Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kimotorozom ami benne van és csak 100as megy bele
Holnap megint tankolni kell
Ja, azt nem írtam, hogy szeptember végén tettem le a gépet, szóval több mint 6 hónapot állt...
Minap beröffentettem a gépet, elsőre indult, de azért hallhatóan kelletlenül. A mai üzemanyagok nem állnak el fél évnél tovább, ezért tervezem, hogy veszek egy kanna 100-as üzemanyagot és rátöltök, nehogy baj legyen. Ti hogy' kezelitek a helyzetet?
Az idei szezon az már messze nem ideális. Fejben sem sajnos. Az olaszoknak (is) mielőbb talpra kell állni, a turizmus pedig ebben nagyon fontos szereplő náluk, szóval szerintem ez idővel erősebb igény lesz részükről, hogy mielőbb beinduljon.
Ha ennek az őrületnek vége én max emiatt bízom az ideiben, meg persze hogy legyen meló meg azért pénz is. Meg ne legyen 400Ft feletti EUR meg ilyenek. Elég sok a hátráltató tényező...:)
Mar reg elengedtem a szezont, talan meloba jarhatok, meg esetleg szeptember vegen egy horvat.
Az olasz helyzetet ismerve...azt gondolom, ha holnaptól egyetlen új fertőzés sem lenne, akkor sem állna helyre minden addigra, amikorra mi terveztük...
Arról nem beszélve, hogy... nem tudnám elítélni, ha esetleg nem olyan őszinte mosollyal fogadnának most minket, mint eddig. Ennek a dolognak ott még koránt sincs vége, és már eddig is rengeteg a halott. A veszélyhelyzet elmúltával még azon is túl kell tennie magát a lakosságnak, hogy hányan elvesztették a szeretteiket.
Szóval én idénre elengedtem már...
Egyre inkább a B tervre kell készülni sajnos. Nálunk ez szeptember második fele lenne. C terv meg jövő május. De még nem engedtük el az idei májust...
Nyugi, ez nem olyan hely. Nincs semmi kifizetve előre. Sőt! a végén kell fizetni, mindent egyben.
Perverz :)
Tetszik.
Akkor meg minek a gyári pecsét? :)
Eladni majd ha nem temetik el velem, az orokosok. Ez a motor meglesz meg ha jarokerettel maszok ki hozza.
Minél előbb mondd le, mert ha becsődöl, akitől kérnéd vissza a pénzt, akkor bajban leszel. Nem fog pár hét alatt lecsengeni a vírus!!
24 ezrenként kell a az SC60-ast. Kíváncsi lennék, lesz-e olyan, akinek kellett...
A gyári pecsét akkor fontos, ha tudod, hogy el akarod majd adni :)
Én 2015-ben vettem az enyémet (6 éves korában), de egyhamar nem fogok megválni tőle. Mire váltanék?
(Van egy 7 éves kocsim, azt márkaszervizbe hordom, mert nem akarom még sok évig megtartani és remélhetőleg a végig vezetett gyári szervizfüzet előny lesz eladáskor.)
Nameg fogalmam sincs mar a datumrol.
Gyenge a nemoriam.
Aszittem bátor vagy.
Hülye kérdésre hogyan adjak okos választ?
Szerintem igen.
A szállást még nem mondtam le, de...a jelenlegi helyzet tükrében ez csak formalitás...Kompjegyet pl. nem rendeltem.
Szóval jah, sztornó szagú a dolog...
Szardínia lefujva?
Én tavaly télen (2018-19) ellenőriztem, 30 ezernél .
Minden a gyári értéken volt.
Eloiras szerint 20-ezrenkent kellene, a regi gepemnel 30 ezernel neztuk, nem kellett allitani.
Viszont ez a motor oktoberben lesz 3 eves, nem hagynam ki meg kb 2 evig a gyari pecsetet a szervizkonyvbol.
Tudom draga, de ez van.
Szelepeket 24 ezrenként kell ellenőrizni és szükség esetén állítani.
Én szándékosan kihagytam 24 ezernél.... Most járok 40-nél.
Én még anno különböző fórumokon utánolvastam és arra jutottam, hogy kihagyható az ellenőrzés...
pl: (https://www.cbf1000.com/index....

48-nál mindenesetre el fogom vinni.

Van itt olyan, akinek ellenőrzéskor az jött ki, hogy szükséges szelephézagot állítani? Ha igen, milyen km állásnál?
Dugádi szervizes.
Vigyétek Tasihoz ezeket a kényes ketyeréket... Pecsétet ad, jobban is ért hozzá, mint bárki más, ráadásul olcsóbb is. Megmókolja az utánégetőt, aztán minden zöldben lesz.
Mostmar belekeverhetjuk a darus haver bobcat-jet is. Annak csak hidraulika olajat kelk cserelni vagy 20 litert.
Na akkor a dukáti szőrvíz sem oly drága. 120ba belefér vez.szíjak cseréje, lapkázás, henger szinkron+munkadíj. Olajat szűrőket én szoktam cserélni.