lesz majd üléstakarom elvileg az is meglesz már jövöhéten,
a sárvédőre meg én is kiváncsi leszek hogy milyen is lesz mert lehet hogy érdekel.
Mondjuk szoltam havernak ha tud szerezni szerezzen nekem egyet.
Még az aljára is lehet idomot kapni nem is tudtam,meg még a hátso gumi fölött részez is.
nem kevés pénz lenne ezt mind megrendelni a Honda szalonban
Ez mondjuk igaz 600-asnak van annyival több pacija meg nyomatéka, hogy 3-4000-el bőven elközlekedsz, akár még kevesebbel is! 250-el ezt nem játszod el! Az enyém már 4000 körül dadog, hogy éri az alacsonyabb fokozatot
mert ezek kis teljesítményük miatt csak küszködnek a saját meg a vezető tömegének cipelésével
nekem a 125ös CBR em volt hogy 4,4 et bekapott a Hornettel 140el utassal csomaggal elmentem 4,8 literből 100kmert (ami végig 7-8 ezres fordulatszám volt ami azért nem kevés)
Szevasztok!
Bocs,hogy belevaú.Nekem a v2-es injektoros sv és a tuono is kb.6-6,5 litert fogyasztott túratempóban.A sor4-es,karbis fazer túratempóban kb.5litert fogyasztott el..Általában a v2-es mociknak jobb az étvágyuk mint a sor4-es társaiknak.Legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
Kedves Kollégák!
El kellene, hogy szomorítsalak benneteket, de nem tenném, így leírom a tapasztalatom!
A karbis VTR1000 átlagban 5,5 és 11 liter között fogyaszt.
a VTR1000sp1 es (saját mérés) 4,2 nagyon hosszú autópálya
és versenypálya 17-18 liter (extrém fordulati tartománnyal spékelve)
Megállapíthatom biztosan csak a jobb csukló játszik 99% szerepet a fogyasztás kérdésében, azaz mennyire kened neki és mennyire "nyitott" a motorkerékpár, városi vagy autópálya esetleg versenypályán rovod a kilométereket.
Szép napsütéses enyhe telet mindannyitoknak!
de amikor a V2 ezret feltettem 6 ba lenyeleztem az úgy ment 200-250ig hogy öröm volt nézni
egy jó SP1 esért fehér színben gondolkodás nékül adnám a Hornetet.. szal ha vkinek van és cserélni akar ne kíméljen
lesz majd üléstakarom elvileg az is meglesz már jövöhéten,
a sárvédőre meg én is kiváncsi leszek hogy milyen is lesz mert lehet hogy érdekel.
Mondjuk szoltam havernak ha tud szerezni szerezzen nekem egyet.
Még az aljára is lehet idomot kapni nem is tudtam,meg még a hátso gumi fölött részez is.
nem kevés pénz lenne ezt mind megrendelni a Honda szalonban
ha első nagymotorom lenne biztos el lennék ájulva :) 1-2-3 ba am tényleg tud meglepit okozni.. de 6ba semmit
ha elkészült az első darab dobnál fel róla képet? addig remélhetőleg még csatlakozik más is a rendelők táborához
megérkezett a donor basihoz üléstakaró és a sárvédő
mert nekem a 600asomtól nem ugrik ki a szemem
holnap megyek feléd és víszem a cucokat kb 14.30 -15.30 közt.
majd
mert ezek kis teljesítményük miatt csak küszködnek a saját meg a vezető tömegének cipelésével
nekem a 125ös CBR em volt hogy 4,4 et bekapott a Hornettel 140el utassal csomaggal elmentem 4,8 literből 100kmert (ami végig 7-8 ezres fordulatszám volt ami azért nem kevés)
fogyasztás miatt nem vennék mégegyszer V2őt.. minden más miatt meg igen
Doky,
Vap ('07-es darázsra)
Ha valakinek van tapasztalata, súgjon!
Bocs,hogy belevaú.Nekem a v2-es injektoros sv és a tuono is kb.6-6,5 litert fogyasztott túratempóban.A sor4-es,karbis fazer túratempóban kb.5litert fogyasztott el..Általában a v2-es mociknak jobb az étvágyuk mint a sor4-es társaiknak.Legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
El kellene, hogy szomorítsalak benneteket, de nem tenném, így leírom a tapasztalatom!
A karbis VTR1000 átlagban 5,5 és 11 liter között fogyaszt.
a VTR1000sp1 es (saját mérés) 4,2 nagyon hosszú autópálya
és versenypálya 17-18 liter (extrém fordulati tartománnyal spékelve)
Megállapíthatom biztosan csak a jobb csukló játszik 99% szerepet a fogyasztás kérdésében, azaz mennyire kened neki és mennyire "nyitott" a motorkerékpár, városi vagy autópálya esetleg versenypályán rovod a kilométereket.
Szép napsütéses enyhe telet mindannyitoknak!
jóval összetettebb ez.