Köszi a részletes leírást szerintem menni fog.
Ha nem akkor lehet igénybe venném majd a segítséged :) Győr nincs túl messze tőlünk és amúgy is szoktam arra járni. Jövőre meg még többet mivel egyik cimborám is ott lakik és több közös gurulást is tervezünk.
Hehe!
Az üléstakarót most nem tom feltenni, vagyis az ülést mert darabokban a gép, készül a köv szezonra... Az ülést úgy kell feltenni, hogy ráhelyezed a gépre és lefelé ill. előre nyomod.
A sárvédőt, ha basitól kérted nem bizti, hogy színezett lesz.
ARANY A MENŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ szerintem is.
Arra készülj fel, hogy a szín minimális árnyalatban el fog térni, amit cask te fogsz észrevenni a laikus nem. Mivel az aranyszín a gyári egy fos olasz "puha" festék, itthon nem tonnak olyat keverni, itthon fasza "kemény" festék van. De nyugi egy nyarat kinn áll a napon és érni fog. Enyáémnél se mondja meg senki, hogy nem olyan az árnyalat a farokidomnál.
Amúgy tesó összetörte az ő darazsát. Gyári tank jött hozzá 2 kilóért, és baszki az se olyan mint a fejidom színe. A "3 amigó" a képek közt. A legelső az övé, ha jól nézed látszik, hogy mélyebb, sötltebb sárga. Akkor jársz a legjobban ha az egész gépet egyszerre fényezteted, majd összedobjuk az árát karácsonyra
hehe.
Szép estét!
üléstakarorol tegyen fel nekem valaki képet hogy a belseje hogyan is néz ki mert van nekem is csak ha rajta van akkor nem tudom normálisan visszatenni az ülést.
lehet hogy ez azért van mert nincs benne gyakorlatom vagy nem tudom.
gyárit kaptam rá is megy meg minden de akkor nem tudom visszatenni sajna.
milyen a sárvédőd?
én szinra fujva kértem remélem hasonlo lesz a szin,
arany a menőőőőőőőő
Köszi Basi az üléstakarót és a hátsó sárvédőt!
Állat lett, csak kár, hogy nem színre fújva küdted...
A barátodtól meg kérj elnézést a nevembe, akkora paraszt voltam, hogy be se hívtam egy kávéra olyan izgatott voltam...
Hasidomról ha van valami szóljá már. Köszi mégegyszer a cuccokat, ügyes vagy!
Pótféklámpa.... hmmm. Venni sehol, saját fejlesztés, de egyszerű.
Veszel autósboltba 2 db piros 24ledes ledsort. Darabja kb. 2000-3000ft körül. Sajna 2-t kell venned, mert egyből nem lehet kettőt csinálni, és a szereléskor vágni kell mind a kettőből.
Aztán lebontod a Hornet valagát. Nyugi nem nehéz csak imbusz csavarok és műanyag patentok tömkelege. Nekem már 6 perc a rekordom. hehe
Na! Aztán a hátsólámpából kivezeted a féklámpa fesz kábelt. Ha nem értesz a villanyos dolgokhoz, akkor autovillamosságis pikk-pakk kiméri. Amikor ez megvan egy darab kábelen előrehozod az aksiig, amjd összerakod a motor hátulját.
Ezután a hátsó lábtartóba beszorítód a méretre vágott ledsort.
Ott van 2db csavar ami fog egy lemezdarabot, na oda kell beszorítani.
A kábel elvezetést én úgy oldottam meg, hogy leszedtem a lábtartókat komplettan és a belsó oldalon az aluminium öntvényen a bordákat átfúrtam, és a fekete kábelt elrejtettem a moci többi kábeleinél.
Aztán már csak össze kell kötni + kábelt a féklámpakábellel, amit előre hoztál, a földelést meg egyzserűen rá az aksira.
Ennyi. Leírni szarabb volt. A teljes költségvetés, ha te csinálod, akkor megvan max 8000ft.- ból, de ebbe már benne van a szerelés közben elfogyasztott 2 sör és 1 doboz bagó.
Ha valami nem tiszta írj!
Sajna nincs! De minek az!?
Én mindig fejbe számolok, + ismerem annyira már a gépet, hogy fordulat+km/h és tudom hányasba vagyok...
Győrbe 3-an toljuk arannyal full gas-on. Eccermajdan csapassá felénk...
Köszi!
De az enyém még igen csak nyers a tiédhez képest,de igyekszem.
Nekem is az arany volt a vágyam!
Amúgy neked nincs ismerősöd aki használja a fokozatkijelzőt?
Üdv minden fórumozó darázskedvelőnek!
Ha nem probléma,akkor néha beszállnék 1-2 kérdéssel.
Használ valaki GIPRO fokozatkijelzőt?
Ha igen,akkor mik a vélemények:csatlakoztatás,-rögzítés(persze nem kétoldalassal)stb.Köszi
Majd szólj azt ha ráérek, akkor "átudrok" segíteni...