Az enyémbe is lassan 40 ezer lesz, én mentem vele keréken nem keveset, de attól nincs semmi baja, ha az ember ésszel csinálja tavaly dobtam le a gyári! láncot 30ezer körül, ami még ment volna de inkább cseréltem. mindenből megadom neki a (szerintem) legjobbat, mert szeretem a gépem
Ha az ember leírja az igazat, akkor annyira nem vonzó, mintha hazudna . Pedig sosem egykerekeztem
Nekem annyira furcsa, hogy itthon (de nézve a mobile oldalon a CBket), senkinél sem számol tovább a km számláló 20-30ezernél tovább... Bármennyi idős (és bármilyen típus) is legyen egy motor.
Miközben a CBs barátaim mindegyike 30ezer felett jár(t), de a nálunk többet motorozó német oldalon is 300 eladó CBből 3db van 35ezer km felett... Szezononként 7-8ezret menni már lassan UFO kategória. De láttam én már eladó 12ezres GSRt amiben 70ezer felett volt valójában.
Köszi a tájékoztatást! ..közben én is hívtam az eladót és tényleg zakóztak vele. Vázcserés volt, amit a hondától rendeltek meg. Szerinte jó állapotban van és nem igen tudok belekötni. Ha mégis akkor minimálisan alkuképes.
Helló!
Útközben megnéztem a CB-t. Hát..., nem tudom, te milyen állapotú motort keresel, de ezzel sztem zakóztak egy jó nagyot. Újra van fényezve, a telo becsúszó szárán egy jókora beütődés, horpadas látható. Mondjuk ennyi pénzért, gondoltam, hogy ez lesz. Gondolkodtam, hogy lecserelem az enyémet, egy fiatalabb CB-re, de úgy látom még gyűjtenem kell egy keveset, hogy legalább olyan állapotút találjak, ami megfelelő.
Üdv.
Holnap lehet megnezem, elgurulok arra sztem, pusztán kíváncsiságból. De sok jóra én sem számítok. Van egy másik is ugyanott, jóval szebb állapotban. Azt tudom, hogy főleg robogókkal foglalkoznak inkább.
Én mindig fenntartással kezelem ezeket a kintről behozott motorokat. Nagyon nyomott ár (nézd meg a mobile-n mennyiért vannak, jellemzően 5,500eur-tól kezdődnek - az hazahozva min. 1,8-1,9M) amit belinkeltél, azon ráadásul valaki még keres is, nem magánszemély árulja... Úgy hogy kint megvette, hazahozta és itthon befizeti a plusz dolgokat és még nyeresége is van. Persze vannak csodák . Télire biztos lesz még nagyobb választék itthon is és az árak is lejjebb mennek majd valamennyire. Nálam minimális a mozgástér, tényleg nem mindenáron eladó, még kell gyűjtenem az újhoz. ha meg nem jön össze, akkor is boldog leszek a CBvel.
Jogos , annyit kiderítettem, hogy nem gyári a fényezés, de hibamentes. Csak tőlem olyan távol van, hogy egy kis kiruccanásnak nem esne túl jól. Ezért írtam ide, hogy hátha közületek már nézte valaki.
Sziasztok! Esetleg erről a motorról valaki nem tud infót? ...ha nem muszáj nem autóznék 400km-t csak oda.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_1000_r-9346057
Sziasztok. Furcsa helyzetből adódva eldőlt a mocim és letört a bal tükör tartó bilincs, vagyis s bilincsről a menet. Hól tudnék ilyet beszetezni. Aki tud segíteni kérem írjon. Előre is köszönöm.
Hát, ha nem tudná mindkét funkciót az elég gáz lenne, tekintve hogy nincs belőle másik. Szerencsére az enyém tudja A lapított cső stimmel, csak nem mindegy a méret, meg a hajlítás szöge.
Az a nagyon speciális nyél, egy darab cső, összelapítva. A láncfeszesség állító szerszám már bonyolultabb. Ha segít be tudom scannelni, aztán kivágatod valahol.
Ez a kulcs a teleszkópra nem fekszik fel. Tehát nem tudja mindkét funkciót.(vagy csak az enyém ilyen?)
és 11000km van benne
És ahogy te mész, abban már van egy kis UFOs tudás is.
Nekem annyira furcsa, hogy itthon (de nézve a mobile oldalon a CBket), senkinél sem számol tovább a km számláló 20-30ezernél tovább... Bármennyi idős (és bármilyen típus) is legyen egy motor.
Miközben a CBs barátaim mindegyike 30ezer felett jár(t), de a nálunk többet motorozó német oldalon is 300 eladó CBből 3db van 35ezer km felett... Szezononként 7-8ezret menni már lassan UFO kategória. De láttam én már eladó 12ezres GSRt amiben 70ezer felett volt valójában.
Útközben megnéztem a CB-t. Hát..., nem tudom, te milyen állapotú motort keresel, de ezzel sztem zakóztak egy jó nagyot. Újra van fényezve, a telo becsúszó szárán egy jókora beütődés, horpadas látható. Mondjuk ennyi pénzért, gondoltam, hogy ez lesz. Gondolkodtam, hogy lecserelem az enyémet, egy fiatalabb CB-re, de úgy látom még gyűjtenem kell egy keveset, hogy legalább olyan állapotút találjak, ami megfelelő.
Holnap lehet megnezem, elgurulok arra sztem, pusztán kíváncsiságból. De sok jóra én sem számítok. Van egy másik is ugyanott, jóval szebb állapotban. Azt tudom, hogy főleg robogókkal foglalkoznak inkább.
Én mindig fenntartással kezelem ezeket a kintről behozott motorokat. Nagyon nyomott ár (nézd meg a mobile-n mennyiért vannak, jellemzően 5,500eur-tól kezdődnek - az hazahozva min. 1,8-1,9M) amit belinkeltél, azon ráadásul valaki még keres is, nem magánszemély árulja... Úgy hogy kint megvette, hazahozta és itthon befizeti a plusz dolgokat és még nyeresége is van. Persze vannak csodák . Télire biztos lesz még nagyobb választék itthon is és az árak is lejjebb mennek majd valamennyire. Nálam minimális a mozgástér, tényleg nem mindenáron eladó, még kell gyűjtenem az újhoz. ha meg nem jön össze, akkor is boldog leszek a CBvel.
hogy egyik képen sem látszik igazán.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_1000_r-9346057
Ez a kulcs a teleszkópra nem fekszik fel. Tehát nem tudja mindkét funkciót.(vagy csak az enyém ilyen?)
De a többi szerszámból tényleg felesleges a gyárit beszerezned.