Segítség kellene.
Van vki Szeged környéki akinek van oldaldoboztartója ? Szeretném megnézni, hogy mennyit kellene faragni ahhoz, hogy felrakjam cbr f4i-re.
Vki pls segítsen....
Én gyári Honda olajszűrőt használnák, aminek a szűrőbetétje hullámos, cikk-cakk alakú, cikkszáma 15410-MCJ-505 és hatékonyabb a szűrőképessége is.
A K&N, Hiflo-filtro-nak nagyobb az áteresztő képessége.
Hátsó gumit lecseréltem mert az ezer éves pilot road már nem volt biztonságos. Ment helyére a bt-023. (centírozás is megvolt). A két gumi ég és föld. Viszont mikor egyenesen megyek és elengedem a kormányt akkor jobb irányba húz egy kicsit a motor. ( A régi gumival nem csinálta ezt ) Megnéztem, hogy a hátsó villán a lánc beállításához használt jelzések egy vonalban vannak-e. Többször ellenőriztem és elméletileg minden frankó. Ötlet?
Ok köszi!
Olajszűrőből melyik szerintetek a jobb a K&N vagy a HifloFiltro?
18000-es szerviznél miket kell kötelezően cserélni, megnézetni nincs vkinek ehhez vmi táblázata? Ill. probléma ha kicsit csúszik a szerviz?
Nagyon egyszerű!
Bemelegíted üzemi hőmérsékletre és vársz egy kicsit, óvatosan leveszed a hűtősapkát, a vízszivattyú alsó részén találsz egy leeresztő csavart (10-es kulcs), a hengerekből a 2-ik hengernél a leömlő-henger csatlakozása alatt találsz egy leeresztő csavart (10-es kulcs). Először a vízszivattyúnál ereszd le, utána a hengerekből. Vissza csavarod a leeresztő csavarokat, új alátéttel 12Nm. Feltöltöd új fagyálló folyadékkal hűtősapka nélkül pár percig járatod, közben gázzal megemeled a fordulatot (légtelenítés céljából). Amikor látod, hogy légmentesen keringeti a hűtőfolyadékot, helyezd vissza a hűtősapkát.
Figyelem! Csak a gyártói specifikációknak megfelelő hűtőfolyadékot használj. Aluminium motorokhoz, nitrit, foszfát, amin mentes és nagyon fontos, hogy szilikátmentes legyen, mert a szilikátok károsítják a hűtőrendszert (vízszivattyút és a hűtőt).
Nincs sok szilikátmentes hűtőfolyadék, én a gyári PRO Honda HP Coolant vagy a Motul Motocool Factory hűtőfolyadékot használnám (Motul Motocool Expert nem szilikátmentes).
Segítség kellene.
Van vki Szeged környéki akinek van oldaldoboztartója ? Szeretném megnézni, hogy mennyit kellene faragni ahhoz, hogy felrakjam cbr f4i-re.
Vki pls segítsen....
Mi a motor rendszáma ?
Ismerős a hiba jelenség :)
A K&N, Hiflo-filtro-nak nagyobb az áteresztő képessége.
Gyújtógyertya NGK CR9RH9 Cikkszáma: 98059-59916
Denso U27FER9 Cikkszáma: 98059-59926
PC41-en nincs hűtősapka (legalábbis én nem tudom hol van, de a hűtőn nincs)
Olajszűrőből melyik szerintetek a jobb a K&N vagy a HifloFiltro?
18000-es szerviznél miket kell kötelezően cserélni, megnézetni nincs vkinek ehhez vmi táblázata? Ill. probléma ha kicsit csúszik a szerviz?
Bemelegíted üzemi hőmérsékletre és vársz egy kicsit, óvatosan leveszed a hűtősapkát, a vízszivattyú alsó részén találsz egy leeresztő csavart (10-es kulcs), a hengerekből a 2-ik hengernél a leömlő-henger csatlakozása alatt találsz egy leeresztő csavart (10-es kulcs). Először a vízszivattyúnál ereszd le, utána a hengerekből. Vissza csavarod a leeresztő csavarokat, új alátéttel 12Nm. Feltöltöd új fagyálló folyadékkal hűtősapka nélkül pár percig járatod, közben gázzal megemeled a fordulatot (légtelenítés céljából). Amikor látod, hogy légmentesen keringeti a hűtőfolyadékot, helyezd vissza a hűtősapkát.
Figyelem! Csak a gyártói specifikációknak megfelelő hűtőfolyadékot használj. Aluminium motorokhoz, nitrit, foszfát, amin mentes és nagyon fontos, hogy szilikátmentes legyen, mert a szilikátok károsítják a hűtőrendszert (vízszivattyút és a hűtőt).
Nincs sok szilikátmentes hűtőfolyadék, én a gyári PRO Honda HP Coolant vagy a Motul Motocool Factory hűtőfolyadékot használnám (Motul Motocool Expert nem szilikátmentes).
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Pesti vagyok.
18000-es szerviz elé nézünk...
Valaki néhány instrukcióval segítene, hogy hogyan kell lecserélni PC41-en a hűtőfolyadékot?
Köszönöm.