Hi all,
Nekem is megvolt szombaton az első gurulás. Minden simán ment kb 100km-ig, amikor is Szomor határában , kb 100-as tempónál kaptam egy hátsó defektet.
Másodpercek alatt leeresztett a kerék, nem volt kellemes érzés, kb 25éve nem kaptam motorral defektet, elzoktam már tőle.
Sikerült megreparálni, Benzinkútnál ráfújni, majd hazaérni, bár amikor a kútnál megkapta a rendes nyomást, lassan ereszteni kezdett, de bevállaltam a 20km-et hazáig egy maradék patronnal.
Michelin Pilot Power van rajta, de már csere érett közeli a gumi.
Szerettem ezt a gumit, de azért megkérdezném, mindennapi bejárásra, eső, hideg, meleg, stb. van-e valami jobb-szebb-tartósabb gumi?
Tudom. Igazad van! Egyet is értek.
Van okom, amiért ezt rakom bele,(néhány éve már Százhalombattán is dolgozunk), de egy ilyen malőr után, nem fejtem ki.
wikiről : "A nagyobb oktánszámú üzemanyag a számítógép vezérlés nélküli autóknál (itt az injektor nélküli rendszerekre utal) kárt nem, de a tökéletlenebb égés miatt teljesítménycsökkenést okoz. Az injektorral szerelt kocsiknál a nagyobb oktánszámú benzin használata minimális teljesítmény növekedéssel járhat."
mindig jobb mintha diesel-be benzint raknál... Egyébként teljesen felesleges magasabb oktán számú benzin, nem fog jobban menni és kevesebbet sem fogyasztani, semmivel nem jobb olyan gépbe amibe jó a 95 is.
Ilyen még nem volt!
( Hogy vidáman teljen az estétek.)
Ma is gurultunk egyet. Kiskőrösön a Mol kúton tankoltunk. A kútfejen csak 3 pisztoly volt 95-ös , diesel meg Evo. Itattam majd 13 litert. Elindultunk, ötödiknél járhattam, meghörgött a vas. Bevágódtam egy üzlet parkolójába. Tanksapka ki, szimat és vazzzzeeee. Gázolajat tankoltam. Lehet ezer kifogásom, nem láttam még ilyen Mol kutat, amin csak 3 fej van. Mindig a kútoszlop bal oldalán állok, most meg azok foglaltak voltak. Asszonykám nem fogta mint szokta a kesztyűmet, hanem egyből ment fizetni. Hecceltük egymást a barátommal, meg még sorolhatnám a sok apróságot, amik eredménye lett balf@szság. Szeretem így mindenből kapjon legjobbat. 100 oktános benzint szoktam adni neki, de most jól ráfáztam. Tanultam belőle. Oda kell figyelni, nem csak az ívekre, hanem a tankolásra is. Haver gyorsan hazavitt, a tyúkok addig őrizték. Autóba át, futót fel, hazahoztam, szétszedtem, kitakarítottam, össze majd feltöltöttem. Na így jártunk. :(
Ma tök jó idő volt remélem sokan kihasználták, és bízzunk benne hogy ennél rosszabb már nem is jön.Legszívesebben mentem volna én is de még db-okban van a gépem.Ezért is írok ide, mert a bontósok elhajtottam ilyen apró dologgal,bár engem nagyon zavar.A követekező csavar érdekelne a ha akad valakinél.Első sárvédő bal hátsó csavar 25 mm-er hosszú és 5-ös inbusz fogja, 6-os csavar.Ha van valakinek és megválna tőle, akkor engem érdekelne.Pár kép a csavarról.
Nekem is egyszer csinálta a télen amikor néha-néha beindítottam egyszer előfordult..
Én amikor kihagyott 1-2 henger emelt fordszámon tartottam (3-4ezren)
visszatoltam a szívatót,majd kb. 2 perc után visszaengedtem a gázt és már simán járt..
Olyan kérdésem lenne hogy indítottam volna be a Hornettet (2003-as) és nehezen indult be és két henger ment. gyertyára gyanakodva kicseréltem mind a 4-et (NGK) és beköpte azokat is. Mi lehet a gond?
Nekem is megvolt szombaton az első gurulás. Minden simán ment kb 100km-ig, amikor is Szomor határában , kb 100-as tempónál kaptam egy hátsó defektet.
Másodpercek alatt leeresztett a kerék, nem volt kellemes érzés, kb 25éve nem kaptam motorral defektet, elzoktam már tőle.
Sikerült megreparálni, Benzinkútnál ráfújni, majd hazaérni, bár amikor a kútnál megkapta a rendes nyomást, lassan ereszteni kezdett, de bevállaltam a 20km-et hazáig egy maradék patronnal.
Michelin Pilot Power van rajta, de már csere érett közeli a gumi.
Szerettem ezt a gumit, de azért megkérdezném, mindennapi bejárásra, eső, hideg, meleg, stb. van-e valami jobb-szebb-tartósabb gumi?