Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csináltam asszonynak én is darazsas hornetes french budzsit! király az oldal.
tangát?!
Nekem is kell..
Ha nincs még meg, hogy mit ajándékoznál karácsonyra:
www.motoros-polo.hu

Asszonynak szerkesztettem egy tangát, az legalább nekem is tetszeni fog
köszike.
Basitól rendeltem most én is cuccost.
Várom, hogy hozza, mer há nem lakom messze tőle.
Xenonlámpát 15 perc berakni, ledesítés se nehéz.
+ van még pótféklámpám a hátsó lábtartóba, teljesen praktikus. (Képeknél láthatod)
Akkor határoztam úgy hogy teszek pótféklámpát, amikor 2 éve egy suzukis picsa majdnem belémjött. Kb. 20 cm maradt a lökhárító és a hátsó kerekem közt. Kicsit durva mikor a buko alatt azt hallod, hogy csikorog vmi, mire hátranézel már csak füst van és a kocsi ott áll nem messze tőled.
Na d megúsztam. Most a Szegedi Hornetos haverom is szereli be a pótféklámpaledeket. :)
Ha kész lesz a gép tolok majd fel róla képeket. (tavasz)
szép lesz az tuti

sárvédöm nekem is lesz itt csinálta basi2 majd most irtam neki hogy esetleg fényezve e lehetne kérni.
üléstakarom megvan a gyári arany szinben.
fekete plexi és kész

ledesitést van egy jo emberem aki ért hozzá nagyon azt majd talán akkor mikor már megy a motorozás tényleg,mert én még tényleg kezdő vagyok de hát ez van.

szép lesz az tuti,xenon is tuti jo lehet.ügyes vagy csak igy tovább
hááááááááááát
Na akkor mesélek...
...kezdve a dobbal, ami nem gyári, aztán ledes index, xenon lámpa, parkolófények, színre fújt farok idom, és a refibe beépített helyzetjelző, aranykormány, ami szélesebb 1,5-1,5cm-el, és most pedig következik....
a műszerfal megvilágítás jégkék lesz, lesz hozzá üléstakaró, és sárvédő. Szal ezért van darabokba most a műszerfal. Vagyis nincs otthon

és majd 2012-be pedig hasidom és új tükör.
én se szoktam beteg lenni de már 2 hete hogy szarul vagyok gyengeség láz torok fájás meg most köhögös,

nem birom már én sem.


miért van szétszedve a motorod?
milyen optikai tuning lesz rajta?

szeretek tuningolni én is mint ahogy a kis opel corsámon is látszik fel sem ismerni már de imádom azt is.
De bazzeg. Már másodszor szedem össze ezt a hányás fosos lázas betegséget. Az a dúrva, hogy nem vagyok egy beteges típus, most meg 2 hónapon belül másodszor is.
Szívesen!
Ja-ja ezt láttam a profilodban is aszem.
Akko majd tavasszal..., azért köszi.

Egyébként meg jobbulást! Remélem nem vmi hányós f.sós vírus, me azt nem szeretném beszerezni!
Na talán ezt fel tudom rakni....
De most nehéz is lenne képet csinálni, mert darabokban van a moci a garázsban...
Egy csomó upgrade lesz végrehajtva tavaszig...
Nekem is életem első nagymotorja... Bele is bas**tam 55ezer km-et.
Rendben, majd jössz szólsz. :)
Egyenlőre sajna nem rakok fel képeket, mert megint hányok és lázam van.....
Az összhatás amúgy fasza
szép napot, megyek megint okádni......
Köszönöm szépen az infót!
szioka
hát majd nyáron tuti megyek arra meg jo lenne meajd találkozni is jokat motorozni mondjuk még nekem van mit szokni a kis robogo után de hát ez van.
életem első nagy motorja.

németjuhászom a kis sumák ugy hivják imádja az egész család de én vagyok a gazdi és imádom.
Szia Gery0023!

Néztem a raptoros oldalt.
A trioválban két méret van: 120*100 ill. 130*105.
Neked melyik van fent?

Lehetne egy olyan kérésem, hogy teszel fel egy "egész alakos" képet a mociról, ami teljesen oldalról van? (Szeretném megnézni az összhatást.)

Köszi előre is a választ, a képet meg pláne, ha megoldható!
akkor ahoz hogy tudjak önteni hozzá lekell szedni a tankot?

az én téliesitésem,2-3 hetente beinditom és hagyom egy fél orát ott az emelön hadd menjen,addig eléri simán a höfokot is ugy hogy lazán átmelegszik benne minden.
Szia!

Én annak a híve vagyok, hogy tavasszal, szezon előtt cserélek olajat, szűrőt, ezért télre marad a régi. A szervizintervallum szerint 12e km-ként kéne cserélni, de én inkább 6e-7e km-ként cserélek, így azért télen se annyira gáz, hogy benne marad.

Jól leszigetelt, de nem fűtött tégla garázsban tartom télen is, ahol még kinti -10,-15 stb esetén sem volt 0 Celsiusnál hidegebb. Azért a kipufogó, légszűrő "bejárat" már WD40-nel átitatott ronggyal betömve, hátsó kerék emelőn, fém részek WD40-nel áttörölve.

DE! Ahogy az idő engedi, kéthetente, de legalább havonta egyszer nemhogy beindítom, hanem el is viszem 1-2 körre, kb. 5-10km. (Csak az utcában, ami szerencsére jó hosszú, mert ugye spór van és kivonatás, biztosítás szüneteltetése elengedhetetlen. . Most is 3 tank benzint spórolok, 16-17eFt.)
Mindegy, hogy mennyire van hideg, csak száraz legyen az út. Előbb megvárom míg 60C-ig melegszik, majd indulás és haladás is finoman. Nem a pörgetés a lényeg, hanem hogy minden meg legyen mozgatva és a használt olaj sem tud leüllepedni tavaszig. Aztán visszaérve megvárom míg a ventilátor is beindul, megáll és megy a helyére, miután lehült.

Hát én így csinálom, sztem nem rossz megoldás.

De kinek a pap kinek a papné...
motul 5100 10w40

nekem van is literje 2400 ft ha érdekel
a tank alatt betölteni tudod

bal oldalt a blokk aljánál van a leeresztő csavar
Sziasztok! Ez az első telem a motorral. olvasgattam a fórumon dolgokat a motor télieseítése kapcsán,de igazából meg oszlanak a vélemények ez ügyben.A kérdésem az volna.Be kell-e indítani a motort ill. üzem melegre járatni,milyen időközökben?Milyen tennivaló van még a géppel ez alatt a pár hónap alatt? Előre is köszönöm.
Milyen olajat ajánlanátok az olajcseréhez?
Hy most látom!
Aranyszínű, meg német juhász, meg kismoci...
Mintha magamat látnám....
Mikor jársz Győr fele, gyűjtjük az aranyakat? ehhe
hát sajna.......
De basszus, most lesz áprilisba 3 éves, csak le kéne cserélnem.
Ilyenkor télen ráérek és szerelgetem a fűtött garázsban.
Tavaszra megint lesz rajta egy kis optikai tuning, csak ezt a rohadt leeresztőt nem találtam.
És mennyi litér wasser megy bele? (Szerviz könyvet elkevertem)