Hali!
Valaki cserélt már kormányt horneten?
Vettem egy Pazzaz 755mm széles kormányt és érdekelne, mi a tapasztalat! Mi az, amit cserélni kell (kuplung, szivató, gáz bowden, fékvezeték, esetleg elektronikai kábelek)?
A válaszokat köszönöm!
A tárcsa csak oldalra mozoghat egy minimálisat. Ha előre-hátra mozog, már kiverődött a szegecselés, akkor kezd el koppanni fékezésnél. Az átszegecselt "versenytárcsa" is csak oldalra lötyög.
Az én 900-asomban 53ezernél meg sem moccan, viszont csináltam egy 1000RR-t 30párezernél 1mm mozgott előre-hátra. A 900-asba 5, míg az 1000RR tárcsában 10 szegecs van és mégis kiveri. Szerintem nagyban függ a használattól, hogy mikor adja meg magát.
nem lehet hogy esetleg a fékbetét feszítő kis lemez rugók lazák és a fékbetét koppan egyet mikor fékezel? Nehezen tudom elképzelni hogy a tárcsával lenne a gond.
Ez a vagy vagy nem igaz. A nagyobb tárcsák úszók a hőtágulás és vetemedés miatt. Hátul szinte mindegyik fix tárcsa és sokszor a nyereg is fix. Nem kell fix tárcsához úszó nyereg vagy fordítva. Azért van úszó nyereg mert pl a küllős keréknél nem nagyon félne el egy szemben dugattyús nyereg.
A gyári tárcsa szegecselése azért nem lötyög nagyon mert a szegecs feje alatt van egy tányér rugó. Verseny tárcsáknál nincs mert őket nem zavarja hogy hidegen csörömpöl a tárcsa.
sziasztok! egy olyan problémám van hogy az egyik első tárcsám a szegecselésnél picit mozog! hogy ezt meg lehet csinálni a szegecset összébb préselni vagy csere?
Ha van esetleg egy akármilyen gyertya a közelben dugd rá az egyik kábelt (az alját a testhez nyomd) és indítózz hogy van e szikra de ne túl sokat nehogy beköpje a gyertyákat ha esetleg nincs szikra. Ha van szikra akkor benzin ellátást nézd meg, tekerd tartalékra, húzd le a csövet (a vákumcsövet ne) tegyél alá valamit, és indítózz kicsit, folynia kellene.
Valaki cserélt már kormányt horneten?
Vettem egy Pazzaz 755mm széles kormányt és érdekelne, mi a tapasztalat! Mi az, amit cserélni kell (kuplung, szivató, gáz bowden, fékvezeték, esetleg elektronikai kábelek)?
A válaszokat köszönöm!
Az én 900-asomban 53ezernél meg sem moccan, viszont csináltam egy 1000RR-t 30párezernél 1mm mozgott előre-hátra. A 900-asba 5, míg az 1000RR tárcsában 10 szegecs van és mégis kiveri. Szerintem nagyban függ a használattól, hogy mikor adja meg magát.
A gyári tárcsa szegecselése azért nem lötyög nagyon mert a szegecs feje alatt van egy tányér rugó. Verseny tárcsáknál nincs mert őket nem zavarja hogy hidegen csörömpöl a tárcsa.
Őt néztem ki: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet-7869974
S
zerintetek milyen vétel lenne? Köszi előre is.
Tudtok valami jól szerelhető, praktikus telefontartót Hornetre? 5 hüvelykes telefonhoz kellene a navigáció miatt. Köszönöm!