Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocs 6 csavar....
nekem van Givi semmit nem kell faragni 15 ezer es 4 csavart beraksz nem kell kókányolni
Sziasztok !

Segítség kellene.
Van vki Szeged környéki akinek van oldaldoboztartója ? Szeretném megnézni, hogy mennyit kellene faragni ahhoz, hogy felrakjam cbr f4i-re.
Vki pls segítsen....
Szia !

Mi a motor rendszáma ?
Ismerős a hiba jelenség :)
ez az én gépem a képen
Én gyári Honda olajszűrőt használnák, aminek a szűrőbetétje hullámos, cikk-cakk alakú, cikkszáma 15410-MCJ-505 és hatékonyabb a szűrőképessége is.
A K&N, Hiflo-filtro-nak nagyobb az áteresztő képessége.
Tank alatt rejtőzik, a jobb oldali felső "S" alakú hűtőcső végén.

Gyújtógyertya NGK CR9RH9 Cikkszáma: 98059-59916
Denso U27FER9 Cikkszáma: 98059-59926
Lehet hogy a régi gumihoz centírozták korábban és az okozza.
Ok köszi
Hiflo bevált többi sok ezer motoron akkor szerintem tökéletes és gyertyából jó a "hagyományos" is.
Köszi a segítséget.
PC41-en nincs hűtősapka (legalábbis én nem tudom hol van, de a hűtőn nincs)
Hátsó gumit lecseréltem mert az ezer éves pilot road már nem volt biztonságos. Ment helyére a bt-023. (centírozás is megvolt). A két gumi ég és föld. Viszont mikor egyenesen megyek és elengedem a kormányt akkor jobb irányba húz egy kicsit a motor. ( A régi gumival nem csinálta ezt ) Megnéztem, hogy a hátsó villán a lánc beállításához használt jelzések egy vonalban vannak-e. Többször ellenőriztem és elméletileg minden frankó. Ötlet?
Ok köszi!
Olajszűrőből melyik szerintetek a jobb a K&N vagy a HifloFiltro?
18000-es szerviznél miket kell kötelezően cserélni, megnézetni nincs vkinek ehhez vmi táblázata? Ill. probléma ha kicsit csúszik a szerviz?
Üdv! Ugyanezek az eljárás és jó tanácsok érvényes egy 2002-es 900-as Hornetnél is? :) Köszi!
Tudomásom szerint opcionális. Én irídiumot vettem.
2007-es Pc41- hez kell az iridiumos gyertya vagy elég a sima is?
Szerintem én tőle vettem a hátsó sárvédőmet, csak ajánlani tudom én is.
Nagyon egyszerű!
Bemelegíted üzemi hőmérsékletre és vársz egy kicsit, óvatosan leveszed a hűtősapkát, a vízszivattyú alsó részén találsz egy leeresztő csavart (10-es kulcs), a hengerekből a 2-ik hengernél a leömlő-henger csatlakozása alatt találsz egy leeresztő csavart (10-es kulcs). Először a vízszivattyúnál ereszd le, utána a hengerekből. Vissza csavarod a leeresztő csavarokat, új alátéttel 12Nm. Feltöltöd új fagyálló folyadékkal hűtősapka nélkül pár percig járatod, közben gázzal megemeled a fordulatot (légtelenítés céljából). Amikor látod, hogy légmentesen keringeti a hűtőfolyadékot, helyezd vissza a hűtősapkát.
Figyelem! Csak a gyártói specifikációknak megfelelő hűtőfolyadékot használj. Aluminium motorokhoz, nitrit, foszfát, amin mentes és nagyon fontos, hogy szilikátmentes legyen, mert a szilikátok károsítják a hűtőrendszert (vízszivattyút és a hűtőt).
Nincs sok szilikátmentes hűtőfolyadék, én a gyári PRO Honda HP Coolant vagy a Motul Motocool Factory hűtőfolyadékot használnám (Motul Motocool Expert nem szilikátmentes).
Abban sajnos nem tudok segíteni Ha nem akarod márkaszervizbe vinni akkor Hondabubus segíthet neked leginkább
70 literes? jo lesz az 40-nek is:-)
Móron hol? az igen jó lenne mert 20kmre van, Tiéd is onnan van?
Szia Levi!
Pesti vagyok.
18000-es szerviz elé nézünk...
Sziasztok!

Valaki néhány instrukcióval segítene, hogy hogyan kell lecserélni PC41-en a hűtőfolyadékot?

Köszönöm.
Móron is kapsz. Nekem tetszik.