Dévidzonnal meg privatba folytattuk a vitat. Csak hogy vilagos legyen, milyen kipufogo van most a motoron? Dobnal fel rola egy kepet? Aztan megmondjuk a tuti :-)
Az akrat felrakod siman a gyari katalizatorra, igaz? Ha a leo azt mondja, hogy a gyari kipufogoval is hasznalhato a decat, akkor az atmeronek tokeletesen passzolnia kell.
Biztos, hogy nem. Van amelyik úgy kanyarodik, mintha a katalizátorból jönne, meg van olyan amelyik a leömlőtől egyenesen a dob fele megy. Átmérőt is biztosan ellenőrizni kell.
Még egy kérdés. Ezek kompatibilis összekötő csövek? Tehát, ha van egy akármilyen márkájú slip-on dobom, akkor elvileg az összes gyártmányú decat cső passzolni fog átmérőre? Nekem most a gyári katalizátorból kijövő csővégre van rácsúsztatva a slip-on nem gyári dob.
Csak alapjáraton gurulva, azt nem szereti. Illetve szerintem az alacsony fordulatszám tartományban kevesebb lehet a nyomaték a gyárihoz képest, de ez tulajdonképpen természetes. 5000-től viszont a gatyádat elhagyod.
Az alacsony fordulati nyomaték is inkább csak 2000m feletti hágókon vehető észre, az meg ugye nem egy mindennapi használat sajnos
Ebayen sem olcsóbb, néha beugrik 40körül egy használt de ha bepadoztatom, nekem 2térképes kell a v2miatt hogy tényleg jó legyen és az most ~70pénz. De inkább vennék újat, tökéletest az meg 119+70ha teljes áron állítja. Az autotune 2szondás pc5 meg 200
Most mar ugy erzem hogy a 200-at félre rakom és beleteszem a következőbe
De nézd onnan, hogy 10-15eFt per LE ;) olcsóbb mint új motort venni :)
Illetve nézz körül eBayen is, biztos vannak opciók (decat és commander), Ago beállítás nem tudom mennyi most, 5 éve kb 40-50e volt...
Nekem anno volt, de kellett hozza a profi (Ago) beállítás és commander. A nélkül alacsonyabb fordulaton nagyon darabos volt.
Kb 10% plusz nyomaték (~115) és LE (~140), fogyasztás nem rémlik hogy több lett volna.
Commander mindenkeppen kell a jo keverekkeozes miatt. A cerka is nagyobb lesz, olyan szep a hangja nyitott rendszerrel
A decat csovom ott van a lamda helye ugyanugy.
Amugy a nemeteknel olvastam, hogy a leo vince osszekotot erdemes megvenni, mert az minden dobbal hasznalhato, akar a gyarival is.
Értem. Akkor commander nélkül nem érdemes? Csak a hangja és a fogyasztás lesz nagyobb? Illetve a lambda szonda vissza lenne kötve, ott talán nem okoz gondot.
Nekem nincs, de Devidzonnak van. Előnye, hogy nincs fojtás, tobb pacit lehet elocsalogatni egy power commanderrel(ami alapbol szukseges, ha kiiktatod a katalizatort), na meg szebben szol a kipufogo.
Hatrany az ar. Egy osszekoto 50-90e Ft, a PC 100-150e Ft padozva, es a plusz pacival magasabb fogyasztas is varhato. Nyugaton megzsanettozhatnak erte a rendorok, hiaba E betus a dobod. Itthon lehet leszarjak muszakin, ha nem tul hangos.
Üdv.
Kinek van felszerelve katalizátor kiiktató ún. Decat csöve? Milyen előnnyel illetve hátránnyal jár egy ilyen cső beszerelése? Van valakinek tapasztalata?
Kösz.
Szia, ezt így elég nehéz megítélni, nem min1, hogy pl. az első vagy a hátsó ülésről beszélünk.
Nekem a gyári is kényelmes volt, inkább az utas miatt csináltattam :) Azért ott szerintem kb. 180%, de soha nem ültem ott :)
Az alacsony fordulati nyomaték is inkább csak 2000m feletti hágókon vehető észre, az meg ugye nem egy mindennapi használat sajnos
Most mar ugy erzem hogy a 200-at félre rakom és beleteszem a következőbe
Illetve nézz körül eBayen is, biztos vannak opciók (decat és commander), Ago beállítás nem tudom mennyi most, 5 éve kb 40-50e volt...
Kb 10% plusz nyomaték (~115) és LE (~140), fogyasztás nem rémlik hogy több lett volna.
A decat csovom ott van a lamda helye ugyanugy.
Amugy a nemeteknel olvastam, hogy a leo vince osszekotot erdemes megvenni, mert az minden dobbal hasznalhato, akar a gyarival is.
Hatrany az ar. Egy osszekoto 50-90e Ft, a PC 100-150e Ft padozva, es a plusz pacival magasabb fogyasztas is varhato. Nyugaton megzsanettozhatnak erte a rendorok, hiaba E betus a dobod. Itthon lehet leszarjak muszakin, ha nem tul hangos.
Kinek van felszerelve katalizátor kiiktató ún. Decat csöve? Milyen előnnyel illetve hátránnyal jár egy ilyen cső beszerelése? Van valakinek tapasztalata?
Kösz.
Nekem a gyári is kényelmes volt, inkább az utas miatt csináltattam :) Azért ott szerintem kb. 180%, de soha nem ültem ott :)