Nagyon sokan csinálják, hogy vegyesbe, más keverékűt akár típust raknak előre és hátra a kopás miatt is meg ugye ha hátul csúszik véletlenül meg az nem olyan baj mint ha az eleje csúszna.
Bt45 szett volt nekem, csak jó tapasztalatom van vele ;)
Ha találkozok vele megkérdem. Nekem a drz-n nem ugyanaz van elöl hátul ,eddig nemvolt vele gondom. Most pilot powert vettem előre-hátra.
De mondjuk mivel én a hondát igazából túrázásra használnám így ha kicsit különbözik a gumik tapadási tényezője az se zavar.
A drz-vel meg állatkódok meg pályázok,azon sport gumi van.
üdv
gondolom errol van szo : 120/80 -16 60V TL BT45F
ehhez milyen hatsot ajanl? bt45-bol nincs megfelelo hatso, vagy bridgestone-nal maskepp van a szamozas? Mennyiert adja elsot ill hatsot vagy egyutt a kettot? Ha beszelsz vele valamikor (nem surgos nem most lesz a gumi csere) meg kerdezned nekem? Ha lesz talalkozo valamikor, jovok neked egy kolaval/sutivel/sorrel:) Koszi!
Szia
Van egy gumis haverom felhívtam még múltkor mikor ezt írtad,és mondta hogy akármikor hoz. 3 haverjának is 2000 előtti van. A hátsó gumi gyári mérete mi? 180-as van fent és 1 hangyányit beleér a kipufogóba 2 személlyel.(sportdob)
üdv
udv a karb szerkezetet nem tudom milyen, azt tudom hogy igy indul nekem, de mondom csak nagyon pici gazzal kb 1mm huzas, a nelkul is beindul de akkor elofordul hogy leall egyszer-ketszer.
Izé,csak megnéztem a motort nem hoztam el,ezt nem tudom.Csak azért tettem fel a kérdést mert ilyet még nem hallotam, illetve furának tűnt ha egyszer beköpi akkor kuka.
irtam szamtalanszor de lehet nem olvastad, 2000 elottinel 16-os az elso kerek ami igen nagy szivas ha gumit kell venni, nincs valasztek, tura gumibol meg egyaltalan nincs ami egyforma lenne a hatsoval. Kerek cserehez kell tarcsat is cserelni kb 60-70e ft bontva. En megszivtam, ha ram hallgatsz 2000 vagy kesobbit veszel. Ngk-bol CR9EH-9 kell bele.
CR9EH9 kell bele, legdrágább helyen is max 3500 ft/db. Ha én mindig cseréltem volna, amikor beköpte az enyémet, akkor már a 3. garnitúrám fogyasztanám Annyi a titka, hogy ha van szivató, akkor ne húzd a gázt. Vagy vagy. Tudom a GS500 is simán megy feles állásban. Ezek kicsit érzékenyebbek. Én úgy szoktam, hogy csap kicsit, addig tárcsazár meg egyebek leszed, hogy lefollyon. Majd szívató ráhúz. Szintén várok egy kicsit és utána indítok. Ha nagyon nem kapja el, akkor szívató visszatol és helyette indítózás közben egy kis gáz húzás. Aztán vagy tartom kézzel, amíg megjön az alapjárat, vagy felesre (max) húzom a szívatót. A pár első alkalomtól eltekintve 3 éve nem köpte be a gyertyákat és mindig beindult. Egyszer volt csak para, amikor valaki viccből félig ráhúzta a szívatót én meg nem néztem és utána nyitottam a csapot meg indítóztam. Akkor kicsit GS500 hanggal és nagyon nehezen indult. Kicsit megszívta magát. De pár km után kitisztult a fölös anyag és minden jó lett. Amúgy olyan 15 perctől pár óráig terjedően párolog ki a benya, attól függ mennyire teltek meg a karbik. Ha nincs türelmed kivárni, egy csavarhúzó és engedd le a fölösleget.
ja ez bullshit, ugyanolyan gyertya benne szerintem 2006-ig mindben, mindig full szivatoval inditom hidegen, nincs gond, amugy meg ~3e ft egy ngk gyertya bele.
udv, nekem is 99-es akarmennyit all, szivatot rahuzom 2mm gazt huzok es indul azonnal. Nyaron is jobban indul szivatoval, nalam nem volt olyan hogy tulszivta magat, szerintem az akkor lehet ha valami nem megfelelo, keverek, gyujtas stb es nem indul be idoben.
Értem, most végig néztem a hirdetéseket, napról napra változnak az árak lehet tényleg meg kéne hirdessem az enyémet, elég jó árak vannak most ( eladás szempontjából ) :D
Bt45 szett volt nekem, csak jó tapasztalatom van vele ;)