Ma leruccantunk langallóért Kapolcsra. 300 km-es kis karika lett. 5 db hornetet biztosan láttam, egy kolbászzsírt valahol, egy ezüstöt itt Piliscsabán, egy aranyat a nyolcaso (utassal volt és baszott viszonozni a köszönésünk) és egy kék, kék plexist fehérváron Sunny, tessék felöltözni, nem sort pólóba nyomni
Szevasztok!
Most vagyok itt először, remélem tud valaki segíteni. Egy 98as hornet gazdája vagyok, és tönkrement a feszültségszabályozóm, még az akksim is megfőzte... Tudnátok valami tanácsot adni, hogy honnan tudok szerezni egy fesszabályozót, lehetőleg minél olcsóbbat, és minél hamarabb?
Köszi! :)
El hiheted,hogy az elől 2.5 és hátul 2.9 -es érték a gyári adatokat tünteti fel és nem kell más értékre fújni se +1 fő se csomagok esetén,kizárólag a telót kell át állítani!
Nekem még fent van az eredeti matrica! Este megnézem de azt tudom, hogy más más értéket ír előre-hátra is, illetve más más érték van 1 főre vagy kettőre illetve csomagokkal!
Az azért eléggé fontos,hogy milyen messze van az a kút ahol mérni szoktad.
De szerintem mindenképpen mérvadó,mert az értékek indulás előtt hideg gumikra értendőek.
Amúgy szerintem ha csak nem napi használatban van a motorod,akkor minden indulás előtt ellenőrizd le az értékeket.
Nem tart sokáig és nem fog meglepetés érni,amikor elkezdődik az igénybevétele.(kanyar,fék stb.)
A gumi nyomáshoz lenne 1-2 észrevételem ha nem probléma.
Szerintem utcai használatra a gyári értékek a megfelelőek (2.5-2.9) és azt gondolom ettől eltérni csak pálya motorozásnál érdemes,mert ott tuti jobban igénybe van véve a gumi és jobban föl is melegszik,ezáltal a nyomás is nagyobb lesz benne.
Sajnos ezek a magyar utak valóban nem kátyú mentesek és nem arról híresek,hogy minőségi kanyarokkal vannak tele rakva.
Ha ezt nézzük,akkor a rázkódás tekintetében a puhább lehetne a jobb,de én tuti megmaradok a gyári értékeknél.
Nekem az az érzésem ha nem megfelelő a gumikban a nyomás,akkor a kanyarokban kissé elnyúlik-elnyaklik a döntés kezdeténél.Valamint fékezéskor sem ideális a puha gumi,mert veszít a stabilitásából.
De ezt mindenki saját maga fogja eldönteni,hogy neki melyik beállítás a használhatóbb.(Michelin Pilot Power / 2CT)
Az értéket a láncvédőről néztem. AZ enyém 2000-es.
Talán egy picit pattogósnak érződik, ha egyedül megyek. Tapadással nem volt gondom, normál aszfalton telesen jó volt (hozzáteszem, nem gyilkolom agyon a gépet, és a gumi tapadás határait sem feszegetem).
Mostanában nem mértem a nyomást, viszont ezzel kaposclstban lenne kérdésem: mire kiérek a kútra valamennyire bemelegszik a gumi. Így amikor mérem, a mért érték mennyire mérvadó?
Értem!
Igen, egy kicsit magasnak tűnik a 2.9 bar, de ha egyszer ez a gyári érték akkor nincs mese.
És antal így, ezzel a nyomással úgy érzed, hogy pöpecül tapad meg teszi a dolgát a gumi minden körülményben?
vagy őt 06-70-631-3914 itt a fórumon Pedro2009, bont egy zsír hornetet
Most vagyok itt először, remélem tud valaki segíteni. Egy 98as hornet gazdája vagyok, és tönkrement a feszültségszabályozóm, még az akksim is megfőzte... Tudnátok valami tanácsot adni, hogy honnan tudok szerezni egy fesszabályozót, lehetőleg minél olcsóbbat, és minél hamarabb?
Köszi! :)
Ha esetleg olajcseréhez közeledik vagy alkatrész kell neki akkor. Tudok neki segíteni.
Adatlapomon van elérhetősék.
Üdv
Bury
De szerintem mindenképpen mérvadó,mert az értékek indulás előtt hideg gumikra értendőek.
Amúgy szerintem ha csak nem napi használatban van a motorod,akkor minden indulás előtt ellenőrizd le az értékeket.
Nem tart sokáig és nem fog meglepetés érni,amikor elkezdődik az igénybevétele.(kanyar,fék stb.)
Szerintem utcai használatra a gyári értékek a megfelelőek (2.5-2.9) és azt gondolom ettől eltérni csak pálya motorozásnál érdemes,mert ott tuti jobban igénybe van véve a gumi és jobban föl is melegszik,ezáltal a nyomás is nagyobb lesz benne.
Sajnos ezek a magyar utak valóban nem kátyú mentesek és nem arról híresek,hogy minőségi kanyarokkal vannak tele rakva.
Ha ezt nézzük,akkor a rázkódás tekintetében a puhább lehetne a jobb,de én tuti megmaradok a gyári értékeknél.
Nekem az az érzésem ha nem megfelelő a gumikban a nyomás,akkor a kanyarokban kissé elnyúlik-elnyaklik a döntés kezdeténél.Valamint fékezéskor sem ideális a puha gumi,mert veszít a stabilitásából.
De ezt mindenki saját maga fogja eldönteni,hogy neki melyik beállítás a használhatóbb.(Michelin Pilot Power / 2CT)
stivitamas@gmail.com
Köszi
Talán egy picit pattogósnak érződik, ha egyedül megyek. Tapadással nem volt gondom, normál aszfalton telesen jó volt (hozzáteszem, nem gyilkolom agyon a gépet, és a gumi tapadás határait sem feszegetem).
Mostanában nem mértem a nyomást, viszont ezzel kaposclstban lenne kérdésem: mire kiérek a kútra valamennyire bemelegszik a gumi. Így amikor mérem, a mért érték mennyire mérvadó?
Igen, egy kicsit magasnak tűnik a 2.9 bar, de ha egyszer ez a gyári érték akkor nincs mese.
És antal így, ezzel a nyomással úgy érzed, hogy pöpecül tapad meg teszi a dolgát a gumi minden körülményben?
Első.: 2,3 2,5
Hátsó.: 2,5 2,7
1 személyes használat
Nem sok az egy picit? ... plane ilyen melegben.
Ti hány bár nyomást használtok a gumikban elől és hátul? Csak egy személy, csomag nélkül motorozgatok vele!
Köszi
Sziasztok
Van tárcsám ha érdekel.
Már hivom is...
Olyankor óvatosan megyek?