Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

" amire használni fogom bőven elég lesz." Az én gépem '89-es gyártású mégis , ha előzni akarok, akkor odahúzom neki, és elkezd kiszabottul haladni!!
Az igazság az hogy világ életben sportmotor fan voltam. Egyszer becsúszott egy GSR600 és akkor jöttem rá hogy milyen jó is egy naked gép. Aztán kimaradt egy kis idő a motorozásomból és most újra egy sport gépet vettem, de kezdek rájönni hogy ez már nem nekem való. Elfáradok rajta és utcára kegyetlenül erős és szinte már túlzás is.
Így a szezont még lenyomom vele de utána meghírdetem és veszek egy ilyen CB-t. Arra amire használni fogom bőven elég lesz.
Egy a lényeg! az én CBX-750f-motorkám most 31 éves! Egy a lényeg: ne énekeltesd üveghangon ! Én az olajat Tavasszal szoktam cserélni ! 1975 nyara óta motorozok! Oda figyelek rá, ennek pl az első-teleszkópok, és a központi rugós-tag is levegő-nyomásos , olaj-sűrített-levegő töltése van, néha ellenőrzöm a nyomásukat, és ha szükséges utána -nyomatok. Eléggé bonyolult! Viszont precíz nagyon jól kitalált szerkezet a 234 kg-jával Ebből gondolom, a többi Honda sem lehet rossz!
Ez jól hangzik.
Köszi a választ.
Nincs igazán szériahiba.
Az első teloban erdemes a rugót progresszívra cserélni.
Ezen kívül, ha gondos gazdától veszed, nem lehet probléma.
Sziasztok,
Erősen gondolkodom, hogy év végén lecserélem a jelenlegi motorom egy CB1000R-re.
A kérdésem az lenne, hogy milyen ismert széria hibái vannak a típusnak és mire érdemes ezeknél a motoroknál figyelni?
Válaszokat előre is köszönöm.
Sok gyártó ennyit ír elő. Ettől függetlenül szerintem a 80% 6000-ként cserél. Főleg mert érezni is, ha elkezdi megadni magát a kenőanyag.
Én egyben szedtem le a hűtőráccsal együtt. Tehát a három elem egyben jön le.
Meg a kis piszok! ...töltöttem is rá gyorsan... ...kellet is vagy 1-1,5 deci...
Látom. De lehetetlen oda bejutni, ilyen rövid csavarhúzó nem létezik. De ha létezne is, a kezem akkor se fér be. Tehát max csak a hütömaszkkal együtt kompletten jöhet le minden, másra nem tudok gondolni...
Megette?
Szia! Jól érzed! Ott lent ahol a "villám" véget ér van még egy csavar. Belülről a hűtő alja, oldala felől tudod megközelíteni.
...még jó, hogy meg lestem neked, töltenem kell a hűtővízre egy kicsit...
Akkor is ha pl én, tekintettel az elmúlt évek enyhe teleire gyakorlatilag egész télen járok vele? Igaz nem annyit mint nyáron, de én sose tettem el télire a motort, és soha nem döglött meg egyetlen akksim sem. Itt áll a vas télen a 20 fokos nappaliban...
A Honda szerint nem meredek. Amúgy a többséget nem érinti, mert kevesen megyünk ennyit abban az 5-6 hónapban. Évente amúgy is csere..
Valaki írja meg hogy kell leszedni a hütö melletti villámalakú oldalidomot! Nem bírok rájönni... elöl volt egy csillagcsavar azt kiszedtem, a tank alá csak be van pattintva, de alul valami kurvára fogja... elöre is köszi!
Tévedés. A 600-as Hornetnél is 12km-t ír a manual.
Olvasnivaló. Ők így gondolják: https://totalcar.hu/magazin/te...
A 12ezres intervallum elég meredeknek tünik. A 600asoknál 6000 volt a csere. 12ezer egy autónál is soknak tünik...
Gyárit kell bele rakni.
Amúgy egy API SN olajnál nem tragédia, ha csak 2 év után lesz a csere....
A gyári légszűrőről tudjuk, h kábé mit tud. (18 ezrenként ellenőrzés és csere ha szükséges).
Egy utángyártott akármilyen szivacsról nem tudjuk, mit tud. Vagy igen?
Mi a kérdés? 12 ezrenként VAGY évente kell cserélni olajat. A többségnél ez annyit jelent, hogy évente cseréljük.
Akkor vegyél új motort.
Ezt valaki magyarázza már meg... olajcsere 12ezrenként?? mire gondolt a gyártó?