A hondákon sajna nincs gyárilag sárvédő. De ha lenne se érne túl sokat. FZ6-on van és mégis a sisakszivacsig sikerült a páromnak összesaraznia magát. Sokat segíthet egy hosszabb rendszámtartó, esetleg nem hosszabb, de hátrébb nyúló. Vagy a túraendúrókról jól ismert kis nyúlvány a a kerék mögé. Szerintem nem kell esőbe motorozni Ha meg mégis elkap út közbe hát esőruha vagy jó vízálló ruha. A kosz meg lejön.
Megtaláltam a tavalyi képet, amikor kifogtam egy nagyobb esőt Békés megyében. A doboz és a faridom között rendesen becsapta, az asszony háta úgy nézett ki ,mint a doboz hátulja :D
Majd otthon csinálok konkrétabb képet, de itt a melóhelyen csak ez van, mert itt mutattam a kolléganőknek, a nejem 20 év utáni újrakezdését. Tegnap, természetesen teljesen be volt öltözve. A képen az első gyakorlásnál az edzőcipő meg a melegítőalsó a könnyebb szabadabb mozgás miatt volt rajta.
Rácalmásról indultunk, Ercsinél fordultunk vissza. Gyorsan sem mentünk. 100 volt az utazó, és talán 130 a max. Így tudtam kijátszani, hogy ne előzgessenek és én se érjek utol senkit. Az eső csak szemerkélt. Így elölről rendben volt, aztán hazaérve fogadott a már leírt elképesztő látvány. Ági sisakbélését is ki kellett nyomkodnom, hogy az aljából kijöjjön a szivacsból a víz. Gyári a sárvédő és papírkutyák sem vagyunk. Nem kényszerből mentünk, hanem hogy motorozzunk. A csatolt kép is december végén készült, ahogy Ági gyakorolgat Kalocsán és nem 30 fok napsütésben. Sajnálattal olvastam, hogy a kis láncvédős sárvédő sem megoldás, így viszont sajnos ez a motor ilyen körülmények között egy istencsapása. Én ilyet még nem tapasztaltam, ilyet még nem láttam, hogy ennyire felhozzon egy motor az úttestről minden vizet a hátunkra. A gumi Metzeler Z6,csak épp bekoptatott állapotú.
Nekem is eléggé felveri, de a rendszámtábla tartóm nem a gyári, hanem jócskán kisebb,mint az eredeti. Nem tudom a Tiéd milyen, de szerintem ez lehet a ludas.
Uhhh. Az baj. Ilyen motorom még nem volt. Hátulról, teljesen összefüggően sárosak lettünk. Csak nekem volt száraz részem, ahol Ági takart. Agyon dicsértem és nagyon megszerettem a Hornetet, de ez katasztrofális.
Letöltöttem a pdf et amit linkeltél jól használható nagy segítség köszi! most már csak szárazabb útra várok... nem volt egy nagy élmény "vizi-biciklizni"
Gurultunk egyet asszonykámmal. A 6-os úton mentünk, mire hazaértünk, úgy néztünk ki, mint aki egy off-road túráról ér haza. Megfelelő távolságról, de magasnyomásúval mostam le magunkat, mielőtt bejöttünk levetkőzni. Így rájöttem a Hornet nagy hibájára. Felhordja a hátsó kerék az úttestről az összes vizet a hátunkra. A probléma adott, de gondolom a megoldás is. Kell rá sárvédő. Na ebben kérek segítséget, hogy hol érdemes venni és milyet?
Meg tudnátok mondani mi a különbség a 2003-as és a 2006-os széria között, a fejidomot leszámítva? Motorikusan vagy akár a tank formájában, stb. van különbség? Köszi előre is.
Engem egyebkent nem zavar, mert tobbet kaptam a szembejovo forgalomtol, mint amit felcsapott.
Illetve hűtő előtti műanyag terelő ha lenne valakinek elfekvőben 03 előtti lehet hogy érdekelne
2007es Hornethez szeretnék user manualt magyarul persze.
Előre is köszönöm!
Letöltöttem a pdf et amit linkeltél jól használható nagy segítség köszi! most már csak szárazabb útra várok... nem volt egy nagy élmény "vizi-biciklizni"
Annyi haszna van, hogy a hátsó teló nem kapja telibe a dzsuvát.