Én 8-9000 körül megyek egy évben és nagyjából évente szoktam mosni. Az elején mikor megvettem akkor rögtön mostam már 4000-nél, de felesleges. Egyszerűen nem koszolódik össze annyira. 8-10000 körül ha mosod és nem terepen, meg porban jársz vele akkor éppen csak kicsit koszos a víz a mosásnál. Hornet elég eldugott helyről szívja a levegőt szerencsére, nem olyan mint egy ram air-es gép.
Szerintem pedig rosszabbul fog menni tőle, ha csak dobot cserélsz. Én legalábbis elég sok nyomatékot vesztettem 5-9000 környékéről. Miután került bele sport szűrő is, helyrebillent a mérleg a kipufogó és szívó oldal között és azóta minden rendben. Nem nagy szívás egyébként a sport szűrő mosása. Szezon elején átmosod, újrafújod és kész. Ráadásul az évek során még anyagilag is jobban jössz ki vele.
Érdeklődni szeretnék, hogy van e valakinek érezhető tapasztalat kipufogó csere után? És ha van milyen?
(2006 Hornet 600 - Mivv oval karbon dob)
Érdemes a levegőszűrőt is cserélni mellé? Csak akkor tennék bele sportlégszűrőt ha érdemes, mert nem szeretném állandóan tisztogatni, kenni.
köszönöm szépen, a héten viszem vizsgáztatni, úgyhogy elég sürgős. Találtam egy bontót ahol adnak 5000/ darabért bontott teljes indexet, kénytelen vagyok megvenni most ezt. De hosszú távon az egész hátsó rendszámtartó konzolt cserélni szeretném valami kevésbé utánfutó méretűre :)
Kösz szépen ott volt a sárga pöcök sikerült kézzel odaférnem és az órajárással azonosan állítottam lejjebbre nem tudom h nem vettük észre Még egyszer köszi :)
a karburatarok aljanal benezel es a ket kozepso karb. kozott kozepen lefele kiall egy sarga tekero, azt logdosd meg valami csavarhuzoval, orajarassal ellentetesen tekerve csokken az alapjarat ha jol emlekszem de ugyis hamar kiderul
Sziasztok haverom 2003 as hornetján nagy az alapgáz valaki elmagyarázná nekem hol tudom állítani mert hiába kerestük nem találtuk nem is nagyon mertük piszkálni A segítséget előre is Köszönöm!
Ha van időd megvárni, ebay Kína. Máe sajnos csak ledes van, de a csavarok helye is megvan benne, így a mostani foglalatot bele tudod tenni. Javaslom, hogy vegyél 2 párat, mert amikor a búra elrepül mert megkeményedett,így a menetnél szétnyílik, már öreg a szár is, és a gumi résznél le fog fittyenni.
Sziasztok, leesett a 2003as Hornetem egyik indexéről a sárga búra, van valakinek ötlete hol vehetnék ilyet hozzá? Bontóban ahol érdeklődtem, csak teljes indexet tudnak adni :(
Igen ezt én is néztem már, de ez a km adat elég érdekes. Szépnek szép nagyon, de műszakilag én nem nagyon vágom, nem tudom milyen a jó, így kicsit félve venném ezt meg.
Én a km-re mindig úgy tekintek amikor hirdetéseket nézek, hogy valós. Ha őrült nagy kamu, akkor az én szerelőmnél úgyis kiderül. Állapotot kell venni nem km-t, ez így van.
Mé? 18ezerrel az évszázad üzlete lenne? Lóf@szt. Ez legalább őszinte, nem kamu, mint a legtöbb, amit tapsolva vesznek meg kevés kilométerrel, utána szembesülnek, mennyit kell költeni a motorra, mert mondjuk 50ezerrel több van benne....
a legtöbben van ennyi km, csak a legtöbb nem vallja be.... Szétnézel külföldi oldalakon szinte nem találsz 50000km alatt ilyen korú motort. Csak a magyarnak kell az illúzió hogy bagóért soha nem sérült kevés km-es gépet vegyen.
Érdeklődni szeretnék, hogy van e valakinek érezhető tapasztalat kipufogó csere után? És ha van milyen?
(2006 Hornet 600 - Mivv oval karbon dob)
Érdemes a levegőszűrőt is cserélni mellé? Csak akkor tennék bele sportlégszűrőt ha érdemes, mert nem szeretném állandóan tisztogatni, kenni.
Köszi!
Vigyél magaddal valakit aki ért hozzá, vagy vétel előtt szervizbe.
Van valakinek kézikönyve 2006-os darázshoz?Nem tudok rájönni a műszerfal működésére :)
KATT