Üdv mindenkinek. A közelmúltban én is büszke tulajdonosa lettem egy 2004es Hornetnek. Nagy a boldogság csak ne lenne ilyen hideg , de ezt a pár hónapot már csak ki kibírom valahogyan. Javítási kézikönyvet sikerült letöltenem, de kezelésit sehol nem találtam. Esetleg nincsen valakinek? Vagy az is nagy segítség lenne ha valaki leírná hogy a műszerfal gombja mire, és hogyan használhatóak (óra, napi számláló beállítása, HISS ki/be kapcsolása, kulcstanítás hogyan müködik). Előre is köszi.
Nagyon vacilálok, hogy ezt a szezont nálam töltse a motor vagy eladjam, nagyon sokáig kerestem sv-t de nem találtam jó állapotút ez viszont nagyon jó állapotú de amikor kimegyek a garázyba olyan közömbös motor nekem :( Képet teszek del, de nem biztos hogy tényleg eladó lesz :)
Sziasztok nem tudtok mondani nekem egy szzimering méretet az első teleszkóphoz? vagy neten hol tudnék rendelni? milyet érdemes megvenni? Várok mindenféle hasznos választ :)
Ma en is mentem egy rovidke tavot. Nagyon jol esett. Azert meg szoknom kell. A 900rr utan szokatlan a fordulatszamehsege, de majd megszokom :) . Egy ket aprosagot meg fell kellene tennem ra ha lesz ra keret (parom meg fog nyuzni :D ).
ma végre kihasználtam a jó időt, és másfél hónap után tudtam motorozni egy jót! Hiányzott már! Pöccre indult a moci, húztam is neki egy kicsit, nem ellenkezett!
Ami (ismét) feltűnt: az autósok kb figyelembe sem vesznek. Olyan szépen kanyarodnak ki a másodrendű útról az ember elé, hogy csak na, nem nagyon érdekli őket, hogy jön ott valaki!
nem ismerem, de szép, jó állapotú az a vas és az ára is elég low...a fotóból a környék is látszik ami nem elhanyagolható szempont ....fogadd meg exel tanácsát és kérdezz rá, de én tuti megnézném/próbálnám...vigyél vmi szakit aki tudja mit nézzen vagy vigyétek be egy Honda szervízbe és nézzék meg ők...pár ezert megér egy komplett szakszervízes átvizsgálás sztem...
egyébként nem kizárt hogy már cserélték a kereket, a féknyergek, féktárcsák, hátsó lábtartó is cserélve volt, a képről nem tudom hogy árnyék miatt vagy tényleg sötétebb e a blokk, mert akkor az is cserélve volt, 2000-től grafit szürke (mint a hátsó lábtartó), előtte alu szürke a blokk. Nem azért írtam mert ez most feltétlen probléma, csak nem árt képben lenni, ha perec miatt lettek cserélve a cuccok akkor érdemes ellenőrizni a vázat, villákat, hűtőt motor/váz számokat stb.
Szia
Ezt jó tudni,erről még nem is hallottam! Csak azért néztem mert itt van tőlem 7 km-re. Valamiért áron alul is van....azért megnézem hogy is fest.
Köszi
Üdv
ha még eredeti az első kerék akkor az 16-os ami nagy szívás, túra gumit nem kapsz rá egyformát hátsóval, sport gumibol is van kb 3 féle amiből egyféle van normális áron. keress 2000 vagy utánit már csak e miatt is, egy kerék+ tárcsa csere min. 60e bontottan.
Milyen márkájú a gyári olaj?
A téli állástól tönkre mentek a szimeringek,milyen gyártmányú bírná a legtovább?
Ha már úgy is szét kell szedni az elejét, hogy lehetne kicsit keményíteni rajta,mindenféle sufni tuning nélkül,esetleg sűrűbb olaj számít valamit?
Ha van róla képed azt megnézném,illetve hol van a gép?
üdv
ma végre kihasználtam a jó időt, és másfél hónap után tudtam motorozni egy jót! Hiányzott már! Pöccre indult a moci, húztam is neki egy kicsit, nem ellenkezett!
Ami (ismét) feltűnt: az autósok kb figyelembe sem vesznek. Olyan szépen kanyarodnak ki a másodrendű útról az ember elé, hogy csak na, nem nagyon érdekli őket, hogy jön ott valaki!
Mondjuk szerelővel mennék megnézni,drz-t is vele vettem azóta se volt vele semmi gondom.
Köszi a tanácsokat
üdv
Ezek mind nagy segítségek!
Ezt jó tudni,erről még nem is hallottam! Csak azért néztem mert itt van tőlem 7 km-re. Valamiért áron alul is van....azért megnézem hogy is fest.
Köszi
Üdv