Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagány az "Öreg" , Fuu, na ez a motor se semmi...
Azért faterom sem kispályás Tud az öreg élni .Mondjuk azóta már nekem sincs olyan állásom, ő is megvált tőle(egyszer fent...)
mondjuk ha veszek autót akkor BMW 320d. de csak motor mellé hogy ne a kocsit kelljen adrenalin hajhászásra használni
Jó gondolat Alapítunk egy másik klubbot?
Persze nem erőltetni akarom az "igazamat", és nem vitázok itten, mert tudom amit tudok, és nem érdekes amúgysem annyira a téma h vitázzak.DE VAN EGY-KÉT MARHAJÓ SZORIM .Persze van olyan is, amikor 240-nél csinált eg yolyat a Bömbi, hogy kikerült jobbról, és eltűnt előttem Nem hittem el...
Hát persze, hogy nem azt, hisz nálatok is van egy....Kiderül nem csak az NSR-ek közösek bennünk fórumtársak, hanem az Opelok is...
Persze ehhez hozzátartozik, h kell egy jó pilóta is.Én pl másodpercet vertem a gyári adatokra
Nem az Opelt fikáztam, csak nekem kicsit hihetetlen.... de mivel Enzo kocsijában nem ültem és ő a versenyző, elhiszem amit ír...
Lexmaul sötétítés a hátsó lámpa?Azok ilyen jók...nekem mondjuk a moci kéne
Én WRX STI-ket kergettem annak idején(ugyanolyan korúakat, mert az a fair).Meg EVO-kat.Tudom srácok hogy hihetetlen, h "csak egy Opel" felveszi a versenyt, de az OPC az nem Opel ám.....Sokkal inkább Lotus volt.
am jók az astrák nálunk is áll egy a garázsba
HÉJJ!Kortársakat fair ám összerakni! Az új OPC meg 320...tehát?
Subaru Impreza WTi 276 LE (gyárilag)
hát jah de bubarubol is van többféle sima wrxet gondolom könyedén lehagytad mert az 220 lo körülvan wrx sti föleg az ujabbak már 260-300paci meg 4WD azellen azért megnézném mitkezdene az opc
Te vagy a versenyző, én nem értek hozzá... én csak ültem mellette párszor... emiatt lettem volna kíváncsi egy megmérettetésre...
Haverom nem hiszi magáról... nem is látszik rajta...
Én lennék kíváncsi rá... ő lehet ki sem állna... átnézne, végigmérné a vasat, rávigyorogna a driverre, aztán lassan elhajtana... na rajta csak ilyenkor látszik, hogy arcos...
De hidd el a négy kerekes gépek csak indulásból jók.Kettesben már csak teher nekik az a plusz súly.Az is igaz h álló rajtból annyira kiugrik, h nem biztos h utolérem, de ha már mozgunk,, és úgy indulunk el, esélye nincs.
Akinek Subija van, vagy Evo-ja, vagy BMW-je általában azt hiszi hogy akkora király h nincs nála jobb.Ezért nem lepődök meg azon h nem tudod elképzelni, mertt gondolom máradozik róla rendesen.De amikor 200-nál körbeautóztam az X5-öst, vagy amikor az M5(380 Ló) nem tudott elmenni kettesben, akkor azért látnod kellett volna ahogy harapdálják a kormányt .Bakker 400 Newtonnal nem lehet gatyázni.200-ig úgy húzott h érezted a gyomrodban.Persze csak az ilyen beképzelt barmokkal viselkedtem így, egyébként rendes fickó voltam mindíg.A versenypálya kivétel, mert az küzdőtér.
áá.Nem.Épp ez volt az érdekes, h egy ócska savanyú sör szagú krimó volt.Hosszú úton voltunk(Abádszalókra mentünk), és valami folyadékért ugrottunk be.
Elképzelni sem tudom... jó lenne ha meglenne még az a gép... összehoznék nektek (havernak meg neked) egy illegal street drag race-t itt a környéken... ezt látnom kellene... :)
Az egy jó dolog...
Mondtam már.2 Liter turbó benzin.Kicsit hegyezve(EDS FAZE 1)=250 Ló+400Nm 5.8 volt a vasban 100-ig(nem hivatalos eredmény, nem tudtuk lemérni a frankót, mert 2-ben eltekerte a slicket...pályán ).15.08mp 400 Méteren(hivatalos mérés).Persze láttam már 500 lovas imprezzát, de 500 lovas astrát is.
Fasza hely lehet...
Én is azt tettem .De nekem volt tempomat, ami legalább 2 litert spórolt.