Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit még Japánban szereltek össze annak igényesebb a kidolgozottsága. Az olasz szerelésnél a tank rozsdásodhat illetve a hűtő és a kipu leömlő festése kritikus. Nekem 99-es van, tehát digó, de eddig semmi problémám nem volt (lekopogom)

Üdv,
Zoli
Na nekem is pont ilyenem van egy évvel fiatalabb, de több km-mel. Amint látom a hátsó kapaszkodó színe és a matrica színe más, a belseje nem nagyon különbözhet. Teljesen meg vagyok elégedve vele. Nem tom hogy csinálják azt, hogy mindig ilyen szép állapotban vannak és kevés km-mel.
Van külömbség a Japán és az Olasz között?
Egyel alatta! 96-os 1550.eu
erről van szó?

Jól néz ki! És ezt még Japánban szerelték össze (a későbbieket Olaszországban). Perszes szemrevételezni kell (kipróbálni) a fotó nem minden...
Mobile.de, honda cb500, grün, és az 5. a sorban (Herbe)! Na ezt néztem ki!
Forintálisan rendben vagyok! A nejem is áldását adta rá!(PEDIG KÖZTUDOTT, HOGY A NŐK GÉNJEIBEN VAD GYŰLŐLET ÉL MINDEN MOTOR IRÁNT) ! Hogyan tovább?( oroszul beszélek)
Semmi gond! Ahogy elküldtem, már tudtam, hogy valaki leüti! Nem kellett sokat várni!
Szia Laci!

Nagyon csinos a CX5! :D Én azt hittem régebbi verzió. Örülök, hogy sikerült meghergelni! Vasárnap látni akarom!

Üdv,
Zoli
No elő is kerültem! Hosszú nap volt ez a mai...

Szóval az angol leírás:
"De-restrict my bike?
The CB makes a great learner bike and is often restricted to 33bhp. The Honda restriction kit consists of rubber baffles in between the carbs and the inlet manifold (easily removed, just lift the tank) and smaller main jets in the carbs. Replacing the jets is around a one-hour job for a decent spannerman."

Magyarul a karbi és a szívó torok között van egy szűkítő gyűrű. Ezt kell eltávolítani (másikra cserélni?) és át kell fúvókázni a karbit. Cirka egy órás meló (hozzáértőnek).

Szóval a különbség ennyiből áll. Főként tőlünk nyugatra dívik ez a lekorlátozás. Ugyanis vesznek az ifjak egy nagyvasat, és amíg nincs meg a korlátlan jogsi, addig korlátozott mocival járnak. Aztán ha eljön az idő, nem kell másik motort venni és rengeteg pénzt (időt) elfecsérelni, jöhetnek a lóerők!

Lefojtott CB500-at szeretnél venni Travett?

Üdv,
Zoli
Bocs, nem tudtam kihagyni a poént. Zoli fogja tudni ha előkerűl, ő otthon van a CB 500-al kapcsolatban és segítőkész is.
üdv
Tényleg, komoly,nem viccelsz?
12 le
Urak! Kérdeznék mint mindig! Mi a külömbség a 38 le és az 50 le-s között?
Szia Zoli!
Megoldódott a probléma, kész van a CX! Amit küldtél E-mail-ben az a régebbi CX hátsóféke, a haveré tárcsafékes. Ettől függetlenűl köszi a segítséget mert a kardán gumija is szakadt és azon az oldalon amit küldtél találtunk hozzávalót. Úgy néz ki hogy a két cimborám feleségestől jön, sajna az én asszonyom nem tart velem mert néhány hete egy komoly műtéten esett át és még lábadozik . Most hogy kész lett a haver motorja csináltam pár fotót, de remélem pár nap múlva élőben is láthatjátok. Üdv mindenkinek!
(az egyik képen látható a javított alkatrész)
OK! De lehet, hogy jobb lenne még is az Örs környéke, úgy is útba esik. Ahogy átmész az Örsnél a kereszteződésen, jobb kéz felől az Árkád után van egy benzinkút. Akkor majd ott fogunk várni ha megfelel! 7.30 kor ott?
Késővan már elnézést kérni a magyar törésért én lenni kicsit fáradt
Jó a 3-as út! simán!
hát igen a 7 órai indulás érdekes lesz .
Szerintem a motor kicsi rezgései fognak teljesen felébreszteni!
Talán jön az 1-ik haver CBF500-al de kicsi rá az esély.
De majd elválik.
Nektek hol lenne a legjobb a találkozási pont? mert én a 10-esen útba esik a meki és a Árpád híd elötti parkoló. Vagy akár lehetne a Volán végállomás is.

üdv: szobbal
Szia Laci!

emailben küldtem infót a CX500 fékkel kapcsolatban, remélem segít! Reméljük jó idő lesz vasárnap ahogy ígérték. Lehet, hogy még nekem is jön pár cimborám (sajnos egyik sem CB Hondás) de ugye ezt már túltárgyaltuk!

Kevesebb esőt a motorosoknak! ;)

Üdv,
Zoli
Szia Balázs!

Ránk számíthatsz (barátnőm és én)! ;) Utána merre lesz az arra?

Mondjuk erre?

Ha jól látom 7-kor indulni kell! Bár az autopálya gyorsabb, de én motorral szívből gyűlölöm... Nem tudom, hogy voltál-e már autópályán motorral, nem nagy élmény (atom oldalszél, atom szembeszél). Ha nincs plexid akkor nagyon sokkoló tud lenni... A szélső sávban kerülgetheted a kamionokat, (belül elvileg nem mehetnél 3 sávoson) de ha bemész akár még 180 nál is tolnak lefelé bömös, audi és társai (persze én még nem mentem annyival soha és belső sávban sem) Nem jó érzés na...
Sajnálom Balázs hogy nem sikerűlt összeszedni a csapatot, remélem rád azért lehet számítani. Zoli neked sikerűlt toborozni valakit? A mi csapatunkba is vannak problémák, a CX 500 hátsófék tartó konzolja elrepedt, rejtett hiba vásárlás után pár nappal derűlt ki. A nagyobb baj az hogy nem alu és nem is vas, hanem valami kemény öntvény, ahol repedt ott olyan kristályos felületű. Eddig két hegesztő mester adta vissza hogy nem válalja, most egy derecskei mesternél van, holnapra ígérte hogy megcsinálja. Persze ez áthidalható hiba nem azt jelenti hogy kevesebben leszünk, ha más nem lesz megcsináljuk vasból, csak a haver ragaszkodik hogy maradjon eredeti ami érthető egy olyan motornál.
Ma reggel néztem az m1-en az időjárás jelentést és ragyogó időt ígért vasárnapra, remélem most igazat mondott.
Üdv mindenkinek!
Úgy néz ki, hogy egyenlőre egyedül vágok neki a túrának egésszen az Árpádhídig!
én is láttam, hogy leült a fórum... Na majd a vasárnapi túra felfrissíti! :)

ui.: hamarosan kapok képet légpárnásról, CB500 motorral :PP Nyami!
Mi van veletek 500-as cimborák, annyira készűltök a túrára hogy nincs idő fórumozni?
A hétvégén motoros tali Komáromban!