TPS szenzon meg a folytó szelep kurvára nem ugyan az szerintem de kövezzetek meg.... a TPS szenzor az a folytó szelep állását érzékeli...de az nem maga a folytószelep ...
anno mikor hozzám kerult ez a dobozka, akkor én méregettem műszerrel probáltam kicsengetni a vezetékeket illetve szin szerint összevetettem az elektromos rajzával a hornetnek és arra jutottam hogy a folyto szeleppel biztos hogy csinál valamit!
elméletileg a motor alacsonyabb tartományában jobban reagál!
lényeg én olyan áron jutottam hozzá hogy szerintem itt a forumon bárki belerakta volna a motorjába még az is aki hitetlenkedik kicsit hogy az egész egy placebo hatásra alapszik!
tény hogy 30-40 ezer forintot nem adnék érte!
Olvass bele a linkelt topicba, elég szépen leírják hogy csak max a tps szenzorodat veri át ennek a következménye hogy előgyújtást változtathatja. Amitől talán picit jobb lesz a gázreakciód. Mind ez egy szett gumi áráért. Kinek mi éri meg
Én most vettem egy garnitúra BT016 Pro gumit, 2013.28; 2013.30 heti gyártásúak. Kíváncsi leszek milyen lesz. Sajna az ár dominált most, de állítólag nem fogom megbánni. Jelenleg elöl PP 2CT, hátul Road 2 van. Az első túráig még elgurulok vaelük, aztán csere.
Nekem Road2 van. Ha túrásan nyomod akkor jó, de könnyen meg lehet csúsztatni. Én következőnek biztos Powert vagy Puret veszek.
9000 van benne, de még nem nagyon kopott. Alacsonyabb guminyomással jobban tapad.
erről irtam az elöbb.
de ne haragudjon senki rám nem szeretnék többet erről vitázni!
elméletileg a motor alacsonyabb tartományában jobban reagál!
lényeg én olyan áron jutottam hozzá hogy szerintem itt a forumon bárki belerakta volna a motorjába még az is aki hitetlenkedik kicsit hogy az egész egy placebo hatásra alapszik!
tény hogy 30-40 ezer forintot nem adnék érte!
Vegyétek úgy hogy nem írtam a tuningboxot!
http://totalbike.hu/magazin/2014/02/04/kerekesszekben_is_a
_motorok_kozott/
9000 van benne, de még nem nagyon kopott. Alacsonyabb guminyomással jobban tapad.