Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit is mondhatna egy Kawatulaj.. Amugy 125 os utan nem volt durva rogton 600? 125 osokbe hany kmt tekertel osszesen?
125 ös Crossokkal amivel mentem eddig 2 db Yz 125,,Honda Cr 125,,Ktm sx 144,, Enduroba Tsr 125,,Gilera Rc 125..nem sorolom tovább szóval power alatt lófasz erejük sincs szinte:( főleg a Cr nek,,meg Yz nek,,Enduroknak még volt simán mivel azok nyomatékosabbak,,stb...125 ös Enduroktól nem kell sokat várni..... amit tudnék ajánlani ami jól megy az Kawasakiba: KDx 125,,Kdx 200,,Hondába : Crm 125,,Suzukiba Tsr 200 ( 125 ös nem jó 22 le,,gyenge)
De ha 125 ösre esne a sor akkor CRm et veéék énis szerintem egy megkímélt példányt..........( Dt,,Tsr 125,Kawa Kmx 125,,ezeket terepre nemajánlom,,gyengék egy komolyabb terepen.)
De ez csak az én véleményem! mentem már pár 2t enduroval,,crossal,,leírtam mit gondolok,,ennyiii
a Kawa a szebb Chieftec
hát ha a powerig nincs ereje, akkor az kapásból arra ural hogy kopott a dugója. Valószínű hogy nem lett jól bejáratva. meg ha kapásból ennyit engedett belőle, akkor ő is tisztában van vele, hogy valami nincs rendben a mocival. a 125/50 nek már leáldoztak, abba semmiképp ne menj bele. ha jó mocit akarsz venni, akkor CRM125-öt ajánlanék. Az egyik havernak van egy, mocskosjól megy, és terepen is megállja a helyét. Az apriliákat kurvasokat kell szerelni, azt semmiképpen se vegyél. De persze az igazi egy CR lenne, azzal tudsz menekülni rendesen a zsaruk elől, terepen meg aztán...
eléggé Yamaha párti vagyok, de mostmár egyre jobban kezdek a Honda fele húzódni. én biztos azt vennék, nem ilyen noname-et.
szóval CRM 125!
üdv:
L.
azt is tudni kell
2011-től minden segédmotorra rendszám kell.
jah szerelni akarsz akkor jó az rx
egy aprilia rx ? hmm?
erdei23
[11826] ma 19:31
http://www.hasznaltauto.hu/2054771_husqvarna_wre_1996


Ezt nézzétek má meg és véleményt kérek eggyik haverom van beindulva rá! Jó és rosszat is meg h mi nem igaz! Sztem amúgy a 12 ezer az nem igez! Kössz

nah ehez irnák..
Szisztok
NAh én vagyok az a haver aki rá van katanva..
a 12 000 et és a 40 le-n én is kételkedem..
de mendtem vele és nekem nagyon tecett!
igazábol 120 al mendtem vele és még húzott..!
anyi van vele hogy amíg nem nyit a pawer adig nem anyira húzott..
amugy nekem engedet belőle már 50 e.. de csak mer jóba vagyunk =MSN nen)
a 125/ 50 es papirokal szted merjek veni?
megkérdeztem egy rendőr haveromat és azt modnta hogy merjek mivel ere nincsenek rászálva ere csak a robogósokra..
Nekem a motor igazábol félig terepre félig utcára kell..! és igazábol nem is versenyezni szeretnék vele..
én a jogositványt leteném de akor nem lene pénzem rendes motora sztem..
Milyen endurot ajánlotok nekem?
vmi erősebet. ilyen 36-43 le-körül kéne
2 ütemű 125 ös..
nah kb enyi..
előre is ksözi..
Üdv: PÁlesz
utóirat: nem rég jötem meg mescsől meg diszes is vagyok... szal bosci az elirásokért és a helyesírási hibákért
125 ös motorra tesz val aki egy 16-42 es áttételt 120 at menni kell,,ha kopott egy kicsit akkor is,,,125 ös Yz menne sztem 140 et is egy 16/38 as áttételel 40 ló az 40 ló de terepen úgyis mindenki 13/ 49 es körüli áttételt használ hogy ha meglátja a gép a dombot felis menjen lazán
bocs hogy így beleszólok srácok,,de Yz az más mint egy sima enduro vagy mint egy versenyenduro,,mivel cross a sebességek rövidebbek benne,,volt Yz-m 125 szal tom mit beszélek,,és haver Suzuki Tsr-jére meg ha ráülök kopott dugóval megy 120 at..és az csak 22 le,,Yz meg 38 ami nekem volt!
aza Husqvarna WRE 125 meg kb 34 le a valóságban... Üzemórás motor szóval enduro,crosspályán kilehet végezni 1000 km- alatt is simán kb 20 üzemórát írnak elő a gyárak ha versenytempóval megy vele a dolgozó persze hobby szinten 2-3 évet is elmegy,,,,persze ez terepen értendő,,amire tervezték......mivel eza kis Husky egy vérbeli versenyenduro...
Minél nagyobb a hátsó lánckerék annál lasabban megy, mtxemen kisbeb volt mint ezen a wre n... és mégse ment 120nál többet, pedig 180ccm nem volt gyenge... de 120nál meg üveghangon pörgött...
Nalátod
Az Yz-m se ment többet kb 100-nál, azon még nagyobb lánckerék is volt hátul pöppet, aztán azok azért szoktak 40 lovasak lenni.(125-ös kétütemű)
Decemberben
Nekem most csak ilyesmire lessz pézem, talán ki tudok fogni egy 2000-est. De ez is kb nyár végi terv.
Aztán ki tudja mi lesz. Lehet megtarom az Nsrecskét még egy ideig, aztán tartalékolok egy újabb CBR-re.
nemtom.
azt mondjuk nem néztem...
Mtxemen kisebb áttétel vol mégse ment 120nál többet...
Jah ezek mar olcsopenzert mennek de minimum 2003 ast vennek de inkabb ujabbat.. Amugy nem most vetted az nsrt?
Meg ezt a márkát nem is választanám. Minek válasszak szart ha egyszer itt van nekünk a Honda...
nemdebár?
Ekkora áttétellel sztem nemnagyon.
Én pont valami ilyesmit keresek. F3-at vagy F4-et.
Ha az ember nem figyel oda rendesen, simán el lehet nézni NSR-nek.
Ez például tök hasonlít az enyémre.

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=92248
140 még talán hihető, de nem 40Le, 28as karbival...
Köszke!
A csúcs!

A.I.S. rendszer! (Aero Intake System - hasonló a nagy motorok
turbójához, a levegőt benyomja a motorba nagy sebességnél,
ezzel jókora erőt pótol a motornak).
A 12 ezer az kapásból gyanús tényleg, mert ha ennyi alatt dugózni kellett, akkor eléggé odalehet szegény.
A 140-es végsebesség meg csak akkor jön össze, ha ledobják egy szakadékba, az ára meg egy 100 assal több a reálistól. Aztán abban sem vagyok biztos hogy tényleg 40 le.
szóval eléggé habiszti az egész..

nekem ennyiért nem kéne.
Nemhiszem. Eléggé durva dolgokat írnak mostanában a hirdetésekbe. Én láttam olyat is hogy dupla poweres....
A sok hülyegyerek, sztem még maga sem hiszi le amiket beleír egy hírdetésbe. Az ilyeneket tuti elviszik, de ha én meghírdetném 350-ért az enyémet, azt meg tuti nem. Mert nem 63 le, meg yosimura sportdobos, meg 190 köbcentis, és nem 200 a vége, hanem csak egy gyári szar.
De tényleg nem lehet több egyik sem 15-nél...
http://www.hasznaltauto.hu/2054771_husqvarna_wre_1996

Ezt nézzétek má meg és véleményt kérek eggyik haverom van beindulva rá! Jó és rosszat is meg h mi nem igaz! Sztem amúgy a 12 ezer az nem igez! Kössz