did520NZ(arany szinu cross versenylanc road es off-road modellekhez 125cc-re) 116 csapos 12500ft vagy 520vx(40le-ig) 110 csapos 17000ft
Szerintetek ? Meiket vegyem ?
Nekem az 1. szimpatikusabb, márcsak az ár külömbség miatt is.
Miben külömbözik ? a 2 ?
ez a 116 meg a 110 csap ez micsoda ?
Boldog tulajdonosa lettem egy NSR-nek. A gép 2003-as, és gyönyörű állapotban van.
Minden olyan tippet, ötletet, tapasztalatot várnék, hogy ire figyeljek ennél a gépnél. Mi a sajátossága, hibája, stb, stb?
azzal számoljál hogyha kiveszed az egész villaszárat akkor a kormány is lejön
vagy ha csak a villának az alsó részét azt a vastagabbat veszed le akkor fölkötheted a kormánynál
nagyon áll a motorpiac
én is gondolkodtam hogy veszek egy 400-ast de addíg nem veszek amíg az nsr ittvan
20 forintért meg nem adom el mer akkor inkább megyek ezzel
szia csoki. valahol igazad van de ha már a blokk elkelne akkor örülnék mert most kell a lé a másik szervizelésére (karbiszinkron szelephézag motorolaj olajszűrő légszűrő és olajcsere) és még kell csinálnom különbözeti vizsgát hogy korlátlan jogsim legyen. sajnos lehet megbontom ha a blokkot jól eltudom adni. addig nembontom meg. de van igazság abban amit írtál hogy ál a piac. nagyon úgytűnik.
Köszike, meggondolom :)))
Meg irtam 2 gyereknek, Did láncért... kiváncs ileszek mennyi lessz...
Ha nem találom olcsónak :D Akkor marad ez :)
Tudom h 14-36 ... de hátra nagyobbat akarok rakni :))
az nem biztos?
halod akár ráis ülhettem volna.
szerintem meg bárminél biztosabb az eddig említett megoldások közül. az egy olyan stabil strapabíró rögzítés. felülmúlhatatlan.
ez nem egy biztonságos megoldás
létra helyett inkább porotherm téglára jobb fölrakni
vagy valami bakra
de a legjobb ojan emelő ami a kormánykiflinél emel
a tiedén a gyári áttétel 14-36
én DID 520VX láncot vettem ez X gyürüs, 108 szemes kell
ezek a gyürüs láncok akár 30000km-t is elmennek ha rendesen olajozva van
fogaskereket meg JT márkájut vettem innen vettem
erre van egy speckó módszer.
azt énis végigcsináltam amit Csoki.
fogod ugye a motort. nemtom tiéd gondolom teljes idomos R es nsr. csak az enyém F es ebből a társaságból jóformán
leszeded az idomokat oldalról. és ugye van a váznak az a része ahol ugye van a henger. ott át tudsz dugni egy csövet a vázon. na ha ez meg van. már csak egy 2 es létra kell. leszeded róla a láncot vagy kötelet vagy épp ami összefogja hogy ne csússzon szét két oldalra.
ha ez megvan megkérsz valakit hogy segítsen. te megemeled a motort az első telószárnál fogva. nem nagy cucc simán meglehet emelni. legalábbis nekem nem volt nehéz.
a kolléga meg a motor főlé helyezett létrának a fokainál áttolja a rudat vagy csövet. és a motor már szerelhető is.
persze ne 2 centire emeld meg hanem vagy jó 15-20 centire és ott toljátok át a rudat.
onnatól kezdve gyerek játék.
remélem segítettem.
A csap, az hogy hány csap van benne, szerintem ezen nincs mit nem érteni...
Szerintetek ? Meiket vegyem ?
Nekem az 1. szimpatikusabb, márcsak az ár külömbség miatt is.
Miben külömbözik ? a 2 ?
ez a 116 meg a 110 csap ez micsoda ?
Sok sikert és sok balesetmentes kilométert!
Boldog tulajdonosa lettem egy NSR-nek. A gép 2003-as, és gyönyörű állapotban van.
Minden olyan tippet, ötletet, tapasztalatot várnék, hogy ire figyeljek ennél a gépnél. Mi a sajátossága, hibája, stb, stb?
Köszi
vagy ha csak a villának az alsó részét azt a vastagabbat veszed le akkor fölkötheted a kormánynál
Két vas bak egymástól 1,5m-re párhuzamosan egymással, rá egy palló.
Alá állni motorral és a kormányon valahol fölkötni a pallóra.
én is gondolkodtam hogy veszek egy 400-ast de addíg nem veszek amíg az nsr ittvan
20 forintért meg nem adom el mer akkor inkább megyek ezzel
Meg irtam 2 gyereknek, Did láncért... kiváncs ileszek mennyi lessz...
Ha nem találom olcsónak :D Akkor marad ez :)
Tudom h 14-36 ... de hátra nagyobbat akarok rakni :))
halod akár ráis ülhettem volna.
szerintem meg bárminél biztosabb az eddig említett megoldások közül. az egy olyan stabil strapabíró rögzítés. felülmúlhatatlan.
nekem könnyen kijött
létra helyett inkább porotherm téglára jobb fölrakni
vagy valami bakra
de a legjobb ojan emelő ami a kormánykiflinél emel
én DID 520VX láncot vettem ez X gyürüs, 108 szemes kell
ezek a gyürüs láncok akár 30000km-t is elmennek ha rendesen olajozva van
fogaskereket meg JT márkájut vettem
innen vettem
most nem megy a motorpiac de majdcsak megveszik a motorod
10w-s olajat raktam bele
neked a macskalámpásba 35x48x11 szimering kell
ijen kell neked
http://www.kepesmotor.hu/motor...
azt énis végigcsináltam amit Csoki.
fogod ugye a motort. nemtom tiéd gondolom teljes idomos R es nsr. csak az enyém F es ebből a társaságból jóformán
leszeded az idomokat oldalról. és ugye van a váznak az a része ahol ugye van a henger. ott át tudsz dugni egy csövet a vázon. na ha ez meg van. már csak egy 2 es létra kell. leszeded róla a láncot vagy kötelet vagy épp ami összefogja hogy ne csússzon szét két oldalra.
ha ez megvan megkérsz valakit hogy segítsen. te megemeled a motort az első telószárnál fogva. nem nagy cucc simán meglehet emelni. legalábbis nekem nem volt nehéz.
a kolléga meg a motor főlé helyezett létrának a fokainál áttolja a rudat vagy csövet. és a motor már szerelhető is.
persze ne 2 centire emeld meg hanem vagy jó 15-20 centire és ott toljátok át a rudat.
onnatól kezdve gyerek játék.
remélem segítettem.