Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Van egy eladó vadonat új bontatlan kormánycsapágy szettem és első fékbetétem eladó! A bolti árnál olcsóbban odaadom! Ha érdekel valakít írjon tt02@freemail.hu
A membránházóból az áramlás terelő elemet nem kellett volna kivenni:)
10ből 9 "folytás" nak nézi, pedig nem az.
Ja és mi az a két kis cső ami nem vezet sehova?
Ha nem vagy nagyon mesze szegedtől akor lehetet hogy érdekel...

Kicsit bele másztam a témába és le vettem a karburátort és hát mit találtam? Egy nagy semmit, a membránon kívűl más nem volt ott Tehát azt már valaki ki vette.... Pedig hogy örültem volna ha ott van...
Következő lépés a kipufogó.
nem nyit ki annyira mint kéne
miben más a folytatlaan power elektronika,mint az a másik?mit csinál vagy mit nem?
nekem van folytatlan power elektronika ha esetleg meg akarod csinálni.
Köszy. Első nekifutásra:
A power elektronik a 124-es vagyis folytott . A CDI nem ír semmit, de az asszem nem fujtut mert az előző gazdának a mestere okos volt és ki süte az eredetit és ami most van az nem folyott mondá régi gazda.

A karbit mindjárt le kapom és ha van ki szedem azt a lemezt.
A kifufogot ha leszedem akor mire számítsak? Új tömítés vagy?
Malaguti F12 hátsó indexek vannak rajta elöl.
köszi de megpróbálok keríteni egyet. mire azt felrakom meg kipróbálgatom meg beállítgatom. nagy meló lenne aztán meg ha jó akkor sem tudok vele mit csinálni mert nem eladó
köszi de nekem olcsóbb kéne. ilyen 5 körül.
igazából nekem csak maga a ház kéne ha ki van belezve az sem baj
de köszönöm
nekem van, 10e Ft
korábbi hozzászólásokból vadásztam össze néhány dolgot
ha beirod ide a keresőbe akkor te is vissza tudsz olvasni
Power elektronikából a TV78 as a folytatlan, CDI ból pedig a CI626-os. Fúvókák: 138főfúvóka, 65 power, 42 alapjárati
Power elektronikát a tank alatt találod, a karbi mögött. Rá van írva hogy TV-78 vagy TV-124. A CDI (gyújtáselektronika) meg az utaskapaszkodó alatt van, azon meg valami ilyesmi lesz: CI626
szűkítőlemez a szívótorokban, szűkítőlemez a légszűrőházban, eltérő méterű fúvókák a karbiban, szűkítőcső a kipufogóban, CDI, power vezérlő elektronika, eltérő méretű lánckerekek.
Ha valakinek lesz kedve akor majd szájbarágósan le írja hogy hol találhatóak a fujtáso? Előre is köszy.
nekem van még 1 amit nem használok
kölcsön adom kipróbálni
de nem eladó csak próbáld meg azzal
amugy nemtudom hogy mijen mert még nem használtam de biztos hogy működik mert rajta volt a motoron
síbertűt már álítottad?
állítólag nem a legjobb maga a karbi, hibás. szerelőm azt mondta. nem lehet finoman állítani rajta.
szóval a keverék csavar az úgy kb egy állásban jó 3.5 tekerésnél és ezt kell használni minden időben. hiába állítod csak rosszabb lesz. és meg akarok próbálni egy másikat. mert ez így nem a leg faszább.
mert mi van a mostanival?
amugy a multkor árult itt valaki cagiva kerbit ami 28-as
azért időnként néha meg kellene nézni a gumi nyomást (én akkor szoktam mikor láncot olajozok 500km)
legalább 1 hónaponta kellene
csak 10 perc az egész
szerintem nem fogod kimotorozni azokat a gumikat egy darabig
3000km-t még mennyél vele
aztán ha már megszoktad a motort és bevállalósabb leszel a kanyarokba akkor vegyél valami jobb gumikat
ezt a nyarat nyomd le ezekkel a gumikkal
srácok nincs valakinek olcsóba egy 28 as dellorto karbija?
Én is így jártam az én gumimmal. nem nézett ki nagyon laposnak, azt hittem még sok is van benne és csak 1,5 volt benne!
Valahol lennie kell egy olyannak, mint csoki képén van!
Láttam már egy csomószor olyat, hogy nem a DOT felirat után volt, hanem arrébb sokkal, vagy nem is azon az oldalon, mondjuk ez kocsiknál volt! :)
De valami gáz van vele az biztos!0.8 bar volt benne egyszer és amikor ráültem a közel 100 kilómmal nem lapult meg egy kicsit sem.
egy kék feketét fehér felnivel ami 2 különböző?