, hogy ha teli tankolva raknám el?
Az enyémen nincs tartalék állás (2005 digi müszerfalas), bár szerintem nincs sok köze hozzá.
A Robogómat mindig teli tankkal raktam el és az 5év alatt nem volt semmi problémám az üzemanyag miatt (2T)!
A Hornetba meg minőségibb üzemanyagot tankolok.
(tudom ilyen meg olyan vegyületek a benzinben kicsapódnak bla-bla-bla, én hasonlóval még nem találkoztam"tudomásom szerint nem 3-4hónap alatt kezd el az adalék szétválni a benzinben"
Oktattak már eleget ilyenekről, autóelektronikai műszerész a szakmám és szerelek eleget...
Csak kíváncsi vagyok a véleményetekre! Ja igen azt még hozzátenném ,hogy ha elrakom a mocit akkor kb. Márciusig nem is indítóm be, szóval 1-1 röffentés se lenne!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Ha nem értesz a járművekhez eleve ne a barátnőddel menj hanem hozzáértővel!
Pár apróság ami eszembe jut a fenti alapszabályon kívül, vagy azt támogatva.
- Eredeti dob, index....meglegyen a vizsga miatt.(na ezzen tuti fognak itt még vitatkozni)
- Ha van hozzá tuning (plexi, doboz!, ) cucc alkudd bele, egyesével megvéve tuti drágább lesz!
- Felnit, gumit körbenézni nincs-e leütve deformálódva! Ha van nincs gond de alkunak jó lesz:-D
- HIDEGEN INDULJON A SAJÁT AKSIJÁRÓL!
- MELEGEN NE FÜSTÖLJÖN (kéken se hidegen, se melegen mert akkor eszi az olajat).
- Egyenletesen járjon alapjáraton, kivéve ha sport dob van rajta, mert akkor nem szoktak úgymond szépen járni. (Ha nem akkor vendége lesz egy karbibeállításnak)
- Na most amibe legtöbbet beleszaladtam, ha a hornettel esnek és bukógomba van/volt rajta akkor törik a motortartó füle elől.....ebből több darabot is láttam, hogy hegesztve volt....ilyen gépet én tuti nem vennék meg még akkor se ha ku olcsó....mi van ha nem állította le időben és megfordult olaj nélkül?
- fék, kuplung behúz, lenyom, váltó végig vált 6-ig.
- kormány egyenesen áll mikor megy, nem akad....?
- minden cucca megvan (pl kapaszkodó, ülés alatt telóállító kulcs, ez nekem nem volt vehettem is egyet, de az meg nem tökéletes...ha van valakinek eladó szóljon:-D
- KULCSOK ÖSSZES EREDETI meglegyen!
- Láncfeszítő hol áll? ha körbe van forgatva mindig ugyanannyira lóg?
Ha nem csere!
- Fékbetét van-e még rajta "ferrodol", nem nagy összeg de jobb ha tudod..
Ha már megvetted:
Nekem így jött sorban, te lehet megúszol eztazt:
- Nem megyünk vele sehová.....míg nem cseréltük az olajat, szűrőt légszűrőt! Óvodás munka ha tudsz kicsit szerelni.
- Lánctakarítás, olajzás, fújás....jó sok koszt fogsz találni.
- Fékolaj. Óvodás munka ha tudsz kicsit szerelni. (Új olaj te nyisd ki 5.1-es legyen)
- Doboz + tartó......bnőm van:-D (ez drága lesz ha valamire valóan néz ki)
- Fékbetét. Leírás alapján cseréltem, nem hazudok 5 perc volt a csere, és 7000 rugi előre az első amit beraknék.
- A következő amit felszereltem a plexi volt.....na ez pont semmit nem ért...vagy megszoktam a fene tudja. Kínából rendeltem 4.500 volt. 2 rugi hozzá a rozsdamentes csavarok. (ezzel szívtam a legtöbbet, kb egy óra volt felszögelni)
Ja majdnem elfelejtettem. Még az elején vettem hozzá egy hátsó villaemelőt Bikelift márkájút 6000 rugi volt és párszor volt használva...azt tuti fogsz te is ha nem szeretsz tologatni.
Na most más.....
1
Minden motoros szereti a motorját...ha tiszta dzsuva, leharcoltan néz ki akkor Ő nem az a motoros akitől TE venni akarsz! Mert nem szerette. A normálisnak ez a második barátnője, a negyedik gyermeke.
Az ikertestvére, és eszerint bánik vele! Basszus két kilóval is megy és nem véd meg semmi rajta!
2
Van egy szép nagy autóm is mellette, azt is szeretem, de abba rühellek tankolni, ebbe meg imádok!
3
Sok Sikert a vásárláshoz! Széles utat
http://totalbike.hu/magazin/2011/06/05/hogyan_vegyunk_hasznalt_
motort/
http://www.tesztmotor.hu/hirek/ne_nyulj_melle_hasznalt_motor_v
asarlas_tippek
http://motorszerelo.com/2011/02/08/hasznalt-motor-vasar
las-1-resz/
http://motorszerelo.com/2011/02/22/hasznalt-motor-vasarlas
-2-resz/
a legfontosabb hogy ne egyedül menj több okból sem, és hogy legyen valaki aki észheztérít ha belezúgsz az első motorba amit nem biztos hogy meg kéne venned.
A legjobb lenne egy szerelőt magaddal vinni ami nem éppen olcsó de ha úgy érzed megvan a kiválasztott lehet megéri azt a kiadást nehogy egy leharcolt sűrű olajjal tele.szott szétkopott motort kapjál.
Várom válaszaitokat Köszönttel :Gábor
Még annyit, hogy milyen olajat javasoltok hozzá utcai használatra?
Nézegettem és van jó pár viszkozitású olaj hozzá..
Kerestem már de nem találtam manuált a géphez amit le lehetne tölteni.
DOT számok? :)
Csak azért kérdeztem, mert 120-180 méretben van 56-ért Z6.
150-essel olcsóbb.
Az M3-at meg kell kérdeznem a szállítótól.
Az mire kell? Hornetre nagy a 190.
Ja, és van 17-es első kerekem is ha kell ;)
http://revolutionmotor.motorra...
Ha HUF-ban akarsz fizetni, akkor az EUR-t MNB árfolyam +2Ft-al kell számolni azt írják.
Euroban számolnak és mostani árfolyamon a garnitúra 58.856 Ft lenne.
A Sportec M3 garni az enyémre (130/70 R16 és 190/50 R17) pedig 61.812 Ft most.
Ez nekem eddig tényleg a legjobb ajánlat, nem láttam ennél olcsóbbat eddig.
2003-04
447 +/- 2,5 kell száranként vagy 140mm
2005-06
483 +/- 2,5 vagy 77mm
486 +- 2,5 ccm
102mm a légrés rugó nélkül
Megtudná valaki mondani milyen olaj kell a 2003-as első villáiba és mennyi a mennyiség villa száranként?
Köszi!