Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az xx 6 ban csutkán 313
vfr az egész jól ment.. emelgette az elejét néha... végre meg 250 körül mentem vele.. de hogy milyen fordulattól indult meg arra nem emlékszem

de amikor a V2 ezret feltettem 6 ba lenyeleztem az úgy ment 200-250ig hogy öröm volt nézni

egy jó SP1 esért fehér színben gondolkodás nékül adnám a Hornetet.. szal ha vkinek van és cserélni akar ne kíméljen
szar ügy én meg fociból
Szigyinek köszönhetöen megvana plexim

lesz majd üléstakarom elvileg az is meglesz már jövöhéten,


a sárvédőre meg én is kiváncsi leszek hogy milyen is lesz mert lehet hogy érdekel.
Mondjuk szoltam havernak ha tud szerezni szerezzen nekem egyet.
Még az aljára is lehet idomot kapni nem is tudtam,meg még a hátso gumi fölött részez is.
nem kevés pénz lenne ezt mind megrendelni a Honda szalonban
Hali! Természetesen lesz róla kép! SZIGYI most értem haza melóból!
és a vfr 6 ik ban és 6800 ford fölött mit tud? nálam az xx bejött
igen jól látod ez itten a baj hogy volt már nagyobb és erősebb..

ha első nagymotorom lenne biztos el lennék ájulva :) 1-2-3 ba am tényleg tud meglepit okozni.. de 6ba semmit
ha a vtr 1000 hez hasonlítjuk akkor igaz,de a kis darázs is tud meglepit okozni
Basi!

ha elkészült az első darab dobnál fel róla képet? addig remélhetőleg még csatlakozik más is a rendelők táborához
szevasztok
megérkezett a donor basihoz üléstakaró és a sárvédő
mármint az 1000res?

mert nekem a 600asomtól nem ugrik ki a szemem
Azért kellemesen csalódtam a sor4 karbisban..Olyat tol hatodikban,hogy a szemem kiugrik..
OK!
szevasz
holnap megyek feléd és víszem a cucokat kb 14.30 -15.30 közt.
majd
Ez mondjuk igaz 600-asnak van annyival több pacija meg nyomatéka, hogy 3-4000-el bőven elközlekedsz, akár még kevesebbel is! 250-el ezt nem játszod el! Az enyém már 4000 körül dadog, hogy éri az alacsonyabb fokozatot
kis köbcenti más kategória

mert ezek kis teljesítményük miatt csak küszködnek a saját meg a vezető tömegének cipelésével

nekem a 125ös CBR em volt hogy 4,4 et bekapott a Hornettel 140el utassal csomaggal elmentem 4,8 literből 100kmert (ami végig 7-8 ezres fordulatszám volt ami azért nem kevés)
nekem is volt pár V2 1000rem és ez a tapasztalatom

fogyasztás miatt nem vennék mégegyszer V2őt.. minden más miatt meg igen
Mellesleg én a 250-esre gondoltam és a 250-es Hornetre
Akkor akiknek biztosan kell hátsó sárvédő:
Doky,
Vap ('07-es darázsra)
Vajon lehet különbség a 2003 előtti és utáni ülés hátsórészében?

Ha valakinek van tapasztalata, súgjon!
Szevasztok!
Bocs,hogy belevaú.Nekem a v2-es injektoros sv és a tuono is kb.6-6,5 litert fogyasztott túratempóban.A sor4-es,karbis fazer túratempóban kb.5litert fogyasztott el..Általában a v2-es mociknak jobb az étvágyuk mint a sor4-es társaiknak.Legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
Kedves Kollégák!
El kellene, hogy szomorítsalak benneteket, de nem tenném, így leírom a tapasztalatom!
A karbis VTR1000 átlagban 5,5 és 11 liter között fogyaszt.
a VTR1000sp1 es (saját mérés) 4,2 nagyon hosszú autópálya
és versenypálya 17-18 liter (extrém fordulati tartománnyal spékelve)
Megállapíthatom biztosan csak a jobb csukló játszik 99% szerepet a fogyasztás kérdésében, azaz mennyire kened neki és mennyire "nyitott" a motorkerékpár, városi vagy autópálya esetleg versenypályán rovod a kilométereket.
Szép napsütéses enyhe telet mindannyitoknak!
A régi karbis vtr is kevesebbet eszik
nem csak az injektor ott a különbség..

jóval összetettebb ez.