Az igazság az hogy világ életben sportmotor fan voltam. Egyszer becsúszott egy GSR600 és akkor jöttem rá hogy milyen jó is egy naked gép. Aztán kimaradt egy kis idő a motorozásomból és most újra egy sport gépet vettem, de kezdek rájönni hogy ez már nem nekem való. Elfáradok rajta és utcára kegyetlenül erős és szinte már túlzás is.
Így a szezont még lenyomom vele de utána meghírdetem és veszek egy ilyen CB-t. Arra amire használni fogom bőven elég lesz.
Egy a lényeg! az én CBX-750f-motorkám most 31 éves! Egy a lényeg: ne énekeltesd üveghangon ! Én az olajat Tavasszal szoktam cserélni ! 1975 nyara óta motorozok! Oda figyelek rá, ennek pl az első-teleszkópok, és a központi rugós-tag is levegő-nyomásos , olaj-sűrített-levegő töltése van, néha ellenőrzöm a nyomásukat, és ha szükséges utána -nyomatok. Eléggé bonyolult! Viszont precíz nagyon jól kitalált szerkezet a 234 kg-jával Ebből gondolom, a többi Honda sem lehet rossz!
Sziasztok,
Erősen gondolkodom, hogy év végén lecserélem a jelenlegi motorom egy CB1000R-re.
A kérdésem az lenne, hogy milyen ismert széria hibái vannak a típusnak és mire érdemes ezeknél a motoroknál figyelni?
Válaszokat előre is köszönöm.
Látom. De lehetetlen oda bejutni, ilyen rövid csavarhúzó nem létezik. De ha létezne is, a kezem akkor se fér be. Tehát max csak a hütömaszkkal együtt kompletten jöhet le minden, másra nem tudok gondolni...
Szia! Jól érzed! Ott lent ahol a "villám" véget ér van még egy csavar. Belülről a hűtő alja, oldala felől tudod megközelíteni.
...még jó, hogy meg lestem neked, töltenem kell a hűtővízre egy kicsit...
Akkor is ha pl én, tekintettel az elmúlt évek enyhe teleire gyakorlatilag egész télen járok vele? Igaz nem annyit mint nyáron, de én sose tettem el télire a motort, és soha nem döglött meg egyetlen akksim sem. Itt áll a vas télen a 20 fokos nappaliban...
Valaki írja meg hogy kell leszedni a hütö melletti villámalakú oldalidomot! Nem bírok rájönni... elöl volt egy csillagcsavar azt kiszedtem, a tank alá csak be van pattintva, de alul valami kurvára fogja... elöre is köszi!
A gyári légszűrőről tudjuk, h kábé mit tud. (18 ezrenként ellenőrzés és csere ha szükséges).
Egy utángyártott akármilyen szivacsról nem tudjuk, mit tud. Vagy igen?
Így a szezont még lenyomom vele de utána meghírdetem és veszek egy ilyen CB-t. Arra amire használni fogom bőven elég lesz.
Köszi a választ.
Az első teloban erdemes a rugót progresszívra cserélni.
Ezen kívül, ha gondos gazdától veszed, nem lehet probléma.
Erősen gondolkodom, hogy év végén lecserélem a jelenlegi motorom egy CB1000R-re.
A kérdésem az lenne, hogy milyen ismert széria hibái vannak a típusnak és mire érdemes ezeknél a motoroknál figyelni?
Válaszokat előre is köszönöm.
...még jó, hogy meg lestem neked, töltenem kell a hűtővízre egy kicsit...
Egy utángyártott akármilyen szivacsról nem tudjuk, mit tud. Vagy igen?