Ezek a változások voltak:
1998: Az eredeti Honda CB600F Hornet megjelenik.
2000: 17” első kerekek, néhány apró dizájn-beli változtatás.
2003: Kis változtatás a motoron és vázon, nagyobb ülés alatti tároló kialakítása.
2005: Nagy revízió: többek között USD (fordított) villák, áramvonalas első lámpák.
2006: Ez a model megszűnik és jön az új Hornet 600, 2007-től.
1. Nem a tiedről volt szó hanem államadósságról. Sógorom a Vámügynél dolgozik így sok mindent tudok....
2. Te is tudod ugyan úgy ha nem központilag adták ki fojtva a gyárból akkor akkor cumi van és nem csak hogy azok akik ilyen motort adnak el kiszúrnak az új vevővel ha elkapják de az eladót is keményen megbüntetik. Okirathamisítás stb....
És köszi a támadást de a motorom 1 évből származik
Nekem valahogy nem tűnik fel semmi különbség: rornet 2001
Szerintem,az a hivatalos ha alváz,motorszám alapján gyárilag 25KW-os típus bizonyítvánnyal lett az első forgalombahelyezése.Suzuki GSX-F eket Németországban helyeztek forgalomba 25KW-os papírokkal,ezeket a kinti forgalmi alapján forgalomba lehet helyezni,600-as Hornetet nem tudom,hogy adtak e ki hivatalosan így.Elméletben egy okmányirodai˝véletlen elírás˝megoldás lehet,de a kpm-es vizsgán a programjuk is kilövi,ha nem helyezhették volna így forgalomba,és kérik az adat módosítást.
És nem egy ember ellen indult eljárás ez miatt!
Tudod, csak egyszer kell, hogy elkapjanak! Aztán fizethetsz mint a gazdag embőr
És van, bíz van olyan hely ahol megnézik neked!
Azt hiszem a teló nem egyezik meg, legalábbis a 600-as progresszív rugószettje totál más méret mint a 250-esé. Azért köszi. jAh és a plexit is valszeg megveszem, ha lesz zsé.
Nem tudom a 250-be mi való, de nekem 20W (Motul) került bele és tökéletes. Márkaszervizes dolgozóval beszéltem és ő tanácsolta, tudva, hogy papíron 10w való bele. Olaj cserekor teflon perselyek szimeringek porvédők is lettek cserélve. Ha a cserélt alkatrészekről méret, vagy gyári cikkszám kell tudok segíteni!
A japó jelessel amúgy sem mennék sokra, legalább egy angol kéne vagy ilyesmi. E-bayen horror árakért veesztegetnek pár olyannak látszót, de annyira nem fontos.
keresgéltem.. én sem találtam.. csak cb 250 csopper vagy cbr 250... a guglit kéne beállítani, hogy csak japó oldalakon keresgéljen.. de nem tudom, hogy kell
Nem felejtettem ám el, hogy bejelentkeztem a Motulért, csak közbe nem lett miből megvenni, mert sajna a javításra ment el a zsé
Service manual? Évek óta keresek hozzá, de eddig csak oem számos parts listet találtam. Van manualom CBR250-hez és 600-as hornethez. Mást még nem sikerült lőni Így legtöbbször mikrofilmen nézetem meg, ha kéne valami hogy mennyibe lenne. Legtöbbször baszott sokba
A jövő héten találkozhatnánk.
Ezek a változások voltak:
1998: Az eredeti Honda CB600F Hornet megjelenik.
2000: 17” első kerekek, néhány apró dizájn-beli változtatás.
2003: Kis változtatás a motoron és vázon, nagyobb ülés alatti tároló kialakítása.
2005: Nagy revízió: többek között USD (fordított) villák, áramvonalas első lámpák.
2006: Ez a model megszűnik és jön az új Hornet 600, 2007-től.
2. Te is tudod ugyan úgy ha nem központilag adták ki fojtva a gyárból akkor akkor cumi van és nem csak hogy azok akik ilyen motort adnak el kiszúrnak az új vevővel ha elkapják de az eladót is keményen megbüntetik. Okirathamisítás stb....
És köszi a támadást de a motorom 1 évből származik
Nekem valahogy nem tűnik fel semmi különbség: rornet 2001
Üdv!
ennyi erővel a sportdob, chiptuning, power c., stb használói ellen is eljárást indítanak?
Tudod, csak egyszer kell, hogy elkapjanak! Aztán fizethetsz mint a gazdag embőr
És van, bíz van olyan hely ahol megnézik neked!
Mert fékpad nincs ott amivel lemérnék a teljesítményt... na ez a cumi okoskodni
nem egy motor van ami fojtottan jön ki a gyárból és eladásnál a szalonban már vágják is el a vezetéket!
Service manual? Évek óta keresek hozzá, de eddig csak oem számos parts listet találtam. Van manualom CBR250-hez és 600-as hornethez. Mást még nem sikerült lőni Így legtöbbször mikrofilmen nézetem meg, ha kéne valami hogy mennyibe lenne. Legtöbbször baszott sokba
service manualban am. benne van a gyári érték.. ha van