Sziasztok Hornetesek egy hozzáértő segítségét szeretném kérni 2006-os 600 Hornet fojtásának eltávolításával kapcsolatban. Lenne ugyanis egy gyárilag 25 KW-os modell és érdekelne, hogy milyen formában van megoldva a motor fojtása és, hogy ezt mennyire bonyolult megszüntetni/eltávolítani és mekkora összegből lehetne megoldani vagy milyen + kiadással jár? A segítséget előre is köszönöm.
Ha végig mész párszor rajta oda és vissza, nyugi, olyan helyeken is előzni fogsz, ahol most még csak nem is sejted. Igaz, ekkor már nem a tájban fogsz gyönyörködni, hanem húzod neki.
A forgalomra meg "figyelni" kell. Ha látom, hogy egymás után aránylag sűrűn sokan mennek abba az irányba, amerre én mennék, akkor várok egy picit, amíg elindulok.
A hétvégén csináltunk egy három napos gurulást, cca 680 km-t. A fogyasztásom 4,5 liter lett. Igaz, hogy kb 90-100-zal mentünk, egy MZ ment legelől. Nem pörgettem agyon a gépet, tök nyugis tempó volt, így simán ki lehet hozni ezt a fogyit. Bár tény, hogy a tempós haladás érzése nem volt meg. :)
Nagyon szépen köszönöm! Szép a te géped is. Én nekem ha minden jól megy pénteken meglesz a rendszám, már nagyon várom, Ha érdekel valakit, dobok majd fel képeket róla.
Esetleg egy hétvégi napot leegyztetve , és az időjárást figyelembe véve, nincs ingerencia egy kis gurulgatáshoz?
Már megőrülök, hogy csak polírozgatom a gépet, mint egy hülyegyerek, de km nem pörög a számlálóba.
nem vagyok telhetetlen,szép vidék meg minden.De az autósok miatt nem lehet haladni,mert vkit mindig beértem,és rohadtul nem tudtam előzni,mert egymást érik a kanyarok.
Nem nagyon tudok a közelbe szerpentinesebb vidéket.
hát... akkor telhetetlen vagy Azért ez nem Ausztria, nem az Alpok.
Egyszer lefigyeltem a távot és, ha jól rémlik akkor 8km az alsó visszafordítótól az Abaliget-Orfű elágazóig és persze onnan ugyanennyi vissza Ebből összességében talán 800-1000m lehet egyenes. (Mi általában 2 kört minimum megyünk.) Orfű ill. Tekeres után Magyarhertelendig, onnan Magyarszék, Mánfa (Mecsek pihenő), Pécs még mindig jó pár tempós kanyar van. Az egyenes itt is ritka.
A környéken merre tudsz esetleg vmi ilyesmit? mert akkor szívesen kipróbálnám.
ha az ütéselnyelő rész fémből van akár több kárt is tehet mint hasznot. Szerintem ha házilag gyártottat akarsz mindenképpen ertalonból készült legyen a vége.
Én tervezném és esztergályossal legyártatnám terv alapján, de ehhez méretek kellenének, remélem is találok segítőkész embert, de persze máshol is próbálkozom.
Mert mikor jöttem visszafelé sokkal gyorsabb voltam....
A forgalomra meg "figyelni" kell. Ha látom, hogy egymás után aránylag sűrűn sokan mennek abba az irányba, amerre én mennék, akkor várok egy picit, amíg elindulok.
A hétvégén csináltunk egy három napos gurulást, cca 680 km-t. A fogyasztásom 4,5 liter lett. Igaz, hogy kb 90-100-zal mentünk, egy MZ ment legelől. Nem pörgettem agyon a gépet, tök nyugis tempó volt, így simán ki lehet hozni ezt a fogyit. Bár tény, hogy a tempós haladás érzése nem volt meg. :)
7
Esetleg egy hétvégi napot leegyztetve , és az időjárást figyelembe véve, nincs ingerencia egy kis gurulgatáshoz?
Már megőrülök, hogy csak polírozgatom a gépet, mint egy hülyegyerek, de km nem pörög a számlálóba.
Nem nagyon tudok a közelbe szerpentinesebb vidéket.
Egyszer lefigyeltem a távot és, ha jól rémlik akkor 8km az alsó visszafordítótól az Abaliget-Orfű elágazóig és persze onnan ugyanennyi vissza Ebből összességében talán 800-1000m lehet egyenes. (Mi általában 2 kört minimum megyünk.) Orfű ill. Tekeres után Magyarhertelendig, onnan Magyarszék, Mánfa (Mecsek pihenő), Pécs még mindig jó pár tempós kanyar van. Az egyenes itt is ritka.
A környéken merre tudsz esetleg vmi ilyesmit? mert akkor szívesen kipróbálnám.